AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Hvilke oster er gode å gomle på som de er? Anonymkode: d23ad...366
FrankDrebin Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Dette er min favoritt til det formålet. 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Engelsk cheddar. Helst de hvite. Skjær de i små biter/staver, jo tynnere jo bedre. Anonymkode: 5d3a5...af8 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Dette er min favoritt til det formålet. Veldig god 🤩
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Mozzarella sticks. Anonymkode: 33bd9...eb0 1
Brunhilde Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Uten kjeks eller noe annet? Babybel Edamer Manchego
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 Manchego. Også er det en annen type ost som ofte er i slike tapas-brett, som jeg ikke husker helt hva heter. Iberico ? 🤷♀️ Anonymkode: be6d5...45e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mars 2022 #12 Skrevet 26. mars 2022 Parmesanchips, Manchego og babybel.
FrankDrebin Skrevet 26. mars 2022 #13 Skrevet 26. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Veldig god 🤩 Ja, eneste minuset er den klønete innpakningen, men har fått dreisen på det etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #14 Skrevet 26. mars 2022 Snabeltann skrev (4 minutter siden): Fetaost i olje med gaffel fra glasset Signerer den 😋😋 den med soltørket tomat vel og merke! Anonymkode: 56afd...4ca
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mars 2022 #16 Skrevet 26. mars 2022 FrankDrebin skrev (7 minutter siden): Ja, eneste minuset er den klønete innpakningen, men har fått dreisen på det etterhvert. Ja. Den er ikke det beste. Men ikke umulig 😂
FrankDrebin Skrevet 26. mars 2022 #18 Skrevet 26. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Ja. Den er ikke det beste. Men ikke umulig 😂 Nei, det går med litt tålmodighet, og så får man en velsmakende belønning for strevet. 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. mars 2022 #19 Skrevet 26. mars 2022 FrankDrebin skrev (2 minutter siden): Nei, det går med litt tålmodighet, og så får man en velsmakende belønning for strevet. 😄 Absolutt. Nå fikk jeg lyst på den. Men har egentlig spist nok i dag 😂 Og har den ikke tilgjengelig så like greit 😂
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #20 Skrevet 26. mars 2022 Västerbotten Gruyère Manchego Iberico Anonymkode: 1ab77...020
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå