Gå til innhold

Kor mange ungar vil du ha?

Kor mange ungar vil du ha "når du blir stor"?  

160 stemmer

1. 1. Kor mange ungar vil du ha "når du blir stor"?

• Ingen
      13
    • 1
      13
    • 2
      67
    • 3
      52
    • 4
      12
    • 5 eller fleire
      3

Fremhevede innlegg

Gjest Englepussig
Skrevet

Jeg vil ikke ha barn. Kanskje det forandrer seg om noen år, men jeg tviler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha de to jeg har ...

Skal aldri si aldri - men jeg er over 40 så det er ytterst tvilsomt at det blir flere barn - før barnabarna forhåpentligvis kommer ;)

Skrevet

Jeg har ett, og tror jeg vil ha tre.

Men jeg har ikke lyst å være gravid og føde...

Gjest Sukkerert
Skrevet

Ett barn. Kanskje to, faar se hvordan det blir aa ha ett barn foerst.

Vil ha tid og energi til aa gjoere andre ting i livet enn aa oppdra barn ogsaa.

I tillegg vil jeg ikke vaere med paa aa bidra til befolkningseksplosjonen i verden som etter hvert vil foere til at der er umulig aa foe alle.

Skrevet

Når jeg var yngre tenkte jeg alltid at jeg skulle ha to barn, men når jeg ble over 25 fant jeg ut at det holder med ett. Han har vi fått og vi har ikke forandret mening, selv om de fleste reagerer på at "han ikke skal få søsken, stakkars". Både min kjære og jeg er enige, og vi har tenkt igjennom det på kryss og tvers. Jeg blir lett stressa og jeg vil ikke være en stressa mor, pluss at jeg har en jobb som betyr mye for meg. Jeg ønsker å gi masse tid og kjærlighet til den fantastiske lille gutten vi allerede har, og sørge for at han får nær kontakt med bl. sin kusine.

Altså ett barn!

Livet er herlig!

:ler:

• 4 år senere...
Skrevet
Har du tenkt på kor mange ungar du vil ha? :babysmokk:

Eg tenker at eg vil ha 3 stykker. (Sjølv om eg føler at 2 held i massevis egentlig...)

Då eg var lita skulle eg ha MINST 5, men det er ikkje aktuelt lenger. No way!!

Eg har ombestemt meg! Vil ha fire... :sjenert:

Skrevet

Jeg vil ha tvillinger. En gutt og en jente.

Skrevet

Jeg stemte 2, for det er det som er mest sannsynlig. Tenker ofte at ingen er en plan for meg også. Så blir altså 0 eller 2.

Skrevet

Akkurat nå har jeg ingen unger, men 2 eller 3 :) Har alltid tenkt 2, men synes det høres fint ut med 3 også. Jeg har selv bare ett søsken, helt greit det altså, men har liksom alltid ønsket meg en bror, sånn vi ble 3, hehe :fnise: Vanskelig å vite! Må først se om vi får til en, om en god stund :gjeiper:

Skrevet

I utgangspunktet ønsker jeg meg 2, kanskje 3 på sikt. Litt usikker der, Kjære sier klart 2. Så det blir vel kanskje det vi ender med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...