Titania Skrevet 6. mai #218481 Del Skrevet 6. mai Frøkenfryden skrev (1 time siden): Si til teknikeren med bil at dere må ta opp tråden😁 Den er vel på en måte der, men noen ting er annerledes 😅 Samtidig er det «som normalt» andre ganger, så jeg forstår ikke, og vet rett og slett ikke hva jeg skal/kan gjøre 😶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #218482 Del Skrevet 6. mai Titania skrev (33 minutter siden): Den er vel på en måte der, men noen ting er annerledes 😅 Samtidig er det «som normalt» andre ganger, så jeg forstår ikke, og vet rett og slett ikke hva jeg skal/kan gjøre 😶 Jeg var gøyal med garn og tråd🤓 åå.. sånt er litt spennende og litt slitsomt😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #218483 Del Skrevet 6. mai Titania skrev (2 timer siden): Hvordan er det mulig å sitte å gjøre ingen ting? Hilsen hun som ikke føler seg hyper, men ikke har sjans til å sitte i ro mer enn et par minutter, og ikke klarer og gjøre ingenting 🙈 Har prøvd 😂 Og psykologen på dps bare lo av meg da han spurte "hva føler du om du bare ligger helt stille på sofaen, uten musikk og uten å gjøre noen ting?", hvor mitt svar var "hæ? Hvordan går det an?" Hehe. Ikke for alle kanskje? 😌 Jeg kan få litt muskelvondt og bli frynsete om jeg ikke aktivt roer ned med app innimellom, og stopper opp litt. Og som i dag.. bare sitte litt innimellom. Ikke heelt ingenting da, men hørte på fuglene i dag. Så på utsikt. Ikke mobil og pod og sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai #218484 Del Skrevet 6. mai Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hehe. Ikke for alle kanskje? 😌 Jeg kan få litt muskelvondt og bli frynsete om jeg ikke aktivt roer ned med app innimellom, og stopper opp litt. Og som i dag.. bare sitte litt innimellom. Ikke heelt ingenting da, men hørte på fuglene i dag. Så på utsikt. Ikke mobil og pod og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. mai #218485 Del Skrevet 6. mai Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): Jeg var gøyal med garn og tråd🤓 åå.. sånt er litt spennende og litt slitsomt😌 Jeg var litt treg i tankegangen 🙈😅 Hentestedet er et lite steinkast unna der han bor Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Hehe. Ikke for alle kanskje? 😌 Jeg kan få litt muskelvondt og bli frynsete om jeg ikke aktivt roer ned med app innimellom, og stopper opp litt. Og som i dag.. bare sitte litt innimellom. Ikke heelt ingenting da, men hørte på fuglene i dag. Så på utsikt. Ikke mobil og pod og sånn. Jeg sliter virkelig med å «ikke gjøre noe», må liksom plukke på noe, og ha noe lyd - da helst musikk, og klarer ikke koble ut fordi det alltid er noe som er aktivt en eller annen plass i kroppen, 😅 Men det har vel kanskje med det som føles som konstant tusen sprettballer i hodet som kan være disse bokstavene jeg «gjerne» skulle hatt også 🙈 For tror det hadde vært deilig å kunne stenge ned og «gjøre ingenting», tror jeg i hvertfall 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai #218486 Del Skrevet 6. mai Titania skrev (3 timer siden): Hvordan er det mulig å sitte å gjøre ingen ting? Hilsen hun som ikke føler seg hyper, men ikke har sjans til å sitte i ro mer enn et par minutter, og ikke klarer og gjøre ingenting 🙈 Har prøvd 😂 Og psykologen på dps bare lo av meg da han spurte "hva føler du om du bare ligger helt stille på sofaen, uten musikk og uten å gjøre noen ting?", hvor mitt svar var "hæ? Hvordan går det an?" Høres digg ut 😃 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Si til teknikeren med bil at dere må ta opp tråden😁 Han sin tråd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. mai #218487 Del Skrevet 6. mai No1*No1 skrev (7 timer siden): Ah, andre som har fått sansen for metaforer. 😊 Det har vi hatt lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai #218488 Del Skrevet 6. mai Lurven skrev (46 minutter siden): Det har vi hatt lenge Som de er lange? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #218489 Del Skrevet 7. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #218490 Del Skrevet 7. mai Å gjøre ingenting er akkurat som å meditere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. mai #218491 Del Skrevet 7. mai Det er varmt her 🥵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai #218492 Del Skrevet 7. mai Titania skrev (1 time siden): Det er varmt her 🥵 🪭💨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. mai #218493 Del Skrevet 7. mai Får vel brette opp ermene og jobbe den siste timen før jeg tar helga 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #218494 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Å gjøre ingenting er akkurat som å meditere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. mai #218495 Del Skrevet 7. mai Cid skrev (47 minutter siden): 🪭💨 Så lenge den siste skyen ikke er fis, sier jeg takk 😁 To varmepumper står på 17 grader, og det er 26 grader her… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai #218496 Del Skrevet 7. mai Titania skrev (1 minutt siden): Så lenge den siste skyen ikke er fis, sier jeg takk 😁 To varmepumper står på 17 grader, og det er 26 grader her… Burde vel heller hatt kaldepumper 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. mai #218497 Del Skrevet 7. mai Cid skrev (15 minutter siden): Burde vel heller hatt kaldepumper 🤣 Hadde jeg ikke hatt en frysepinn av en kollega, skulle begge lett stått på laveste temperatur på kjøling nå 😅 Men jeg trodde poenget med temperaturstyringen var at pumpene skulle holde temperaturen den er satt til. Disse sto på varming og 17 - men det er jo langt over det uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai #218498 Del Skrevet 7. mai Titania skrev (2 minutter siden): Hadde jeg ikke hatt en frysepinn av en kollega, skulle begge lett stått på laveste temperatur på kjøling nå 😅 Men jeg trodde poenget med temperaturstyringen var at pumpene skulle holde temperaturen den er satt til. Disse sto på varming og 17 - men det er jo langt over det uansett Hvorfor ta hensyn til bare den ene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. mai #218499 Del Skrevet 7. mai Cid skrev (17 minutter siden): Hvorfor ta hensyn til bare den ene? Hun klarer ikke kle på seg når vi andre syns det er varmt. Så du har valget mellom å være varm selv, eller høre på konstant syting over at det er kaldt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. mai #218500 Del Skrevet 7. mai Titania skrev (5 timer siden): Hun klarer ikke kle på seg når vi andre syns det er varmt. Så du har valget mellom å være varm selv, eller høre på konstant syting over at det er kaldt Herregud, for ei egoistisk hurpe. Egentlig bør dere bare la henne fryse og prøve å ignorere gnålet hennes eller enda bedre, be henne holde kjeft. Er ikke riktig at dere skal svette halvt i hjel bare fordi hun ikke evner å kle på seg. Du får strikke en ullgenser til henne og legge på pulten hennes med grundig bruksanvisning om hvordan hun kler den på seg 🤣 Jeg er også frysepinne samtidig som jeg også tåler varme dårlig og det er slitsomt å jobbe når det er for varmt. 20-22 grader er perfekt for meg. Men vil andre ha det kaldere kler jeg heller på meg mer klær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå