Gjest Cid Skrevet 28. mars 2022 #41 Del Skrevet 28. mars 2022 Kaktusogsol skrev (1 minutt siden): Herregud. Hvem bryr seg Du tydeligvis siden du skriver her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hverdagsfrue Skrevet 28. mars 2022 #42 Del Skrevet 28. mars 2022 Will Smith har solgt seg inn hos oss som ufarlig. Rapper uten stygge ord i tekstene sine, snill og morsom, harmløs. Stikk i mot det vi tidligere har blitt servert av mørke menn som fremstår som thugs, aggressive og litt primitive. Han var et godt forbilde for mange. Men det er nå tydelig at han har spilt en rolle. Ikke første gang han har slått noen på en event. Ikke første gang han har holdt en ustabil tale. Og har kommet frem i ettertid at han var ganske ufin på settet av Fresh Prince. Han har satt sitt folk tilbake 10år. Han har med dette gitt fordommer mot mørkhudede menn ny bekreftelse. Et nytt bevis på at mørkhudede menn er sinte, voldelige og uten selvkontroll. Trist. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 28. mars 2022 #43 Del Skrevet 28. mars 2022 Skjønner Will godt jeg. Og måten han sto opp for dama si syns jeg var veldig modig og rørende. Ikke at jeg er for vold, men jeg forstår han godt. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 28. mars 2022 #44 Del Skrevet 28. mars 2022 Perfume skrev (5 minutter siden): Skjønner Will godt jeg. Og måten han sto opp for dama si syns jeg var veldig modig og rørende. Ikke at jeg er for vold, men jeg forstår han godt. Du er for vold. 36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 28. mars 2022 #45 Del Skrevet 28. mars 2022 Isambard skrev (Akkurat nå): Du er for vold. Vel, nei. Forståelse er ikke det samme som å være for. Jeg hadde aldri gjort det selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 28. mars 2022 #46 Del Skrevet 28. mars 2022 Perfume skrev (Akkurat nå): Vel, nei. Forståelse er ikke det samme som å være for. Jeg hadde aldri gjort det selv. Du synes måten han sto opp for dama var modig og rørende. Ty til vold fordi en komiker tar en tross alt ganske uskyldig spøk. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 28. mars 2022 #47 Del Skrevet 28. mars 2022 Isambard skrev (1 minutt siden): Du synes måten han sto opp for dama var modig og rørende. Ty til vold fordi en komiker tar en tross alt ganske uskyldig spøk. Jaja... Samme det Jeg skjønner den såret! Men who cares. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 28. mars 2022 #48 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Det ligger nok mer bak her. Will Smith og Jada Pinkett har hatt et merkelig forhold. Mitt inntrykk er at forholdet har gjort ham en smule ustabil. https://www.nettavisen.no/livsstil/jada-pinkett-apner-opp-om-ekteskapet-med-will-smith-storre-problemer-enn-utroskap/s/12-95-3423695589 Endret 28. mars 2022 av Klossmajor 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 28. mars 2022 #49 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg leste en kommentar fra en jente som har samme sykdom, men som også har vært utsatt for vold. Hun sa at sykdommen er kjip ja, men vold er mye vondere å oppleve. Så ja... 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 28. mars 2022 #50 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg trodde man på slike tv-prisutdelinger hadde avtalt på forhånd hvem man kan spøke med og hva man kan spøke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 28. mars 2022 #51 Del Skrevet 28. mars 2022 Skjønner ikke hvorfor Chris dro den spøken i utgangspunktet, at folk har fått en sykdom, og han i tillegg velger og dra en såpass motbydelig spøk basert på den sykdommen er for meg en gåte. Hadde jeg vært Will hadde jeg ventet til det var min tur og holde tale, også gitt han inn. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 28. mars 2022 #52 Del Skrevet 28. mars 2022 Hva sier komikeren egentlig? Kan noen oversette tydelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. mars 2022 #53 Del Skrevet 28. mars 2022 Melkebarten skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor Chris dro den spøken i utgangspunktet, at folk har fått en sykdom, og han i tillegg velger og dra en såpass motbydelig spøk basert på den sykdommen er for meg en gåte. Hadde jeg vært Will hadde jeg ventet til det var min tur og holde tale, også gitt han inn. Alle er ikke så primitive at de tyr til vold. Noen av oss har kommet lenger i utviklingen fra neandertalere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 28. mars 2022 #54 Del Skrevet 28. mars 2022 Hverdagsfrue skrev (24 minutter siden): Will Smith har solgt seg inn hos oss som ufarlig. Rapper uten stygge ord i tekstene sine, snill og morsom, harmløs. Stikk i mot det vi tidligere har blitt servert av mørke menn som fremstår som thugs, aggressive og litt primitive. Han var et godt forbilde for mange. Men det er nå tydelig at han har spilt en rolle. Ikke første gang han har slått noen på en event. Ikke første gang han har holdt en ustabil tale. Og har kommet frem i ettertid at han var ganske ufin på settet av Fresh Prince. Han har satt sitt folk tilbake 10år. Han har med dette gitt fordommer mot mørkhudede menn ny bekreftelse. Et nytt bevis på at mørkhudede menn er sinte, voldelige og uten selvkontroll. Trist. De med slike holdninger var rasister allerede før Smith rydde til vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 28. mars 2022 #55 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Dette var visst andre gangen Chris Rock stod på Oscar-scenen og spøkte på Jada Smiths bekostning. Han gjorde det samme i 2016. Chris skal visst være "nær" familien til Will også, så det gir faktisk ingen mening at Chris gjentatte ganger velger å "gå etter" Jada for show, og iallefall ikke på bekostning av hennes autoimmune sykdom. Chris misbrukte hans nære relasjon mot Smiths for å fremheve seg selv. Dette er en forkastelig oppførsel av Chris. Jeg forsvarer absolutt ikke Wills handling med å slå. Vold er aldri akseptabelt. Men jeg kan faktisk forstå at det tilslutt raknet for Will. Chris la opp til det. Ikke alt kan kamufleres og unnskyldes med humor. Skulle dog ønsket at Will heller "klikket" verbalt fra publikum. Da hadde han vunnet hele kvelden og verden på reaksjonen sin, imotsetning til nå hvor Will står igjen som taperen. Endret 28. mars 2022 av Ctrl 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SelmaV Skrevet 28. mars 2022 #56 Del Skrevet 28. mars 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Hva het filmen han spilte i som han vant for? King Richard. Smith spiller faren til Serena og Venus Williams og viser hvordan faren trente dem som barn i tennis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 28. mars 2022 #57 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Jeg har også alopecia, og om mannen min hadde gått hen og slått noen som spøkte med det, så hadde jeg blitt så utrolig flau og irritert på ham. Endret 28. mars 2022 av Kelsier 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 28. mars 2022 #58 Del Skrevet 28. mars 2022 Ctrl skrev (4 minutter siden): Dette var visst andre gangen Chris Rock stod på Oscar-scenen og spøkte på Jada Smiths bekostning. Han gjorde det samme i 2016. Chris skal visst være "nær" familien til Will også, så det gir faktisk ingen mening at Chris "går etter" Jada for å spøke, og iallefall ikke på bekostning av hennes autoimmune sykdom. Chris misbrukte hans nære relasjon mot Smiths for å fremheve seg selv. Alt dette er en forkastelig oppførsel av Chris. Jeg forsvarer absolutt ikke Wills handling med å slå. Men jeg kan faktisk forstå at det tilslutt raknet for Will. Chris la faktisk opp til det. Ikke alt kan kamufleres og unnskyldes med humor. Skulle dog ønsket at Will heller "klikket" verbalt fra publikum. Da hadde han vunnet hele verden på det. Jeg synes ikke det virket så mye som at det raknet for Will Smith, som at han valgte å agere på kommando fra kona. Hans umiddelbare reaksjon var å smile og le av Rocks utspill. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 28. mars 2022 #59 Del Skrevet 28. mars 2022 Virker det ikke som han reagerer på slaget eller får vondt i det hele tatt hvertfall 🤷🏼♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 28. mars 2022 #60 Del Skrevet 28. mars 2022 Klossmajor skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke det virket så mye som at det raknet for Will Smith, som at han valgte å agere på kommando fra kona. Hans umiddelbare reaksjon var å smile og le av Rocks utspill. Ja, og det er vel ikke rart at hans første reaksjon var latter ettersom konteksten var humoristisk. Jeg vet ikke med dere, men jeg har selv reagert med latter på noe som jeg i ettertid, ofte bare noen sekunder etter, har følt var nedverdigende eller feil. Den umiddelbare reaksjonen betyr ofte ingenting når det går opp for en hva som skjer. Madcon lo i 2-3 sekunder av mocca-vitsen til Plumbo også, før det gikk opp for en hva som skjedde. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå