Cid Skrevet 4. mai #218421 Del Skrevet 4. mai Titania skrev (37 minutter siden): Har sittet nesten 4 timer på Egon idag 😁 Solbrent, selv om jeg har smurt 🙈 Hvordan blir du solbrent på Egon? 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #218422 Del Skrevet 4. mai Cid skrev (1 minutt siden): Hvordan blir du solbrent på Egon? 🤨 Uteservering kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai #218423 Del Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Uteservering kanskje? Man sitter jo fortsatt under tak 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #218424 Del Skrevet 4. mai Cid skrev (Akkurat nå): Man sitter jo fortsatt under tak 🤪 Ikke alle steder har fast tak. Noen har et de sveiver ut ved behov, eller parasoller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai #218425 Del Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke alle steder har fast tak. Noen har et de sveiver ut ved behov, eller parasoller. Blunke konkurranse her 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #218426 Del Skrevet 4. mai Cid skrev (Akkurat nå): Blunke konkurranse her 😜 Pollenallergi og rusk i øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai #218427 Del Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Pollenallergi og rusk i øyet. Er dyrene i området? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mai #218428 Del Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Uteservering kanskje? Cid skrev (16 minutter siden): Man sitter jo fortsatt under tak 🤪 Uteservering med masse forskjellige plasser 😊 Noen under tak, andre ikke, og noen i sol, noen i skygge. Så noe for enhver smak 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #218429 Del Skrevet 4. mai Cid skrev (1 time siden): Er dyrene i området? Alltid. / Kan jeg finne meg mitt måltid nummer to i dag? Takk. *bortevekk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. mai #218430 Del Skrevet 4. mai ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 4. mai #218431 Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Takk Det ble bunad, noen av de andre var lure nok til å ta med skift. De byttet til lette sommerkjoler etter maten. Skulle ønske jeg var like smart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai #218432 Del Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Alltid. / Kan jeg finne meg mitt måltid nummer to i dag? Takk. *bortevekk* 🛖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #218433 Del Skrevet 4. mai Nå har jeg funnet meg en nrk-serie fra nord-irland og der er det jo bare trøbbel. Hvorfor finner jeg aldri en rolig og snill serie. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai #218434 Del Skrevet 4. mai (endret) I dag møtte jeg en venn av en venn som har startet et legemiddelselskap. Vedkommende klagde over alle kravene myndighetene stilte og som gjorde det vanskeligere for selskapet å tjene penger. Selv tenker jeg at vedkommende burde visst allerede før han startet selskapet at det er mange krav for å få godkjent legemidler. I tillegg mener jeg at det er bra at det ikke er fritt frem å selge egenutviklede legemidler. Men jeg turte ikke si det til vedkommende så jeg bare jattet med. Endret 4. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #218435 Del Skrevet 4. mai tånegla skrev (2 timer siden): Takk Det ble bunad, noen av de andre var lure nok til å ta med skift. De byttet til lette sommerkjoler etter maten. Skulle ønske jeg var like smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #218436 Del Skrevet 4. mai SVK skrev (32 minutter siden): ...men jeg turte ikke si det til vedkommende så jeg bare jattet med. En skikkelig "Jattus Norwegicus!" Bravvoo-o-o! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #218437 Del Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): En skikkelig "Jattus Norwegicus!" Bravvoo-o-o! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #218438 Del Skrevet 4. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå har jeg funnet meg en nrk-serie fra nord-irland og der er det jo bare trøbbel. Hvorfor finner jeg aldri en rolig og snill serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. mai #218439 Del Skrevet 4. mai Cid skrev (På 2.5.2024 den 14.01): Slettet? Ja det ser sånn ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. mai #218440 Del Skrevet 4. mai (endret) Kom mai du skjønne milde Gjør skogen atter grønn Og la ved bekk og kilde Fiolen blomstre skjønn Hvor ville jeg dog gjerne At jeg igjen deg så Akk kjære mai hvor gjerne Gad jeg i marken gå Om vint'ren kan man have Vel mangt et tidsfordriv Man kan i sneen trave Å ja et lystig liv Men når seg lerken svinger Mot sky med liflig slag På engen om å springe Det er en annen sak Kom derfor mai du milde Gjør skogen atter grønn Og la ved bekk og kilde Fiolen blomstre skjønn Hvor ville jeg dog gjerne At jeg igjen deg så Akk kjære mai hvor gjerne Gad jeg i marken gå Endret 4. mai av Freyja Valkyrie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå