Gå til innhold

Mann fra tyrkia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om enkelte kvinnfolk her på forumet aktivt går inn for å skaffe seg de aller mest udugelige mannfolkene.

sånn at dem kan få mest mulig å sutre og klage over her på Kvinneguiden...       

Anonymkode: aa2e7...6c6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 3/28/2022 at 4:06 PM, AnonymBruker said:

Noen andre her som er gift med en fra tyrkia og vil dele sine erfaringer? Jeg har vært gift siden ifjor og han har vært her på besøksvisum, og nå har vi søkt familiegjenforening fra norge. Han har gradvis forandret seg mer og mer.. vi krangler så å si hver dag og han kaller meg utrolig mange stygge ting og bruker det verbalt men ikke slått meg.. jeg får ikke møte mine venner, jeg får ikke lov til å gå i butikken alene. Og nå skal jeg snart på ultralyd for å se om jeg er gravid også da jeg mistet trodde jeg pga mye stress i januar. Ingen andre ser hvordan han er da han ikke er sånn når vi møter min familie.. bare med meg her hjemme. Jeg elsker denne mannen men det tynger meg ned. Han er forresten kurder fra landsbygda. Noen med samme erfaring

Anonymkode: d749a...e26

Dette kommer bare til å bli verre. Gå fra han. 

Anonymkode: 11ba8...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Verste dritten du kan rote deg borti. Finn deg en norsk mann eller vær alene! Han bruker deg kun for norsk pass, og for å få hele familien sin hit. De har et helt annet kvinnesyn der nede, han vil derfor aldri behandle deg like bra som en nordmann vil.

Anonymkode: 5df22...789

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...