tånegla Skrevet 26. september 2022 #180601 Del Skrevet 26. september 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Samme her, vet ikke hvorfor, er det været kanskje? Det er mandagen som slår inn. Lukk øynene og tenk at det snart er fredag🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. september 2022 #180602 Del Skrevet 26. september 2022 tånegla skrev (1 minutt siden): Næmmen, det er ikke bra. Mandager er kjipe men her er et visdomsord - ikke tenk for mye, vær en hund 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 26. september 2022 #180603 Del Skrevet 26. september 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Om jeg hadde forsvunnet, vet jeg noen hadde blitt veldig glade. Men jeg gidder ikke å gi dem den gleden. He he gjør at de forsvinner heller, så kan du danse deg elegant gjennom livet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 26. september 2022 #180604 Del Skrevet 26. september 2022 Til frokost skal jeg prøve den nye ciabattaen, tin og spis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180605 Del Skrevet 26. september 2022 Athena Catalina skrev (6 minutter siden): Om jeg hadde forsvunnet, vet jeg noen hadde blitt veldig glade. Men jeg gidder ikke å gi dem den gleden. 😲😲 hvem hadde blitt glad for det da?😯😯😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 26. september 2022 #180606 Del Skrevet 26. september 2022 tånegla skrev (1 minutt siden): He he gjør at de forsvinner heller, så kan du danse deg elegant gjennom livet 👍 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😲😲 hvem hadde blitt glad for det da?😯😯😯 Vet ikke, de skjuler seg bak den anonym-knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180607 Del Skrevet 26. september 2022 Athena Catalina skrev (19 minutter siden): Om jeg hadde forsvunnet, vet jeg noen hadde blitt veldig glade. Men jeg gidder ikke å gi dem den gleden. Ingen av betydning hadde blitt glade hvis du forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180608 Del Skrevet 26. september 2022 Athena Catalina skrev (12 minutter siden): Vet ikke, de skjuler seg bak den anonym-knappen. Opptil flere av dem som hater meg og 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 26. september 2022 #180609 Del Skrevet 26. september 2022 Athena Catalina skrev (10 minutter siden): 👍 Vet ikke, de skjuler seg bak den anonym-knappen. Jeg var aktiv her på KG for noen år siden under et annet brukernavn. Måtte bare gi meg for det var noen anonyme som var ute etter meg, det var så stygt😢 Men så gikk det noen år og jeg lagde meg ny bruker, denne gang holder jeg meg mest her på sosialt. Og skulle jeg finne på å svare på andre tråder velger jeg oftest å være anonym. Da slipper jeg at folk går etter meg pga. brukernavnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 26. september 2022 #180610 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ingen av betydning hadde blitt glade hvis du forsvant Entern skrev (1 minutt siden): Opptil flere av dem som hater meg og 😄 Er i grunn bare til å overse, men ikke alltid like lett, 😅 selv om jeg har blitt bedre på det. tånegla skrev (3 minutter siden): Jeg var aktiv her på KG for noen år siden under et annet brukernavn. Måtte bare gi meg for det var noen anonyme som var ute etter meg, det var så stygt😢 Men så gikk det noen år og jeg lagde meg ny bruker, denne gang holder jeg meg mest her på sosialt. Og skulle jeg finne på å svare på andre tråder velger jeg oftest å være anonym. Da slipper jeg at folk går etter meg pga. brukernavnet. Jeg er sikker på at KG ville blitt bedre uten anonym-funksjonen. Da hadde færre vært slemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180611 Del Skrevet 26. september 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Jeg er sikker på at KG ville blitt bedre uten anonym-funksjonen. Da hadde færre vært slemme. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 26. september 2022 #180612 Del Skrevet 26. september 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Er i grunn bare til å overse, men ikke alltid like lett, 😅 selv om jeg har blitt bedre på det. Jeg er sikker på at KG ville blitt bedre uten anonym-funksjonen. Da hadde færre vært slemme. Ja, det er noen som bare må være ekle når ikke de kan bli «tatt» for det😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 26. september 2022 #180613 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (1 time siden): Samme her, hvis du og @Cid og @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden forsvinner da forsvinner nok jeg og Savner fortsatt @Lykke Li og flere andre Jeg er her fortsatt, bare litt mindre aktiv for tiden. Skjer mye på hjemmefronten om dagen, så jeg orker ikke å delta så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #180614 Del Skrevet 26. september 2022 Lykke Li skrev (17 minutter siden): Jeg er her fortsatt, bare litt mindre aktiv for tiden. Skjer mye på hjemmefronten om dagen, så jeg orker ikke å delta så mye. Det forstår jeg. Håper det går bra med deg ☺️🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. september 2022 #180615 Del Skrevet 26. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Jeg klarte ikke å redusere tiden min noe særlig😄 Er vi for morsomme? Entern skrev (2 timer siden): Samme her, hvis du og @Cid og @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden forsvinner da forsvinner nok jeg og Savner fortsatt @Lykke Li og flere andre The Dream Team Agent smith skrev (2 timer siden): Ja mange artige folk her, blir ikke det samme uten de Føler på et ansvar nå jeg 🙊 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Om jeg hadde forsvunnet, vet jeg noen hadde blitt veldig glade. Men jeg gidder ikke å gi dem den gleden. Jeg hadde blitt lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. september 2022 #180616 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Men ikke stikke igjen!😲 av og til blir jeg redd når du er her mye for at du skal slette deg igjen.. jeg har faktisk vurdert å slette meg noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. september 2022 #180617 Del Skrevet 26. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Samme her, vet ikke hvorfor, er det været kanskje? Kanskje 🤔 Svinet skrev (2 timer siden): Du får se en reprise av debatten , vedrørende strømpriser , så går de triste følelsene over til hat og forakt men lov oss at du ikke drar alle ovnene i huset ut på vearandaen og pælmer dem ned på veeien i raseriet Næ, det hjelper ingen ting uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #180618 Del Skrevet 26. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): jeg har faktisk vurdert å slette meg noen ganger Håper du ikke gjør det..💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. september 2022 #180619 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Håper du ikke gjør det..💙 Mest sannsynlig så logger jeg bare av for en periode om det trengs jeg vil jo ikke at noen andre skal opprette en bruker med Cid navnet og forvirre alle slik som med Jacklost navnet mitt 😅 jeg har lært leksa der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. september 2022 #180620 Del Skrevet 26. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Er vi for morsomme? The Dream Team Føler på et ansvar nå jeg 🙊 Jeg hadde blitt lei meg Ja morsomme og hyggelige, ja vi trenger ordspillene og 69 humoren din for å lyse opp hverdagen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå