Frøkenfryden Skrevet 30. april #218301 Del Skrevet 30. april Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): ❤️ jukkapalme skrev (5 minutter siden): ♥️ Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Takk. Det går bra altså. Har gått litt tid nå, men rart å miste noen man har kjent fra man var 16 år, mange livsfaser sammen😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. april #218302 Del Skrevet 30. april Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Takk. Det går bra altså. Har gått litt tid nå, men rart å miste noen man har kjent fra man var 16 år, mange livsfaser sammen😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #218303 Del Skrevet 30. april Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Vært på middag ute i et tospann som skulle vært et trekløver. På stamstedet vårt. Litt rart. Men fint. Den ene døde fra oss før jul😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. april #218304 Del Skrevet 30. april Hekler og ser på «Europa fra oven» 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. april #218305 Del Skrevet 30. april Butter snorker som et treskeverk 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #218306 Del Skrevet 30. april Peanut skrev (Akkurat nå): Butter snorker som et treskeverk 😐 Har du ørepropper? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. april #218307 Del Skrevet 30. april 1 minutt siden, Cid said: Har du ørepropper? Nei. Må ligge å høre på det der til langt ut på natten. Kan dytte borti litt da menneh… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai #218308 Del Skrevet 1. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God1.maimorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 1. mai #218309 Del Skrevet 1. mai Skal på ett badeanlegg når det opner, siden skal jeg hjem og pynte meg og besøke 3 veninner til god mst og vin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai #218310 Del Skrevet 1. mai Fridag Har vasket tøy. Drukket kaffe. Sett Netflix. Spist 5 knekkebrød. Litt slapp🐟 til, så trene og fikse huset til foreldrebesøk☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. mai #218311 Del Skrevet 1. mai Jeg leste fredag og måtte sjekke Er litt trøtt så derfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. mai #218312 Del Skrevet 1. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. mai #218313 Del Skrevet 1. mai Spiser mango 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 1. mai #218314 Del Skrevet 1. mai Det er mange sommerfuglarter, og de smaker på ting, akkurat som vi gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. mai #218315 Del Skrevet 1. mai Skal på jobb, snart. Selv om det er 1.mai så må noen jobbe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 1. mai #218316 Del Skrevet 1. mai Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Skal på jobb, snart. Selv om det er 1.mai så må noen jobbe. Sånn er det. God vakt 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. mai #218317 Del Skrevet 1. mai Kryneren skrev (1 minutt siden): Sånn er det. God vakt 🤗 Takk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai #218318 Del Skrevet 1. mai Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. mai #218319 Del Skrevet 1. mai Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Skal på jogg, snart. Selv om det er 1.mai så må noen jogge. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. mai #218320 Del Skrevet 1. mai Jeg har minst 2650 gram garn av en type i lageret mitt 😬 Og det er mye mer annet garn der, pluss nesten 4 kg som kommer i posten etterhvert 🙈 Jeg har et "lite" garnproblem 😂 (Og jepp, jeg vet dette lett kan endres fra garn til noe annet ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå