Entern Skrevet 5. juli 2022 #168521 Del Skrevet 5. juli 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Hehe 😁 Hørt mye bra om den, men ikke vært der selv 😊 De hadde i alle fall masse metal og prog på cd 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168522 Del Skrevet 5. juli 2022 Hjemme 🥳 7,5 times reise er mer enn nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168523 Del Skrevet 5. juli 2022 Titania skrev (4 minutter siden): Hjemme 🥳 7,5 times reise er mer enn nok Så bra🥳Nå kan du slappe av🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. juli 2022 #168524 Del Skrevet 5. juli 2022 Titania skrev (9 minutter siden): Hjemme 🥳 7,5 times reise er mer enn nok Åå så bra! Samme her. Tenkte det ville bli trist. Men mest fint🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. juli 2022 #168525 Del Skrevet 5. juli 2022 Tatt ny synstest i dag og fått bestilt nye briller i mellomtiden fikk jeg noen sterkere linser å bruke 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168526 Del Skrevet 5. juli 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Åå så bra! Samme her. Tenkte det ville bli trist. Men mest fint🙂 Jeg har kræsjet helt mentalt idag, så 🙃 Jeg er bare sliten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. juli 2022 #168527 Del Skrevet 5. juli 2022 Mitt Man. United har signert venstrebacken Tyrell Malacia (22) fra Feyenoord. Da var alt klart for å utfordre Man. City og Liverpool om tittelen nesten år! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juli 2022 #168528 Del Skrevet 5. juli 2022 Ikke sulten, men siden kroppen skriker etter næring får det bli karbonadedeig og pasta idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. juli 2022 #168529 Del Skrevet 5. juli 2022 Hekta på den nye sangen til Subwoolfer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. juli 2022 #168530 Del Skrevet 5. juli 2022 Hører på lydbok; "Handlekraft" av Kristian Hall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. juli 2022 #168531 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg leste skilt med HALL A på danskebåten feil ca hele turen. vi oppklarte det da vi kjørte ut. Jeg trodde det stod «halla» som i en sånn coool «hallo», og syns det var litt vel ganster og harry, til og med for danskebåten å være. Mann lo en del😂 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168532 Del Skrevet 5. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg leste skilt med HALL A på danskebåten feil ca hele turen. vi oppklarte det da vi kjørte ut. Jeg trodde det stod «halla» som i en sånn coool «hallo», og syns det var litt vel ganster og harry, til og med for danskebåten å være. Mann lo en del😂 Hallå! Hallå Danskebåten! Det er vanlig å si hallå i deler av Innlandet 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. juli 2022 #168533 Del Skrevet 5. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hallå! Hallå Danskebåten! Det er vanlig å si hallå i deler av Innlandet 🙃 Haha hallååå😎 jeg prøvde også å si noe om geografi på vei inn i dag tidlig. Det bør jeg aldri. 🙈 høres ut som jeg er dum som et brød. Mann sa vi var forbi Moss og jeg foreslo Sarpsborg …og når vi skal snakke om steder ser jeg bare 2D-kart i hodet og sier ting ligger over og under😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168534 Del Skrevet 5. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha hallååå😎 jeg prøvde også å si noe om geografi på vei inn i dag tidlig. Det bør jeg aldri. 🙈 høres ut som jeg er dum som et brød. Mann sa vi var forbi Moss og jeg foreslo Sarpsborg …og når vi skal snakke om steder ser jeg bare 2D-kart i hodet og sier ting ligger over og under😂😂😂 Er ikke så kjent i Østfold sjøl. At Sarpsborg og Fredrikstad ligger rett oppi hverandre var f.eks. helt nytt for meg når jeg dro dit😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. juli 2022 #168535 Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg bruker ikke pyjamas på sommeren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168536 Del Skrevet 5. juli 2022 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Jeg bruker ikke pyjamas på sommeren. Jeg bruker aldri pyjamas 🙃 Men virker i grunnen koselig med pyjamas 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 5. juli 2022 #168537 Del Skrevet 5. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg leste skilt med HALL A på danskebåten feil ca hele turen. vi oppklarte det da vi kjørte ut. Jeg trodde det stod «halla» som i en sånn coool «hallo», og syns det var litt vel ganster og harry, til og med for danskebåten å være. Mann lo en del😂 😂😂😂 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Jeg bruker ikke pyjamas på sommeren. Jeg bruker det utrolig sjeldent, bare hvis jeg er iskald. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 5. juli 2022 #168538 Del Skrevet 5. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg bruker aldri pyjamas 🙃 Men virker i grunnen koselig med pyjamas 😊 Det er skikkelig koselig å gå rundt i pysj, om kvelden da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. juli 2022 #168539 Del Skrevet 5. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Det er skikkelig koselig å gå rundt i pysj, om kvelden da! Det kan jeg tenke meg 😊 Jeg arvet min morfars pyjamas men ble altfor stor for den i løpet av et par år 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 5. juli 2022 #168540 Del Skrevet 5. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Det kan jeg tenke meg 😊 Jeg arvet min morfars pyjamas men ble altfor stor for den i løpet av et par år 😅 Åå, koselig med arvet pysj☺️💛 Jeg arvet noen av mamma, pluss noen t-skjorter som var oversized. Og de ble jeg skikkelig glad i. Jeg har fortsatt den ene t-skjorta, med London Bridge på. Jeg elsker den, og jeg klarer faktisk ikke å bli kvitt den!🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå