Gå til innhold

Mann fra tyrkia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre her som er gift med en fra tyrkia og vil dele sine erfaringer? Jeg har vært gift siden ifjor og han har vært her på besøksvisum, og nå har vi søkt familiegjenforening fra norge. Han har gradvis forandret seg mer og mer.. vi krangler så å si hver dag og han kaller meg utrolig mange stygge ting og bruker det verbalt men ikke slått meg.. jeg får ikke møte mine venner, jeg får ikke lov til å gå i butikken alene. Og nå skal jeg snart på ultralyd for å se om jeg er gravid også da jeg mistet trodde jeg pga mye stress i januar. Ingen andre ser hvordan han er da han ikke er sånn når vi møter min familie.. bare med meg her hjemme. Jeg elsker denne mannen men det tynger meg ned. Han er forresten kurder fra landsbygda. Noen med samme erfaring

Anonymkode: d749a...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er alder på dere to? Så lenge han ikke har slått deg ennå er det fortsatt håp. Men slår han deg er det over. 

Anonymkode: 6cb26...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Noen andre her som er gift med en fra tyrkia og vil dele sine erfaringer? Jeg har vært gift siden ifjor og han har vært her på besøksvisum, og nå har vi søkt familiegjenforening fra norge. Han har gradvis forandret seg mer og mer.. vi krangler så å si hver dag og han kaller meg utrolig mange stygge ting og bruker det verbalt men ikke slått meg.. jeg får ikke møte mine venner, jeg får ikke lov til å gå i butikken alene. Og nå skal jeg snart på ultralyd for å se om jeg er gravid også da jeg mistet trodde jeg pga mye stress i januar. Ingen andre ser hvordan han er da han ikke er sånn når vi møter min familie.. bare med meg her hjemme. Jeg elsker denne mannen men det tynger meg ned. Han er forresten kurder fra landsbygda. Noen med samme erfaring

Anonymkode: d749a...e26

Min bestevenninne er gift med en fra Tyrkia. Han er en utrolig flott fyr. Tar like mye ansvar for barna, oppfordrer venninnen min til å dra ut med venninner, ta seg litt alenetid, lager mat osv. Hadde droppa han fyren du er sammen med.

Anonymkode: 396d1...995

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har reist tilbake til Tyrkia, så kansellerer du familiegjenforeningsøknaden og så er du kvitt han. Et forhold skal IKKE være sånn som dette. 

Anonymkode: 589d8...e1a

  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når han har reist tilbake til Tyrkia, så kansellerer du familiegjenforeningsøknaden og så er du kvitt han. Et forhold skal IKKE være sånn som dette. 

Anonymkode: 589d8...e1a

japp og for alt i verden ikke si noe om dette før han er I tyrkia

Anonymkode: 481f1...147

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg og ditt barns skyld:

Løp for harde livet og ikke snu deg tilbake. Blir du fortsatt sammen med han, kommer du og barnet til å bli ødelagt.

Endret av Honey Dew
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær snill mot deg selv, TS. Kom deg langt vekk fra denne mannen! 

Anonymkode: 3e1ab...426

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØP!! For gudsskyld kom deg langt vekk!

Jeg er gift med en tyrkisk mann, og han er uten tvil den mest omsorgsfulle mannen jeg har møtt, så måtte ha ham for meg selv:) Husk at Tyrkia er et veldig splittet land, så du vil finne menn som er oppegående vanlige menn, og så finner du de som AB957 beskriver... Heldigvis ikke møtt noen slike personlig. Min mann sier de som er slik ofte er uutdannet, og han hilser og sier løp han og. 

 

Anonymkode: 4e3af...c97

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen andre her som er gift med en fra tyrkia og vil dele sine erfaringer? Jeg har vært gift siden ifjor og han har vært her på besøksvisum, og nå har vi søkt familiegjenforening fra norge. Han har gradvis forandret seg mer og mer.. vi krangler så å si hver dag og han kaller meg utrolig mange stygge ting og bruker det verbalt men ikke slått meg.. jeg får ikke møte mine venner, jeg får ikke lov til å gå i butikken alene. Og nå skal jeg snart på ultralyd for å se om jeg er gravid også da jeg mistet trodde jeg pga mye stress i januar. Ingen andre ser hvordan han er da han ikke er sånn når vi møter min familie.. bare med meg her hjemme. Jeg elsker denne mannen men det tynger meg ned. Han er forresten kurder fra landsbygda. Noen med samme erfaring

Anonymkode: d749a...e26

Alle går i samme fella.....gang på gang på gang....kan ikke folk snart lære seg at kulturforskjellene er for store? Finn en mann med samme kulturelle bagasje og samme bakgrunn,det har absolutt størst mulighet for å lykkes.Har selv datet ei fra et annet kontigent, vi trives og har det fint sammen, men vi er enige om aldri å bli samboere pga. forskjellige meninger om grunnleggende ting.

Anonymkode: 72c7b...03d

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i Tyrkia, og vi ble også advart mot menn fra landsbygda, særlig fra Øst -Tyrkia. 

Det finnes moderne menn i Tyrkia. Da er de gjerne fra Istanbul og andre store byer OG  har utdannelse. 

