Gå til innhold

Hvilke oster er gode som snacks?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke oster er gode å gomle på som de er?

Anonymkode: d23ad...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min favoritt til det formålet. :)

7038010026072.jpg

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Babybell 🙊 

Anonymkode: 56afd...4ca

AnonymBruker
Skrevet

Engelsk cheddar. Helst de hvite. :Nikke: Skjær de i små biter/staver, jo tynnere jo bedre.

Anonymkode: 5d3a5...af8

  • Liker 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Dette er min favoritt til det formålet. :)

7038010026072.jpg

Veldig god 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Mozzarella sticks.

Anonymkode: 33bd9...eb0

  • Liker 1
Skrevet

Uten kjeks eller noe annet?

Babybel
Edamer
Manchego
 

AnonymBruker
Skrevet

Manchego.

Også er det en annen type ost som ofte er i slike tapas-brett, som jeg ikke husker helt hva heter. Iberico ? 🤷‍♀️

Anonymkode: be6d5...45e

Skrevet

Västerbotten

falbygdens herrgård

  • Liker 1
Skrevet

Fetaost i olje med gaffel fra glasset

  • Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Parmesanchips, Manchego og babybel. 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Veldig god 🤩

Ja, eneste minuset er den klønete innpakningen, men har fått dreisen på det etterhvert. :)

AnonymBruker
Skrevet
Snabeltann skrev (4 minutter siden):

Fetaost i olje med gaffel fra glasset

Signerer den 😋😋 den med soltørket tomat vel og merke! 

Anonymkode: 56afd...4ca

AnonymBruker
Skrevet

Ridderost🤤

Anonymkode: d2f36...4d2

  • Liker 2
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
FrankDrebin skrev (7 minutter siden):

Ja, eneste minuset er den klønete innpakningen, men har fått dreisen på det etterhvert. :)

Ja. Den er ikke det beste. Men ikke umulig 😂

Skrevet

Babybel, taffel, buko

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden):

Ja. Den er ikke det beste. Men ikke umulig 😂

Nei, det går med litt tålmodighet, og så får man en velsmakende belønning for strevet. 😄 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
FrankDrebin skrev (2 minutter siden):

Nei, det går med litt tålmodighet, og så får man en velsmakende belønning for strevet. 😄 

Absolutt. Nå fikk jeg lyst på den. Men har egentlig spist nok i dag 😂 Og har den ikke tilgjengelig så like greit 😂

AnonymBruker
Skrevet

Västerbotten

Gruyère

Manchego

Iberico

Anonymkode: 1ab77...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...