Gå til innhold

Hvilke oster er gode som snacks?


Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Absolutt. Nå fikk jeg lyst på den. Men har egentlig spist nok i dag 😂 Og har den ikke tilgjengelig så like greit 😂

Kan jo bare kløyve den i to med en skarp kniv også, da er det ikke så vanskelig å få av. :) Hehe, alt med måte ja, vi får vente til freddan, som de sa. :ler: 

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
FrankDrebin skrev (3 minutter siden):

Kan jo bare kløyve den i to med en skarp kniv også, da er det ikke så vanskelig å få av. :) Hehe, alt med måte ja, vi får vente til freddan, som de sa. :ler: 

Jepp! På freddan skal det skje 😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Parmesanost i tynne skiver

 Jarlsbergterninger

Cheddar 

Babybel

 

Anonymkode: 104cc...04e

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2022 den 20.42):

Västerbotten

Gruyère

Manchego

Iberico

Anonymkode: 1ab77...020

 

Gjest AthenaRavenLuna skrev (På 26.3.2022 den 20.14):

Parmesanchips, Manchego og babybel. 

 

Brunhilde skrev (På 26.3.2022 den 20.11):

Uten kjeks eller noe annet?

Babybel
Edamer
Manchego
 

Hvordan smaker manchego?😊 

Anonymkode: d23ad...366

Skrevet
FrankDrebin skrev (På 26.3.2022 den 20.16):

Ja, eneste minuset er den klønete innpakningen, men har fått dreisen på det etterhvert. :)

Tar av alt sølvpapiret når den åpnes og erstatter med plastfolie. Eventuelt har den i lufttett boks. Ulempen er at det blir litt for lett å bare ta en liten bit 😄

  • Liker 1
Skrevet
applestories skrev (51 minutter siden):

Tar av alt sølvpapiret når den åpnes og erstatter med plastfolie. Eventuelt har den i lufttett boks. Ulempen er at det blir litt for lett å bare ta en liten bit 😄

Ja, den trenger litt plast rundt seg, den blir fort tørr ellers. :)

Bare én bit til.....og en til..... :fnise: 

Skrevet
FrankDrebin skrev (På 26.3.2022 den 20.09):

Dette er min favoritt til det formålet. :)

7038010026072.jpg

Den er veldig god. Jeg liker også brie veldig godt.

  • Liker 1
Skrevet
Lea skrev (8 minutter siden):

Den er veldig god. Jeg liker også brie veldig godt.

Brie er en klassiker helt klart, særlig på ritz kjeks. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

 

 

Hvordan smaker manchego?😊 

Anonymkode: d23ad...366

Det er ikke så lett å beskrive en smak, syns jeg, men jeg opplever den som en litt salt, og smaksrik, men ikke sterk, ost. Jeg liker å spise den alene eller på kjeks. Manchego er forresten en ost laget av sauemelk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...