Gå til innhold

Jeg sydde masse klær til ex-venninne, hun bruker dem fortsatt. Tenker hun på meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en ex-venninne falt ut. Det var over bagateller egentlig, men jeg tror egentlig hun skjønte at jeg utviklet følelser for henne. Ingen av oss satte ord på det, men det var mye flørt. Samtidig klarte jeg ikke å skjønne det da. En ting vi gjorde sammen var at jeg sydde klær til henne. Hun likte så godt ulike mønstre, så det var veldig gøy for meg. Nå ser jeg på instagram at hun fortsatt bruker mye av klærne. Kan det bety at hun fortsatt tenker på meg? Burde jeg ta kontakt og høre om vi kan ta en ordentlig prat og se om vi kan bli venner igjen? Jeg tenker da kun venner. Hun har samboer som jeg skal ha respekt for. 

Anonymkode: f9632...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer litt på hvordan du tror at vi skal vite det?

Anonymkode: c48c4...e08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader jo ikke å ta kontakt. Du kan jo eventuelt starte samtalen med noe sånt som "Hei! Så hyggelig å se at du fortsatt bruker klærne jeg sydde til deg. Hvordan går det med deg?" Eller noe.

Men på den andre siden så har jeg for eksempel familiemedlemmer jeg har kuttet kontakt med av ulike grunner, men jeg bruker likevel ting og klær som jeg har fått av dem rett og slett fordi jeg liker klærne/tingene, og ikke fordi jeg liker personene jeg fikk det av.

Anonymkode: 6a639...ac4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det skader jo ikke å ta kontakt. Du kan jo eventuelt starte samtalen med noe sånt som "Hei! Så hyggelig å se at du fortsatt bruker klærne jeg sydde til deg. Hvordan går det med deg?" Eller noe.

Men på den andre siden så har jeg for eksempel familiemedlemmer jeg har kuttet kontakt med av ulike grunner, men jeg bruker likevel ting og klær som jeg har fått av dem rett og slett fordi jeg liker klærne/tingene, og ikke fordi jeg liker personene jeg fikk det av.

Anonymkode: 6a639...ac4

Jeg har selv ryddet bort og lagd om en del ting jeg har fått av henne, eller som minner om henne. Jeg har ikke tenkt på at det kan være vanlig å beholde ting uten å legge en tanke bak det. Takknemlig for tankene dine. Åh, dette er så vanskelig for meg!

Anonymkode: f9632...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kvitter meg ikke med ting jeg har fått hvis jeg fortsatt liker tingen. Spiller ingen rolle hvem jeg fikk den av. Bruker smykker og klær jeg fikk av eksen og eksvenninner hele tiden. 

Anonymkode: 6755c...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har selv ryddet bort og lagd om en del ting jeg har fått av henne, eller som minner om henne. Jeg har ikke tenkt på at det kan være vanlig å beholde ting uten å legge en tanke bak det. Takknemlig for tankene dine. Åh, dette er så vanskelig for meg!

Anonymkode: f9632...1bf

Jeg har kvittet meg med ting jeg har fått av ekser, men ikke tidligere venner. Ligger ikke noen annen tanke bak det enn at jeg liker tingene. Bruker bl.a. en jakke jeg fikk av ei jeg ikke kan fordra nå.

Anonymkode: 282b6...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over denne tråden mens jeg faktisk har på meg to gensere, fra to exer, som de la igjen da de dro. Bare noen gensere fra deres fotballag ( ikke samme lag) som jeg bruker innimellom. De er myke og gode og blitt daffeklær hjemme. Og joda, jeg tenker litt ekstra på dem om jeg har på meg en eller begge. Bruker de nesten alltid med den ene under den andre. Men en gammel Adidas og Umbro genser er ikke hva jeg legger ut på sosiale medier akkurat, så de vet nok ikke at jeg fortsatt har disse genserne. Står navnene deres på ryggen også, så ser jo det når jeg tar de av og på eller de er til vask også. 

Anonymkode: fdba2...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...