Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Jeg skulle se en film i aften: Skyggen (NRK) med Pierce Brosnan. Jeg kom aldri så langt.

Men jeg fikk satt ut plastavfallet :nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenobia skrev (13 minutter siden):

Jeg skulle se en film i aften: Skyggen (NRK) med Pierce Brosnan. Jeg kom aldri så langt.

Men jeg fikk satt ut plastavfallet :nikke:

👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Litt snodig å plutselig eie et stort hus alene sammen med Butter :sjenert:  Kan se for meg når alt er klart innvendig å ta meg en skikkelig  god kaffe ^^, ) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 minutter siden):

(Litt snodig å plutselig eie et stort hus alene sammen med Butter :sjenert:  Kan se for meg når alt er klart innvendig å ta meg en skikkelig  god kaffe ^^, ) 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da sier vi Omvendt Godmorgen nå.😴😴💤💤🥱🥱

God morgen , håper dere får en fin dag alle 3 :julekyss:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (Akkurat nå):

God morgen , håper dere får en fin dag alle 3 :julekyss:

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk begge to.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk begge to.🥰🥰

Håper dere får en fin jul også og den nærmer seg fort ..husk å være snill med snipp og snapp som bor oppe i juletreet 🙂:juletre2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (Akkurat nå):

Håper dere får en fin jul også og den nærmer seg fort ..husk å være snill med snipp og snapp som bor oppe i juletreet 🙂:juletre2:

Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene håper også at du får en fin jul vi Baktus.🎄🎄:juletre::juletre:🎅🤶

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene håper også at du får en fin jul vi Baktus.🎄🎄:juletre::juletre:🎅🤶

Takk for det , skal danse rundt juletreet hele julen :skya:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle i tråden,

Nå trenger jeg en liten pause i pakking. Kjenner på at det ikke var smartest å ha overtagelsesdato på ny bolig 01.01.23.  

Gleden i det hele er at vi flytter ❤️ Vekk fra studentfyllefester, narkotikahandel utenfor soveromsvinduet, vi skal endelig kunne ha vinduene åpne uten å bli rusa på naboens røyk.   Noe kommer vi til å savne da, hun søte gamle damen i etasjen under som har bodd her hele livet. Og han rare naboen som for hvert år setter opp ett ekstra plastjuletre med lys i hagen. I år er det 7 trær i hagen hans. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er TOTALT umotivert. Blæh

(Ikke noe synd på meg. Jeg har ved, men beveger jeg meg mot ovnen for å tenne opp? Nope! :fnise:  )

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (53 minutter siden):

Jeg er TOTALT umotivert. Blæh

(Ikke noe synd på meg. Jeg har ved, men beveger jeg meg mot ovnen for å tenne opp? Nope! :fnise:  )

Hmm så da velger du å fryse??? Jeg sitter under et pledd og er umotivert jeg og. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig lyst å dele en sang jeg nylig har sunget her inne på KG, litt eller mest for å høre at man kanskje har gjort en god jobb, men da avslører jeg hvem jeg egentlig er, og det har jeg lite lyst til. Litt sånn ego-boost siden mye annet i livet mitt har gått på tverke i det siste. En veldig fin sang for øvrig, litt ukjent selv om den er gammel. Så kommer tvilen, at man kanskje ikke har en så god versjon av sangen likevel, at man synger rart, puster på rare steder, uttaler ord "feil" for man finner jo alltid feil med andre og seg selv når man hører på uproffe folk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (51 minutter siden):

Har egentlig lyst å dele en sang jeg nylig har sunget her inne på KG, litt eller mest for å høre at man kanskje har gjort en god jobb, men da avslører jeg hvem jeg egentlig er, og det har jeg lite lyst til. Litt sånn ego-boost siden mye annet i livet mitt har gått på tverke i det siste. En veldig fin sang for øvrig, litt ukjent selv om den er gammel. Så kommer tvilen, at man kanskje ikke har en så god versjon av sangen likevel, at man synger rart, puster på rare steder, uttaler ord "feil" for man finner jo alltid feil med andre og seg selv når man hører på uproffe folk.

Du er sikkert veldig flink! :) Hvilken sang er det? Eller er det hemmelig? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 time siden):

Del på PM med interesserte? (Be dem sende forespørsel) så blir det litt færre enn "hele KG" ++ :)

- - -

tånegla skrev (1 time siden):

Hmm så da velger du å fryse??? Jeg sitter under et pledd og er umotivert jeg og. 

NÅ har jeg tent opp i ovnen. Utfordrer deg til å gjøre det samme :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvakkekyllingen skrev (49 minutter siden):

Du er sikkert veldig flink! :) Hvilken sang er det? Eller er det hemmelig? 🙂

Er så lett å finne meg hvis jeg sier det.

Zenobia skrev (24 minutter siden):

Del på PM med interesserte? (Be dem sende forespørsel) så blir det litt færre enn "hele KG" ++ :)

- - -

NÅ har jeg tent opp i ovnen. Utfordrer deg til å gjøre det samme :ler:

Litt skummelt, men god ide hvis jeg plutselig skulle tørre :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ford3000 skrev (6 minutter siden):

Er så lett å finne meg hvis jeg sier det.

Litt skummelt, men god ide hvis jeg plutselig skulle tørre :) 

Det skjønner jeg 👍 Fin ide av Zenobia 🤗 Håper noen får høre deg en eller annen gang 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden):

Det skjønner jeg 👍 Fin ide av Zenobia 🤗 Håper noen får høre deg en eller annen gang 🙂

Absolutt fin ide! Hvem som helst kan i teorien lytte til det jeg har sunget, og noen gjør det jo, men noen ganger har jeg lyst på mer... hvis du skjønner? Alle vil vel ha bekreftelse på at de gjør noe bra, også fra fremmede.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (4 minutter siden):

Absolutt fin ide! Hvem som helst kan i teorien lytte til det jeg har sunget, og noen gjør det jo, men noen ganger har jeg lyst på mer... hvis du skjønner? Alle vil vel ha bekreftelse på at de gjør noe bra, også fra fremmede.

Er du artist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...