Gå til innhold

Spørsmål til barnløse kvinner i 30-årene. Er venninne dine med barn som damene i denne videoen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det ikke fullt så ille?

Anonymkode: fa697...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eller er det ikke fullt så ille?

Anonymkode: fa697...6f6

Snapchat gruppa er 90% bare bilder og filmer av barn...sååee jah det blir litt mye fokus på barn der,men de maser ikke så mye på at jeg må skaffe meg det heldigvis.

Anonymkode: a83f1...469

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt. Men de er også selvbevisste på at andre syns det blir for mye babysnakk så de demper seg en del

Anonymkode: c0716...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer i min erfaring er at man plutselig ikke har så mye til felles lenger med de vennene som har fått barn. 

Anonymkode: 61079...cd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det som skjer i min erfaring er at man plutselig ikke har så mye til felles lenger med de vennene som har fått barn. 

Anonymkode: 61079...cd4

Værtfall ikke de 10 første årene. Jeg er så lei av å høre om andres unger, venninnetid er ikke eksistende uten barn på slep. For all del, jeg er glad i ungene og har forstelse for at livet endrer seg men jikes 😵

Anonymkode: 0c165...80a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme til jeg fikk barn selv. 

Anonymkode: 837f4...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så ekstremt kanskje, men mange forsvinner inn i en verden av barn, bleier, kan bare gjøre ting med andre med barn, det er "vi med barn" man er sosiale med og det er kun barnerelatert ting det kan snakkes om. Jeg kan godt høre litt om barn jeg, men det går liksom en grense når det ikke kan snakkes om noe annet. 

Anonymkode: 4b53c...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :) Vi er flinke til å prate om andre ting enn barn. Jobb, politikk, hva som skjer i verden og livet ellers. 

Anonymkode: 88dd6...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine venner har barn heller, annet enn ett vennepar. Så nei! 

Anonymkode: c80b0...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig personavhengig. Når jeg er med venninner prater vi sjelden om barn egentlig, med unntak av de som er litt i babybobla, det er jo helt forståelig 😅 

Anonymkode: de54c...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har noen venninner som aktivt har faset meg ut bare fordi jeg ikke har barn. Klagde aldri på babypraten heller, prøvde å jatte med.

Andre er litt mer i perioder, men de fleste skjønner at ikke alle syns barn er så spennende. Jeg syns barn er et sårt tema pga sykdom, så de spør sjeldent om når jeg skal få.

Anonymkode: 6a823...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig overdrevent det der da 😄 Men det er klart at det blir en del snakk om barn når folk har barn, jeg har ingenting i mot det så lenge de ikke maser på meg og prøver å overbevise meg om at jeg må få barn. Nå tror jeg de fleste som kjenner meg tenker litt at det nødvendigvis ikke ville vært en enkel prosses av en åpenbar grunn da, så de maser ikke noe særlig. 

Anonymkode: 0ff65...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen av mine venner har barn heller, annet enn ett vennepar. Så nei! 

Anonymkode: c80b0...e54

Da hadde du jo ikke trengt å svare i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei egentlig ikke.

Eller det blir jo en del babyprat, men jeg synes det bare er koselig. Synes min venninne er flink på å snakke om andre ting også. Det går begge veier. Jeg snakker om ting som interesserer meg (som hun ikke er like inn i) og hun snakker om sitt (som nå består av barn). Samtidig er hun flink til ta pauser fra familielivet og nyter tiden med venner. 

Blir selvfølgelig en del babysnapper i vennegruppa, mens andre (uten barn) sender masse memes som er  uinteressant. Vi er vandt til at ikke alt svares på i vår gruppe ihvertfall! 
 

Aldri vært noe masing om barn heller. Hun respekterer mitt liv og tror hun noen ganger misunner meg litt når jeg kan dra hjem uten barn på slep 😂

Anonymkode: 38a34...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...