FrankDrebin Skrevet 26. mars 2022 #21 Skrevet 26. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Absolutt. Nå fikk jeg lyst på den. Men har egentlig spist nok i dag 😂 Og har den ikke tilgjengelig så like greit 😂 Kan jo bare kløyve den i to med en skarp kniv også, da er det ikke så vanskelig å få av. Hehe, alt med måte ja, vi får vente til freddan, som de sa.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mars 2022 #22 Skrevet 26. mars 2022 FrankDrebin skrev (3 minutter siden): Kan jo bare kløyve den i to med en skarp kniv også, da er det ikke så vanskelig å få av. Hehe, alt med måte ja, vi får vente til freddan, som de sa. Jepp! På freddan skal det skje 😂😂
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #23 Skrevet 26. mars 2022 Parmesanost i tynne skiver Jarlsbergterninger Cheddar Babybel Anonymkode: 104cc...04e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #24 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 20.42): Västerbotten Gruyère Manchego Iberico Anonymkode: 1ab77...020 Gjest AthenaRavenLuna skrev (På 26.3.2022 den 20.14): Parmesanchips, Manchego og babybel. Brunhilde skrev (På 26.3.2022 den 20.11): Uten kjeks eller noe annet? Babybel Edamer Manchego Hvordan smaker manchego?😊 Anonymkode: d23ad...366
applestories Skrevet 30. mai 2022 #25 Skrevet 30. mai 2022 FrankDrebin skrev (På 26.3.2022 den 20.16): Ja, eneste minuset er den klønete innpakningen, men har fått dreisen på det etterhvert. Tar av alt sølvpapiret når den åpnes og erstatter med plastfolie. Eventuelt har den i lufttett boks. Ulempen er at det blir litt for lett å bare ta en liten bit 😄 1
FrankDrebin Skrevet 30. mai 2022 #26 Skrevet 30. mai 2022 applestories skrev (51 minutter siden): Tar av alt sølvpapiret når den åpnes og erstatter med plastfolie. Eventuelt har den i lufttett boks. Ulempen er at det blir litt for lett å bare ta en liten bit 😄 Ja, den trenger litt plast rundt seg, den blir fort tørr ellers. Bare én bit til.....og en til.....
Lea Skrevet 30. mai 2022 #27 Skrevet 30. mai 2022 FrankDrebin skrev (På 26.3.2022 den 20.09): Dette er min favoritt til det formålet. Den er veldig god. Jeg liker også brie veldig godt. 1
FrankDrebin Skrevet 30. mai 2022 #28 Skrevet 30. mai 2022 Lea skrev (8 minutter siden): Den er veldig god. Jeg liker også brie veldig godt. Brie er en klassiker helt klart, særlig på ritz kjeks.
Brunhilde Skrevet 31. mai 2022 #29 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan smaker manchego?😊 Anonymkode: d23ad...366 Det er ikke så lett å beskrive en smak, syns jeg, men jeg opplever den som en litt salt, og smaksrik, men ikke sterk, ost. Jeg liker å spise den alene eller på kjeks. Manchego er forresten en ost laget av sauemelk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå