Gå til innhold

Kor mange ungar vil du ha?

Kor mange ungar vil du ha "når du blir stor"?  

160 stemmer

1. 1. Kor mange ungar vil du ha "når du blir stor"?

• Ingen
      13
    • 1
      13
    • 2
      67
    • 3
      52
    • 4
      12
    • 5 eller fleire
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

3....men vi tar ett av gangen! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt usikker ennå...har ei jente.Hvis det det blir flere så er det bare en til.Så jeg svarte 2 jeg(max 2)

Skrevet

Før jeg fikk jenta vår kunne jeg tenkt meg 4. Nå heller jeg mer mot 2 eller 3. Tar ett i gangen, så får vi se..

Skrevet

så lenge vi ikke har prøvd ennå så heller jeg mot 2.

Men det har vært topp å være tre søsken!

Murf

Skrevet

Jeg lurer egentlig på om dere som ønsker så mange barn selv kommer fra stor søskenflokk eller ikke? Tror nemlig veldig mange som selv var enebarn og ønsket seg søsken ser på det med en stor søskenflokk som noe idyllisk og rosenrødt.

Begge mine foreldre var enebarn, men fikk sammen 4 barn. Det var konstant krangling mellom oss barna, aldri en rolig dag. I tillegg synes jeg ikke mine foreldre klarte å følge opp hvert enkelt av oss barna. Nå bærer jeg ikke nag til mine foreldre, men jeg vil bare påpeke at det virkelig kan være mer utfordrende å ha mange barn enn man kanskje er klar over mhp bråk, sjalusi, krangling og oppfølging av hvert enkelt barn.

Selv skal jeg ikke ha barn i det hele tatt, og dette er et nøye gjennomtenkt valg jeg har gjort.

Skrevet

Vi har 4 og det holder. Men det hadde ikke vært krise og fått nr 5 ;)

Skrevet

3- og de ligger og sover nå.

Skrevet

Jeg vil ha min 2, max 3, men det kommer litt an på den/de første. Er de texas, vil jeg ikke meg selv og helten så vondt at vi får flere ;)

Skrevet

Har ingen. Kunne tenke meg 3, hvorav 1 eller 2 var adopterte.

Skrevet (endret)

Jeg krysset av for ett da vi i første omgang har blitt enige om at vi skal prøve å få ett også får vi se ann etter vi har fått det første om vi vil ha flere.

I den perfekte verden, der jeg ikke behøvde å stå opp tidlig, jobbe hele dagen og komme sent hjem ville jeg nok ha to barn, en gutt og ei jente. ;)

Endret av Malou
Skrevet
Mitt første innlegg!!  :klappe:

Har to barn, og ønsker meg ikke flere. Vi har det perfekt slik vi har det nå!

Velkommen hit! (Er fhv ny selv) :)

Skrevet

Vil ha to eller tre barn. Vokste selv opp som enebarn og har savnet søsken - særlig da jeg begynte å 'bli voksen'.

Skrevet

Har ingen ennå, men er veeeeldig babysyk og ønsker 2 barn :) Men ett i gangen!

Skrevet

Vi kan tenke oss to, hva det blir til slutt vil tiden vise.. ;)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Lillie
Skrevet

Har to barn - de er blitt så store og vi har det så godt nå at jeg skal ikke ha flere barn, nei ...

Skrevet

Jeg har 2 stk.Har lyst på en til-men får se etter hvert.

Skrevet

Jeg har 3 og per i dag er det akkurat passe! Men man skal aldri si aldri :)

Skrevet

Har tre og er fornøyd med det egentlig.

Men kan godt hende jeg får lyst på en til om noen år dersom forholdene ligger til rette for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...