Centimeteren Skrevet lørdag kl 00:26 #361 Del Skrevet lørdag kl 00:26 Lunabelle skrev (49 minutter siden): Wenche står også på stedet hvil 😅. Hun tilbringer det meste av tiden på sofaen, hvor hun har lange monologer om smerter, viktigheten av å lytte til kroppen osv. Hun har nylig kjøpt seg fire nye leppestifter fra Isadora og har lovet at hun skal holde oss oppdatert på disse. De 16 leppestiftene hun har fra Nuskin har vi ikke hørt et pip om etter at hun ga seg som overaktiv selger for de produktene. Så da tyder det antagelig på at de ikke var så fantastiske som hun tidligere hevdet. Så nå er det bare å vente spent på oppdateringene på Isadora sine 😂😂 Det er en tråd på Jodel som heter Powerlips. Den handlet tidligere om mlm-damene, men har vel nå gått over til i hovedsak å handle om Wenchemor (hennes kallenavn på seg selv). Hvorfor sluttet hun med Nuskin? Hun tjente bra ettersom jeg forstod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet lørdag kl 00:53 #362 Del Skrevet lørdag kl 00:53 Centimeteren skrev (20 minutter siden): Hvorfor sluttet hun med Nuskin? Hun tjente bra ettersom jeg forstod. Er du ironisk? Hvor har du fått den forståelsen fra? Hun gikk vel dundrende underskudd og det var vel, i følge felles bekjente, derfor hun ga seg. Hvis hun ikke hadde handlet enorme mengder til seg selv, for å beholde "utmerkelser" og andre fordeler, så hadde det vel kanskje kunne vært en grei liten biinntekt. Men når man må holde omsetningen oppe og hun omtrent ikke har andre kunder enn seg selv, så blir det dyrt etterhvert 😅. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet søndag kl 17:56 #363 Del Skrevet søndag kl 17:56 Lunabelle skrev (På 23.11.2024 den 1.53): Er du ironisk? Hvor har du fått den forståelsen fra? Hun gikk vel dundrende underskudd og det var vel, i følge felles bekjente, derfor hun ga seg. Jeg har hørt det motsatte fra sikre kilder tett på Wenche. Hun kom seg blant annet ut av nav-systemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet mandag kl 12:36 #364 Del Skrevet mandag kl 12:36 Centimeteren skrev (18 timer siden): Jeg har hørt det motsatte fra sikre kilder tett på Wenche. Hun kom seg blant annet ut av nav-systemet Men var ikke det fordi hun startet å jobbe på butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet mandag kl 12:48 #365 Del Skrevet mandag kl 12:48 Nå får jeg opp mange kontoer om å "komme ut av hamsterhjulet og starte online business og få passiv inntekt". Veldig ullent, selvfølgelig med vilje. Fulgte en periode en konto som startet med å handle omnhvordan en familie reduserte arbeidstiden sin gjennom å ta bevisste økonomiske valg etc, men plutselig skulle de også selge "nettkurs" og da fikk jeg umiddelbart mlm-feelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet mandag kl 14:43 #366 Del Skrevet mandag kl 14:43 Lunabelle skrev (På 23.11.2024 den 0.37): Wenche står også på stedet hvil 😅. Hun tilbringer det meste av tiden på sofaen, hvor hun har lange monologer om smerter, viktigheten av å lytte til kroppen osv. Hun har nylig kjøpt seg fire nye leppestifter fra Isadora og har lovet at hun skal holde oss oppdatert på disse. De 16 leppestiftene hun har fra Nuskin har vi ikke hørt et pip om etter at hun ga seg som overaktiv selger for de produktene. Så da tyder det antagelig på at de ikke var så fantastiske som hun tidligere hevdet. Så nå er det bare å vente spent på oppdateringene på Isadora sine 😂😂 Det er en tråd på Jodel som heter Powerlips. Den handlet tidligere om mlm-damene, men har vel nå gått over til i hovedsak å handle om Wenchemor (hennes kallenavn på seg selv). Haha, tuller du? Godt hun har tatt til fornuft da 😂 Mener å huske at hun skrøt av Isadora på YouTube før hun begynte med det nuskin-tullet. Skal hun kjøpe opp igjen samlingen hun hadde før hun pælmet alt til fordel for nuskin nå? 😂 Sykt at hun kastet alt da hun begynte med nuskin, det var mye penger rett i dass. Men helt seriøst, godt hun har gitt seg med det pyramidespillet der. Lenge siden jeg har fulgt henne nå, men jeg fulgte henne da hun hadde YouTube. Syns videoene hennes var koselige å se på og jeg interesserer meg for sminke selv også. Syns det var gøy å se unboxing videoene hennes også selv om jeg ikke skjønte hvorfor hun alltid skrudde opp alt på en gang om hun ikke skulle bruke det med en gang. Da forringes jo holdbarheten fort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet mandag kl 16:58 #367 Del Skrevet mandag kl 16:58 Centimeteren skrev (22 timer siden): Jeg har hørt det motsatte fra sikre kilder tett på Wenche. Hun kom seg blant annet ut av nav-systemet Hun mottar fortsatt uføretrygd og har kun en liten 20 % stilling hos Zizzi nå. Og hun har selv uttalt offentlig at hun måtte slutte med Nuskin fordi det ikke ga de resultatene hun hadde forventet seg. Og hun forteller stadig om en anstrengt økonomi, så jeg tror ikke denne "reisen" har vært så enkel som hun skulle ønske seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet mandag kl 17:05 #368 Del Skrevet mandag kl 17:05 Lunabelle skrev (1 minutt siden): Hun mottar fortsatt uføretrygd og har kun en liten 20 % stilling hos Zizzi nå. Og hun har selv uttalt offentlig at hun måtte slutte med Nuskin fordi det ikke ga de resultatene hun hadde forventet seg. Og hun forteller stadig om en anstrengt økonomi, så jeg tror ikke denne "reisen" har vært så enkel som hun skulle ønske seg. Har ikke peiling på hvem hun er. Men har jo forstått at de fleste som driver med MLM ikke lykkes, og blakker og sliter ut seg selv (og sikkert de rundt) med pushing av produkter. Det er en god dokumentarserie om MLM (Forever living), anbefales! https://tv.vg.no/serier/kunsten-a-selge-en-drom?categoryId=100493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet mandag kl 17:16 #369 Del Skrevet mandag kl 17:16 Centimeteren skrev (23 timer siden): Jeg har hørt det motsatte fra sikre kilder tett på Wenche. Hun kom seg blant annet ut av nav-systemet Jeg må også føye til at flere av disse som forsøker å verve andre inn i mlm-karusellen, bruker nettopp det at de har kommet seg ut av nav-systemet som et av de sterkeste argumentene for å verve andre. Men ingen kan dokumentere at det faktisk har blitt en realitet. Wenche klarte å verve to (!) stykker, som begge ga seg etter ikke så veldig lenge. Dette er en fantasi og Wenche hoppet ned fra gjerdet med begge føttene samtidig og hun forsøkte å opprettholde fasaden lenge, men det betyr ikke at det var så veldig vellykket for hennes del. Anbefaler også å se den dokumentarserien det er linket til over her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå