Gå til innhold

Sykt irriterende og plagsom reklame legger seg OPPÅ forumteksten og blokkerer!


Million

Anbefalte innlegg

Det kan da ikke være særlig lurt å ha reklame som faktisk legger seg oppå forumteksten og blokkerer så man ikke får lest? Det bare gjør folk rimelig irriterte og forbannet, og slik reklame er jo null verdt! Får dere betalt for å la reklame legge seg sånn over teksten her? Jeg er i ferd med å bli alvorlig forbanna på den, den har vært sånn lenge nå, og irriterer vettet av meg!! Når den kommer, blir den liggende i flere sekunder før den etter en stund blir borte av seg selv, eller jeg må trykke F5 for å refreshe siden og fjerne den, men så kommer det bare en ny rett etterpå!

GRRRRRRRRR!! Kan dere være så snille og kutte ut slik reklame?

 

 

 

reklame.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Optimo

Jeg vet ikke hvilken nettleser du bruker, men gå til der du installerer utvidelser og finn en annonseblokkerer. "ublock origin" er fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Dette er på pc? På mobil vises de øverst men irriterende det med

Ja, det er på pc.

Jeg brukte ad-blocker før, men den hindrer enkelte videoer etc, og det er så irriterende å måtte drive og slå den av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Zoom ut i bildet - da blir det bedre. Og teknisk må se på det - sånn skal det jo ikke være.

(Dersom man ønsker at aviser, KG og annet skal være gratis i fremtiden kan ikke alle bruke Adblock!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke reprodusert dette her inne selv, men jeg har lagt inn en midlertidig fiks som burde delvis løse det. Annonsen skal ikke lenger dekke innholdet, men det kan hende dere vil se annonsen litt bak annet innhold før den flytter seg riktig. 

Vi skal se etter en bedre fiks :)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (56 minutter siden):

Zoom ut i bildet - da blir det bedre. Og teknisk må se på det - sånn skal det jo ikke være.

(Dersom man ønsker at aviser, KG og annet skal være gratis i fremtiden kan ikke alle bruke Adblock!)

Zoome ut og inn på pc går ikke med min i alle fall. Jeg bruker ikke mobilen når jeg er på KG.

Men nå har Tekn. Admin. svart her, så da løser det seg forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Million skrev (54 minutter siden):

Zoome ut og inn på pc går ikke med min i alle fall. Jeg bruker ikke mobilen når jeg er på KG.

Men nå har Tekn. Admin. svart her, så da løser det seg forhåpentligvis.

Det var på PC jeg mente (control tast og skrolle med mus).

Jeg tror problemet er løst - jeg får ikke den irriterende dritten foran tekst lenger når jeg zoomer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (1 minutt siden):

Det var på PC jeg mente (control tast og skrolle med mus).

Jeg tror problemet er løst - jeg får ikke den irriterende dritten foran tekst lenger når jeg zoomer inn.

Å ja, men da kunne jeg jo like gjerne ha trykket F5, det fjernet også reklamen, når man først må begynne å taste noe for å få skjermen fri for reklame.

Men den har blitt borte nå, har ikke sett den etter at Tekn. Admin ordnet noe her i stad! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Million skrev (1 minutt siden):

Å ja, men da kunne jeg jo like gjerne ha trykket F5, det fjernet også reklamen, når man først må begynne å taste noe for å få skjermen fri for reklame.

Men den har blitt borte nå, har ikke sett den etter at Tekn. Admin ordnet noe her i stad! 👍

Ja, den er borte nå.

Nei, du trengte bare å gjøre dette en gang - hele poenget var at når du zoomet ut ble skjermen stor nok til å takle den dumme reklamen. Når du zoomer ut blir skjermen værende utzoomet til du zoomer inn igjen. Dette var ment å være nødhjelp for å gjøre det mulig å lese skjermen mens problemet ble løst, ikke å være en permanent løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...