Nadya Skrevet 1. mai #218321 Del Skrevet 1. mai Av med BH'en og på med kosebuksa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. mai #218322 Del Skrevet 1. mai Nadya skrev (2 timer siden): Av med BH'en og på med kosebuksa Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 1. mai #218323 Del Skrevet 1. mai Er jeg den eneste som liker en hel grillet hvitløk som tilbehør til grillmat mon tro🤔❓ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai #218324 Del Skrevet 1. mai LilleMy skrev (23 minutter siden): Er jeg den eneste som liker en hel grillet hvitløk som tilbehør til grillmat mon tro🤔❓ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. mai #218325 Del Skrevet 1. mai Deilig med en fridag. Jobbe i morgen, og så fri resten av uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. mai #218326 Del Skrevet 1. mai Kjenner nå jeg er litt glad jeg ikke bor i Oslo <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mai #218327 Del Skrevet 2. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. mai #218328 Del Skrevet 2. mai Psyker meg opp til 10 timers jobbdag😳 Dagens 2.kaffe nå 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. mai #218329 Del Skrevet 2. mai Noen bedrifter må holde hjulene i gang på arbeidernes fridag. Jeg jobber ikke på en sånn bedrift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. mai #218330 Del Skrevet 2. mai Jeg har fri, og enda klarer den ene selgeren å irritere 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. mai #218331 Del Skrevet 2. mai Avisa mi lå ikke i postkassa i morges, noe den som regel alltid pleier å gjøre. Jeg håper den er der når jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2. mai #218332 Del Skrevet 2. mai Cid skrev (På 30.4.2024 den 14.17): Link? Dumpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #218333 Del Skrevet 2. mai Millimani skrev (1 time siden): Dumpet Slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. mai #218334 Del Skrevet 2. mai Har vært ute siden 9 idag, naprapaten er fornøyd, hengt med, og feiret en bra person, og fikk beskjed at sjefen drar på ferie i morgen 🥳 En ganske fin torsdag 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #218335 Del Skrevet 2. mai Titania skrev (3 minutter siden): Har vært ute siden 9 idag, naprapaten er fornøyd, hengt med, og feiret en bra person, og fikk beskjed at sjefen drar på ferie i morgen 🥳 En ganske fin torsdag 😁 Ferie et annet ord for suspensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. mai #218336 Del Skrevet 2. mai Cid skrev (8 minutter siden): Ferie et annet ord for suspensjon? Hadde vært fint, men nei 😅 Men når sjefen drar på ferie, er det en slags ferie for oss som er på jobb også 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #218337 Del Skrevet 2. mai Titania skrev (9 minutter siden): Hadde vært fint, men nei 😅 Men når sjefen drar på ferie, er det en slags ferie for oss som er på jobb også 🤣 Er han så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. mai #218338 Del Skrevet 2. mai Cid skrev (13 minutter siden): Er han så ille? Tidvis. Han er mer irriterende, surrer rundt og er i veien eller ødelegger rutiner resten av huset har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. mai #218339 Del Skrevet 2. mai Endelig er sommervarmen her 🥰🤩😍🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #218340 Del Skrevet 2. mai Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Endelig er sommervarmen her 🥰🤩😍🥰 Soler du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå