AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #61 Skrevet 8. april 2022 Tips: bøkene kan leses gratis her (på engelsk, men gikk fint for min del, tross jeg er helt midt på treet i engelsk). https://www.pdfdrive.com Anonymkode: 12b25...385 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #62 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 20.56): Marina er med fordi det får betydning for senere sesonger. Egentlig tilhører hun sesong 5, men de har tydeligvis fremskyndet ting litt. Gleder meg til sesong 3 og 4, med mindre de gjør alt for store endringer. Derfra går det litt nedoverbakke, synes jeg (i bøkene). Anonymkode: 63540...be5 Jeg vet, men hun er vel ikke nevnt så veldig i bøkene likevel? Synes de fint kunne kuttet henne ut ☺️ Håper på sesong med Benedict og Sophie og håper de er ganske tro mot boka.. Anonymkode: 12b25...385
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #63 Skrevet 8. april 2022 50 minutter siden, AnonymBruker said: Håper på sesong med Benedict og Sophie og håper de er ganske tro mot boka.. Anonymkode: 12b25...385 Det har vært mye spekulasjoner rundt Benedict og om de kommer til å "konvertere" ham til homofil. Så langt ikke basert på så mye annet enn at han hadde en homofil venn i første sesong. Det ville vært ganske vanskelig å få til uten å gjøre helt om på Benedicts og Sophies askepotthistorie. Måtte da eventuelt vært noe som at han treffer en dame på maskeradeballet og faller for henne, for så å oppdage at hun er mann 😄 og så i tråd med politisk korrekthet ville han selvsagt synes det var helt innafor. Isåfall må han nok flytte enda lenger ut på landsbygda med sin tilkårede enn han måtte i bok tre. Det har også vært spekulert i om de kommer til å bytte rekkefølgen på sesong 3 og 4 og ta Colins historie først. De har fremskyndet en del andre ting, som at vi fikk vite hvem Whistledown var allerede i sesong 1. Kan se for meg at de stopper etter sesong 5, Francesca har vært omtrent fraværende til nå. Men kan jo hende de yngre barna får en større rolle etter hvert. Så langt er det bekreftet 4 sesonger, men de fortsetter nok hvis serien forblir like populær som den er nå. Anonymkode: 63540...be5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #64 Skrevet 9. april 2022 Har sovet gjennom samtlige episoder av denne serien. Dvs jeg har sett 5 minutter her og der når jeg har våknet. Sesong 2 sleep-binget jeg, jeg satte på første episode, sovnet etter 10 min og våknet neste morgen, da var jeg ferdig med sesongen... Hva handler den om? Anonymkode: 80a4d...a70 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #65 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har sovet gjennom samtlige episoder av denne serien. Dvs jeg har sett 5 minutter her og der når jeg har våknet. Sesong 2 sleep-binget jeg, jeg satte på første episode, sovnet etter 10 min og våknet neste morgen, da var jeg ferdig med sesongen... Hva handler den om? Anonymkode: 80a4d...a70 Får se den på nytt da Anonymkode: bbc70...fae
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #66 Skrevet 10. april 2022 Denne serien står på lista til meg og samboer. Men jeg er litt skeptisk så vurderer å stryke den. Hatet feks Outlander og som også svært mange ‘romantiske’ damer elsker. Jeg kan også like romantisk drama, men det må være noenlunde spennende og realistisk. Noen skriver her at det hele,er ‘overdrevent’. Hvordan da? Kan noen beskrive nøyaktig hva som er bra med Bridgerton serien og hva det er som gjør han handlingen blir spennende? Og vil man slite om man egentlig ikke liker serier med mange sexscener?😅 Anonymkode: 041bb...001
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #67 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne serien står på lista til meg og samboer. Men jeg er litt skeptisk så vurderer å stryke den. Hatet feks Outlander og som også svært mange ‘romantiske’ damer elsker. Jeg kan også like romantisk drama, men det må være noenlunde spennende og realistisk. Noen skriver her at det hele,er ‘overdrevent’. Hvordan da? Kan noen beskrive nøyaktig hva som er bra med Bridgerton serien og hva det er som gjør han handlingen blir spennende? Og vil man slite om man egentlig ikke liker serier med mange sexscener?😅 Anonymkode: 041bb...001 Det er ikke mange sexscener. Det er én episode i første sesong hvor det er mange på rappen. Sesong 2 er det ingen. Er bare å se det første minuttet, så ser du om du kan like den eller ikke. ☺️ Anonymkode: 12b25...385