Han du har funnet,  er nok ikke noe å samle på. Hvor lenge er det til han reiser?

Anonymkode: e5993...b65

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av nasjonalitet så er væremåten du beskriver totalt uakseptabel og et stort rødt flagg for forholdet. Jeg ville betrodd meg til en venninne, mor eller søster eller en annen du stoler på, om hvordan du har det og avbrutt forholdet. 

Kjærlighet skal aldri gjøre vondt ❤️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett å ordne dette her. Kall UDI og si ifra i si dem til å trekke tilbake familiegjenforening og bye bye.

Anonymkode: 09905...e00

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er tyrker eller ei har ingenting å si. Råtne egg finner man i alle kulturer. Om han er så ille allerede nå ((når han burde være på sitt beste), tror jeg ikke du har sett halvparten av hva han er I stand til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig lett å ordne dette her. Kall UDI og si ifra i si dem til å trekke tilbake familiegjenforening og bye bye.

Anonymkode: 09905...e00

Ps dette gjør du i morgen tidlig så fort dama i UDI kommer på jobb.

Spiller ingen rolle om du er gravid eller ikke. Babyen er i magen, ingen vet hvem sitt det er. UDI calling, trekk tilbake søknad ASAP! Han trenger ikke å vite noen ting. Du vim bare få avslag, sett ham på fly og pris deg heldig!

Anonymkode: 09905...e00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskriminerende ytringer, innlegg som kun inneholder bilder og siteringer av slettede innlegg.
-Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli kvitt han...en mann som kaller deg stygge ting, ikke lar deg møte venner eller gå alene i butikken....STORT rødt flagg...det kommer ikke til å stoppe der. Dette er en mann som vil kontrollere deg.

Kom deg unna...en mann som gjør slik elsker deg ikke...det er ikke kjærlighet ..det er kontroll og domenanse

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han prøver å kontrollere deg!! Det er som flere sier:ett rødt flagg! 

Vi snakker om å få gå på butikken! 

Anonymkode: 5407a...423

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er U utdannet og sier at den eneste drømmen han hadde var å dra til alanya og jobbe. Det er 12 års aldersforskjell på oss da jeg er eldst. Får ofte høre at jeg er gammal og ikke har noe "namüs" og alle norske jenter er æsj og fake osv.. har btw ett barn fra før også, og han mener han har altfor mye ting og jeg bruker for mye tid til å snakke med sønnen min på norsk, da han hele tiden tror vi snakker om han. Og faren til sønnen min må jeg holde meg langt unna og ser jeg bilen hans må jeg snu meg unna, hvis ikke så tror han at jeg vil gå tilbake til han.. 

Åsså har vi familien hans da som ringer hver dag etter penger... jeg ga de litt før, men helt slutt nå. 

 

Er han psykopat eller er dette normalt for kurdere fra landsbygda med steinhus og esel?

Anonymkode: d749a...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 16.06):

Noen andre her som er gift med en fra tyrkia og vil dele sine erfaringer? Jeg har vært gift siden ifjor og han har vært her på besøksvisum, og nå har vi søkt familiegjenforening fra norge. Han har gradvis forandret seg mer og mer.. vi krangler så å si hver dag og han kaller meg utrolig mange stygge ting og bruker det verbalt men ikke slått meg.. jeg får ikke møte mine venner, jeg får ikke lov til å gå i butikken alene. Og nå skal jeg snart på ultralyd for å se om jeg er gravid også da jeg mistet trodde jeg pga mye stress i januar. Ingen andre ser hvordan han er da han ikke er sånn når vi møter min familie.. bare med meg her hjemme. Jeg elsker denne mannen men det tynger meg ned. Han er forresten kurder fra landsbygda. Noen med samme erfaring

Anonymkode: d749a...e26

Han høres ut som prototypen av tyrkere som «forelsker» i norske jenter. Du kommer til å bli singel så fort han får opphold og arbeidstillatelse i Norge.

Skill deg fra den drittsekken, er dette virkelig ett mennene du vil leve med??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er U utdannet og sier at den eneste drømmen han hadde var å dra til alanya og jobbe. Det er 12 års aldersforskjell på oss da jeg er eldst. Får ofte høre at jeg er gammal og ikke har noe "namüs" og alle norske jenter er æsj og fake osv.. har btw ett barn fra før også, og han mener han har altfor mye ting og jeg bruker for mye tid til å snakke med sønnen min på norsk, da han hele tiden tror vi snakker om han. Og faren til sønnen min må jeg holde meg langt unna og ser jeg bilen hans må jeg snu meg unna, hvis ikke så tror han at jeg vil gå tilbake til han.. 

Åsså har vi familien hans da som ringer hver dag etter penger... jeg ga de litt før, men helt slutt nå. 

 

Er han psykopat eller er dette normalt for kurdere fra landsbygda med steinhus og esel?

Anonymkode: d749a...e26

Ts, du kan ødelegge deg selv, men dette kommer til å gå utover barnet ditt også. Du har to valg

 

Kom deg ut av forholdet

 

eller la barnefar ha 100% omsorg av barnet

Anonymkode: 613a7...e0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...