Anonymburker Skrevet 6. juli 2022 #168741 Del Skrevet 6. juli 2022 Drikker Hansa null. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. juli 2022 #168742 Del Skrevet 6. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Hva er signaturen? Kan ikke se på mobil Och jag den svage, jag står ensam kvar En sista rest av en utdöd art 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juli 2022 #168743 Del Skrevet 6. juli 2022 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Och jag den svage, jag står ensam kvar En sista rest av en utdöd art Kent! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. juli 2022 #168744 Del Skrevet 6. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Kent! Ja, jeg hadde faktisk aldri hørt om han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 6. juli 2022 #168745 Del Skrevet 6. juli 2022 Titania skrev (10 minutter siden): Jepp 😊 Nydelig 😊 Sangen spilte i hodet mitt mens jeg leste det. Sundance kid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juli 2022 #168746 Del Skrevet 6. juli 2022 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Ja, jeg hadde faktisk aldri hørt om han. Kent er hele bandet. Vokalisten heter Joakim Berg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. juli 2022 #168747 Del Skrevet 6. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Kent er hele bandet. Vokalisten heter Joakim Berg Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juli 2022 #168748 Del Skrevet 6. juli 2022 MyMichelle skrev (2 minutter siden): Takk 😊 Anytime, kos deg med Kent! Hører for lite på det sjøl, hadde en periode hvor de var på hele tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 7. juli 2022 #168749 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg tror ikke hunden min liker Kent! Han dreit akkurat i stua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 7. juli 2022 #168750 Del Skrevet 7. juli 2022 Natta, koselige folk i god-tråden. Jeg må tidlig opp for jeg skal på sykehuset kl 10. og da må jeg rekke å få meg en kanne kaffe, dusj og diverse først. 😴💤 (er ikke trøtt. Send over noen 🐏🐑🐑🐏🐑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #168751 Del Skrevet 7. juli 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): Natta, koselige folk i god-tråden. Jeg må tidlig opp for jeg skal på sykehuset kl 10. og da må jeg rekke å få meg en kanne kaffe, dusj og diverse først. 😴💤 (er ikke trøtt. Send over noen 🐏🐑🐑🐏🐑 Lykke til på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #168752 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Kent! Kent💙 gode gamledager🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #168753 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Mann er reist på åleinesykkelferie i 10 dagar. Det er alltid litt 🥺, men mykje ved det er bra! Han har det veldig fint og sender bilete av små rare ting som me likar. Og eg blir meir takksam for å ha han av å sakna han litt💙 No tenkte eg akkurat på at me mora oss slik med ein crossaint på danskebåten som var heilt lik hovudet til fantorangen😂 Og eg hugsar at det stod ein stad ein gong, at det å ha små interne humorting saman er noko som styrkar kjærleiken. Det trur eg veldig på. Sånne rare ting som berre oss to har, er noko av det beste med tosamheita 🙂❤️ Endret 7. juli 2022 av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168754 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (5 timer siden): Nydelig 😊 Sangen spilte i hodet mitt mens jeg leste det. Sundance kid? Jepp 😊 Jeg hatet musikken til kent frem til jeg så de i 2003, og da måtte jeg ha alt de hadde gitt ut med en gang. Og da de første tonene fra Sundance kid kom, så bare traff det vanvittig hardt, og teksten var jo ikke noe dårligere 😊 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Anytime, kos deg med Kent! Hører for lite på det sjøl, hadde en periode hvor de var på hele tiden Har du hørt soloalbumet til Joakim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. juli 2022 #168755 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (3 timer siden): Jepp 😊 Jeg hatet musikken til kent frem til jeg så de i 2003, og da måtte jeg ha alt de hadde gitt ut med en gang. Og da de første tonene fra Sundance kid kom, så bare traff det vanvittig hardt, og teksten var jo ikke noe dårligere 😊 Har du hørt soloalbumet til Joakim? Faktisk ikke, bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168756 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Faktisk ikke, bra? Jeg syns det er veldig bra Og man hører det er Joakim og ikke kent, liksom - tekstene er på en måte av samme typen, men soundet er litt annerledes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #168757 Del Skrevet 7. juli 2022 Liker godt de melankolske sangene jeg har hørt av Kent men har strengt tatt ikke noe sterkt forhold til eller peil på de 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. juli 2022 #168758 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Liker godt de melankolske sangene jeg har hørt av Kent men har strengt tatt ikke noe sterkt forhold til eller peil på de 🥺 Om du vil høre en lurvete kent-låt, hører du på kräm 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. juli 2022 #168759 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg har en CD med Kent, men flere år siden jeg hørte på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #168760 Del Skrevet 7. juli 2022 Titania skrev (8 minutter siden): Om du vil høre en lurvete kent-låt, hører du på kräm 🙈 Er ikke så lurvete på musikk egentlig til tross for min forkjærlighet for Type 0 Negative (musikken roper @Athena Catalina, tekstene er mer @lurven 😄) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå