Gå til innhold

Mary Kay- Alle virker så vennlige, snille og imøtekommende.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rart å skrive om kanskje, men det siste året synes jeg flere og flere er blitt konsulenter for Mary Kay. Kanskje i forbindelse med covid. Har noen bekjente på instagram som er slike konsulenter og de legger ut om produkter, reiser, seminarer, sosiale treff på hotell med andre MK konsulenter osv.

Som utenforstående synes jeg det virker som de har det veldig sosialt og gøy sammen, roser hverandre og gir masse gode ord og skryt. Det er mye framsnakking,snakk om å  bygge hverandre opp og alt virker så positivt og at alle er gode venner. 

Jeg lurer på om det virkelig er slik? Er de slik mot alle eller bare andre MK'er?

Her forleden så jeg en bekjent var blitt konsulent for Mary Kay. Hun er den siste jeg ville trodd skulle bli med i den "familien". Rett og slett fordi hun er elendig til å gi ros, snakke positivt om andre, hun er en skikkelig "backstabber", og rakker gladelig ned på folk hun ikke kjenner en gang. Dersom en sier noe fint om en person så river hun fort i stykker ved å si noe negativt. Nå har jeg imidlertid sett at hun er begynte å gi likes og til og med kommentere positivt på andre på some. Folk hun hadde slettet er nå tilbake på vennelisten og jeg føler jeg ser henne overalt med likes og kommentarer. Er hun forandret eller er hun blitt en del av Mary Kay hjulet? Er hun slik fordi hun skal selge? 

Følger noen instagram kontoer og det virker som det er kun andre Mary Kay damer som kommenterer og gir likes til hverandre. Noen av dem får ingen likes eller kommentarer overhodet så hvor er den heia gjengen og støtten de påstår å være for hverandre? Synes det hele virker litt hyklerisk....alle er kanskje ikke like mye "verdt"?

Er det noen som har erfaringer fra MK? Ikke med tanke på produktene, men menneskene, "verving", det sosiale, treff, er det mye jobb osv? Bare litt nysgjerrig...😉

 

Anonymkode: 788d5...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens jeg synes de er masete og hjernevasket, og hysteriske etter å pushe helt middelmådige produkter til stive priser.

Anonymkode: 6c672...667

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble «dratt» inn i den MK bobla for 10-15 år siden. Var med i noen mnd før jeg kom meg ut! 
Jeg fikk en veldig følelse av sånn sisterhood boble jeg ikke følte meg vel i!

Anonymkode: 9ff7a...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik alle MLM pyramidebedrifter opererer. Det er slik de holder ''konsulentene'' sine fanget i nettet. Utad skal de fremstå lykkelige, vellykket og en rekke andre positive ord. Innad er situasjonen helt annen og mye mer dyster.

Begynner de å mase på deg om å kjøpe og utsette deg for kjøpepress eller det som verre er å prøve å verve deg, si klart ifra at hvis de ikke gir seg, kutter du all kontakt. 

Husk at det er bare de på toppen som tjener noe. Alle de andre er ofre.

Endret av Drizzt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...