ignore Skrevet 2. juni 2022 #221 Del Skrevet 2. juni 2022 Dude1996 skrev (9 timer siden): Altså ... hva skal man si? I alle dager. Hun med nisselua som dro med den dingsen ut i snøen og lagde engler…… 😵💫 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 2. juni 2022 #222 Del Skrevet 2. juni 2022 Dude1996 skrev (10 timer siden): Altså ... hva skal man si? 😂😂😂😂🧌😂😂🧌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. juni 2022 #223 Del Skrevet 2. juni 2022 On 5/31/2022 at 7:44 PM, Flettfrid said: Hvem spurte du? Ikke jeg som spurte, vedkommende hadde vel spurt WL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. juni 2022 #224 Del Skrevet 2. juni 2022 Dude1996 skrev (15 timer siden): Altså ... hva skal man si? Seriøst noe av det snåleste jeg har sett🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. juni 2022 #225 Del Skrevet 2. juni 2022 Chrisssi skrev (På 27.5.2022 den 19.07): Det er trist for Wenches del, hun ga alt for Anne Brith og gir enda mer for disse Network marketing greiene, men lykkes neppe denne gangen heller. Trist når en som tydeligvis har utfordringer prøver så hardt og virkelig tror man kan lage gull av gråstein. Enhver som ser alle disse selfiene med store ord må jo bare riste på hodet og lure på hva hun driver med. Men voksne mennesker velger jo selv hva man engasjerer seg i.... Det som er trist her, er at hun er så godtroende og det vet spekulative mennesker å utnytte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knope Skrevet 2. juni 2022 #226 Del Skrevet 2. juni 2022 Dude1996 skrev (På 2.6.2022 den 0.12): Altså ... hva skal man si? Målløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Brain Vacation Skrevet 3. juni 2022 #227 Del Skrevet 3. juni 2022 Dude1996 skrev (På 2.6.2022 den 0.12): Altså ... hva skal man si? Jeg trodde dette var en parodi. Jeg må fortsette å tro det kjenner jeg 😵💫 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 6. juni 2022 #228 Del Skrevet 6. juni 2022 Hva ER dette for noe????? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 6. juni 2022 #229 Del Skrevet 6. juni 2022 Kjenner eit par i den videoen, ohmy 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 6. juni 2022 #230 Del Skrevet 6. juni 2022 Næmen i alle dager! Den videoen er jo bare tragisk. Stakkars folk som tror de skal tjene penger på å selge den overprisede hudpleie-dingsen. ignore skrev (På 2.6.2022 den 10.04): I alle dager. Hun med nisselua som dro med den dingsen ut i snøen og lagde engler…… 😵💫 Eller hun med Maleficent-kostymet Jeg får sånn "bilkræsj-følelse", man burde ikke se på, men klarer ikke å la være. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 9. juni 2022 #231 Del Skrevet 9. juni 2022 Dere kritiserer mens Wenche Larsen og de andre businessmammaene ler hele benken til banken.. Sånn går dagan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 9. juni 2022 #232 Del Skrevet 9. juni 2022 Centimeteren skrev (14 minutter siden): Dere kritiserer mens Wenche Larsen og de andre businessmammaene ler hele benken til banken.. Sånn går dagan Føler personlig ikke for å le av noen av disse damene, men nekter å tro at de ler hele veien til banken da. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 9. juni 2022 #233 Del Skrevet 9. juni 2022 Centimeteren skrev (26 minutter siden): Dere kritiserer mens Wenche Larsen og de andre businessmammaene ler hele benken til banken.. Sånn går dagan WL er ingen businessmamma! Selv om hun prøver veldig hardt å bli det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 9. juni 2022 #234 Del Skrevet 9. juni 2022 Lunabelle skrev (1 time siden): WL er ingen businessmamma! Selv om hun prøver veldig hardt å bli det. Jeg må sitere meg selv og unnskylde; hun har fått et businessbarn i dag 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 9. juni 2022 #235 Del Skrevet 9. juni 2022 Centimeteren skrev (4 timer siden): Dere kritiserer mens Wenche Larsen og de andre businessmammaene ler hele benken til banken.. Sånn går dagan Ler hele veien til banken………………🥴 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 10. juni 2022 #236 Del Skrevet 10. juni 2022 4 hours ago, Lunabelle said: Jeg må sitere meg selv og unnskylde; hun har fått et businessbarn i dag 😅 Se der, nå er hun igang! Bare et tidsspørsmål før den første tusenlappen er tjent 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. juni 2022 #237 Del Skrevet 10. juni 2022 Ler hele veien til banken ja.....derfor hun Pande har lagt ut video om økonomiske problemer for ett par uker siden sikkert 😜🙄 Men nei, det hadde jo ikke noe med Nuskin å gjøre.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicnord84 Skrevet 10. juni 2022 Forfatter #238 Del Skrevet 10. juni 2022 Tror det et fåtall av disse damene som "ler hele veien til banken" altså😂 Å selge en lumispa og 2 tannkremer på et halvt år kan vel ikke kalles suksess! Meeeen de har i det minste et suuupert mindset, er kommet seg ut av hamsterhjulet (nav?), har hoppa ned fra gjerdet, er blitt noen jævler på miming av diverse godlåter, og har sikkert Norges (om ikke verdens) mest slitte og polerte hud! 👏👏👏 De lukter sikkert supergodt også😇 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 10. juni 2022 #239 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) jukkapalme skrev (På 31.5.2022 den 18.31): Blokkert fordi man spør om pris, faktisk. Fin måte å selge på, du Var innom IG-kontoen til Reidun Pande her en dag og Guri meg, så ufattelig slitsom hun virker. Ser jo ut som hun brøler på alle bilder og på starten av hver eneste video. Og så mye grimaser, armer og bein. Jeg blir så flau av å se på sånt. Jeg har aldri vært borti disse damene før nå. Tråden kom opp og jeg trykket på den. Måtte tilbake i tråden for å finne et konkret navn og landet på ditt innlegg. Hun Reidun er jo... spesiell. Snakker om at de fleste nøyer seg i livet og at de føler at ting er bra nok som de er. Hun orker ikke janteloven og hun orker ikke nøye seg for da føler hun ikke at ting er ok inni seg. Men hva er det hun strekker seg etter egentlig? Hun reklamerte for en skadelig hudpleiedings som er altfor hard for huden og filmet barnet sitt da det ble vekket. Er dette å strekke seg? Er det ikke mer som skal til for å føle at man er så mye bedre enn andre? Hva gjør hun resten av dagen? NAV? Jeg spør oppriktig, for hun sa selv at hun leverte sent i barnehagen fordi hun kan. Hun prøver altså å definere hva det vil si å strekke seg lenger enn alle andre, men jeg vil nok heller si at hun prøver litt for hardt å strekke seg til andres nivå mens hun sparker oppover. Jeg ser ironien i at jeg prøver å definere hennes definering av alle andre, men for de fleste er det å gjøre et ærlig stykke arbeid for felleskapet bra nok. Da føles det litt... komisk... at en dame som bare suller hjemme skal si at de nøyer seg. Det er antakelig de som "nøyer seg" som betaler for at hun skal kunne følge drømmene sine fordi hun sponses økonomisk av dem via skatteseddelen deres. Hvis hun faktisk har en fulltidsjobb så beklager jeg, men dette er det inntrykket hun gir meg da jeg ser på Instastoryen hennes. Supert dersom hun klarer seg selv økonomisk!! Ellers synes jeg det er så fælt med alle de som går på NAV og snakker ned de som faktisk er i jobb. Jeg tror de fleste kunne ønsket seg litt mer fleksibilitet, mer fritid og følge hjertet mer, men så gjør man det ikke fordi byrden blir alle andres å bære. Det handler ikke om jantelov, men stolthet og forståelse for realitetene. Endret 10. juni 2022 av Blåttvann 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 10. juni 2022 #240 Del Skrevet 10. juni 2022 Centimeteren skrev (14 timer siden): Dere kritiserer mens Wenche Larsen og de andre businessmammaene ler hele benken til banken.. Sånn går dagan Nei, det gjør de ikke. Kanskje går de i balanse, og er de heldige tjener de litt, men en stor andel taper taper penger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå