Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (4 minutter siden):

Jeg kjøpte meg visst en sykkel også, jeg 🙈

Takk for nå, feriepenger :fnise:

:ler:

Men nå har du i hvert fall sykkel, da!:jepp: :hoppendeglad: 

Gøy med store pakker, hihi😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blå knapp skrev (Akkurat nå):

:ler:

Men nå har du i hvert fall sykkel, da!:jepp: :hoppendeglad: 

Gøy med store pakker, hihi😄😄

Jeg har en fra før også 😛 Men den er el med dårlig batteri (som xxl sier ikke kan skaffe nytt), samtidig som formen min er blitt bedre og jeg vil forsøke utfordre meg litt 😄 Så spent på hvordan dette blir

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (13 minutter siden):

Jeg har en fra før også 😛 Men den er el med dårlig batteri (som xxl sier ikke kan skaffe nytt), samtidig som formen min er blitt bedre og jeg vil forsøke utfordre meg litt 😄 Så spent på hvordan dette blir

Ja, men da trengte du jo en ny en.

Så artig🤩 Og sikkert mer motiverende, med skinnende ny sykkel!😁

Du må oppdatere oss, på hvordan det går da:duskedame::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (2 minutter siden):

Ja, men da trengte du jo en ny en.

Så artig🤩 Og sikkert mer motiverende, med skinnende ny sykkel!😁

Du må oppdatere oss, på hvordan det går da:duskedame::duskedame:

Will do 😄 Vil ikke montere selv, så den blir sendt til nærmeste XXL butikk først. Men spennende å teste - er jo bittelitt bortskjemt med hjelp i bakker, selv om det er tungt å tråkke allikevel 😛 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (15 minutter siden):

Will do 😄 Vil ikke montere selv, så den blir sendt til nærmeste XXL butikk først. Men spennende å teste - er jo bittelitt bortskjemt med hjelp i bakker, selv om det er tungt å tråkke allikevel 😛 

Åh, det hørtes deilig ut med litt hjelp i bakkene!🙈

Jeg er ikke så glad i å sykle lenger jeg. For det har blitt så lite av det, i mange år nå. Så nå har jeg faktisk blitt ganske pinglete😅 I hvert fall, hvis jeg skal sykle i terreng. 

Så det betyr vel egentlig at jeg burde gjøre mer av det😬😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (54 minutter siden):

Har du en vanlig sykkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå knapp skrev (35 minutter siden):

Åh, det hørtes deilig ut med litt hjelp i bakkene!🙈

Jeg er ikke så glad i å sykle lenger jeg. For det har blitt så lite av det, i mange år nå. Så nå har jeg faktisk blitt ganske pinglete😅 I hvert fall, hvis jeg skal sykle i terreng. 

Så det betyr vel egentlig at jeg burde gjøre mer av det😬😅

Har man veldig bratte bakker, er det veldig fint 😛 

Jeg er superpysete i terreng, men har allikevel terrengsykkel 😛 Har noe med det at de tåler litt mer da :fnise: 

Cid skrev (25 minutter siden):

Har du en vanlig sykkel?

Nei, bare el. 

Også er det en vanlig jeg har bestilt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (2 timer siden):

Jeg har en CD med  Kent, men flere år siden jeg hørte på den.

kent | Spotify

Den der har jeg slitt ut et par i bilene mine

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første trening etter korona. At formen kan dale sånn på 2-3 uker med lite trening og litt sykdom 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 timer siden):

Har man veldig bratte bakker, er det veldig fint 😛 

Jeg er superpysete i terreng, men har allikevel terrengsykkel 😛 Har noe med det at de tåler litt mer da :fnise: 

Nei, bare el. 

Også er det en vanlig jeg har bestilt nå :)

Hvordan er EL sammenlignet med vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 timer siden):

😲

Haha jeg fortalte groviser på barneskolen og tror emojiene tar hverandre bakfra, likevel kommer jeg unna som uskylden selv mens du alltid blir tatt for lurv. Livet😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Haha jeg fortalte groviser på barneskolen og tror emojiene tar hverandre bakfra, likevel kommer jeg unna som uskylden selv mens du alltid blir tatt for lurv. Livet😆

😭 urettferdig, jeg er jo ikke lurvete som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Hvordan er EL sammenlignet med vanlig?

Sånnsett veldig likt.

Sykkelen i seg selv er jo mye tyngre enn en uten motor - min veier vel 23 kg tror jeg.

På flatmark opplever jeg «for lite» gir. Skrur jeg av motoren er det som om bremsene er på, så det blir for tungt, mens med motoren på letteste giret, er det litt sånn «tråkk meg ihjel» for å komme fremover når man får flyten - det er rett og slett for få gir. 

Mens i oppoverbakker er den knall 😊 Jeg har en del veldig bratte bakker hjem til meg, og i starten hadde jeg såvidt sjans med sykkelen i letteste gir, og motoren på mest kraft. Mens en periode før jeg ble syk og kroppen ikke var så sliten, så hadde jeg motoren på minst hjelp og 3-4 gir i den verste bakken. Så jeg håper jeg faktisk skal klare den bakken når jeg får den nye 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Sånnsett veldig likt.

Sykkelen i seg selv er jo mye tyngre enn en uten motor - min veier vel 23 kg tror jeg.

På flatmark opplever jeg «for lite» gir. Skrur jeg av motoren er det som om bremsene er på, så det blir for tungt, mens med motoren på letteste giret, er det litt sånn «tråkk meg ihjel» for å komme fremover når man får flyten - det er rett og slett for få gir. 

Mens i oppoverbakker er den knall 😊 Jeg har en del veldig bratte bakker hjem til meg, og i starten hadde jeg såvidt sjans med sykkelen i letteste gir, og motoren på mest kraft. Mens en periode før jeg ble syk og kroppen ikke var så sliten, så hadde jeg motoren på minst hjelp og 3-4 gir i den verste bakken. Så jeg håper jeg faktisk skal klare den bakken når jeg får den nye 😊

Vurdert el sparkesykkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lurven skrev (37 minutter siden):

😭 urettferdig, jeg er jo ikke lurvete som deg

Det er drit praktisk å være jente og liten og ha litt bollekinn. Man kan lurve alt man vil:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Liker ikke du sparkesykkel?

Hun vil sikkert få inn litt trim🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...