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #68 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 9.23): Det har vært mye spekulasjoner rundt Benedict og om de kommer til å "konvertere" ham til homofil. Så langt ikke basert på så mye annet enn at han hadde en homofil venn i første sesong. Det ville vært ganske vanskelig å få til uten å gjøre helt om på Benedicts og Sophies askepotthistorie. Måtte da eventuelt vært noe som at han treffer en dame på maskeradeballet og faller for henne, for så å oppdage at hun er mann 😄 og så i tråd med politisk korrekthet ville han selvsagt synes det var helt innafor. Isåfall må han nok flytte enda lenger ut på landsbygda med sin tilkårede enn han måtte i bok tre. Det har også vært spekulert i om de kommer til å bytte rekkefølgen på sesong 3 og 4 og ta Colins historie først. De har fremskyndet en del andre ting, som at vi fikk vite hvem Whistledown var allerede i sesong 1. Kan se for meg at de stopper etter sesong 5, Francesca har vært omtrent fraværende til nå. Men kan jo hende de yngre barna får en større rolle etter hvert. Så langt er det bekreftet 4 sesonger, men de fortsetter nok hvis serien forblir like populær som den er nå. Anonymkode: 63540...be5 Colins historie kan jeg gjerne se (i tillegg til Benedict). Har lest boka om Francesca også, kan gjerne droppe den historien for min del.. Anonymkode: 12b25...385
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #69 Skrevet 10. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke mange sexscener. Det er én episode i første sesong hvor det er mange på rappen. Sesong 2 er det ingen. Anonymkode: 12b25...385 Jo, det er en i... nest sist episode, tror jeg. Anonymkode: e4452...18a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #70 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Denne serien står på lista til meg og samboer. Men jeg er litt skeptisk så vurderer å stryke den. Hatet feks Outlander og som også svært mange ‘romantiske’ damer elsker. Jeg kan også like romantisk drama, men det må være noenlunde spennende og realistisk. Noen skriver her at det hele,er ‘overdrevent’. Hvordan da? Kan noen beskrive nøyaktig hva som er bra med Bridgerton serien og hva det er som gjør han handlingen blir spennende? Og vil man slite om man egentlig ikke liker serier med mange sexscener?😅 Anonymkode: 041bb...001 Liker heller ikke Outlander og ser lite på romantiske serier, men Bridgerton liker jeg godt. Syns ikke den ligner på Outlander, to ganske så forskjellige serier. Vanskelig å vite om du vil like den, du må nesten bare gi det et forsøk. Anonymkode: 3f314...5a2 2
MissIndependent45 Skrevet 10. april 2022 #71 Skrevet 10. april 2022 Liker begge sesongene. Men det er ingenting som slår Simon sin karakter. Veldig bra spilt. Føler at sesong 2 blir litt som å hoppe etter Wirkola.
MissIndependent45 Skrevet 10. april 2022 #72 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Denne serien står på lista til meg og samboer. Men jeg er litt skeptisk så vurderer å stryke den. Hatet feks Outlander og som også svært mange ‘romantiske’ damer elsker. Jeg kan også like romantisk drama, men det må være noenlunde spennende og realistisk. Noen skriver her at det hele,er ‘overdrevent’. Hvordan da? Kan noen beskrive nøyaktig hva som er bra med Bridgerton serien og hva det er som gjør han handlingen blir spennende? Og vil man slite om man egentlig ikke liker serier med mange sexscener?😅 Anonymkode: 041bb...001 Gi den en sjans! Jeg hater romantiske serier, rom-koms og sånne dame-dramaer. Men denne er faktisk veldig bra! Og SÅ mange sex-scener er det faktisk ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #73 Skrevet 11. april 2022 On 4/10/2022 at 5:52 AM, AnonymBruker said: Denne serien står på lista til meg og samboer. Men jeg er litt skeptisk så vurderer å stryke den. Hatet feks Outlander og som også svært mange ‘romantiske’ damer elsker. Jeg kan også like romantisk drama, men det må være noenlunde spennende og realistisk. Noen skriver her at det hele,er ‘overdrevent’. Hvordan da? Kan noen beskrive nøyaktig hva som er bra med Bridgerton serien og hva det er som gjør han handlingen blir spennende? Og vil man slite om man egentlig ikke liker serier med mange sexscener?😅 Anonymkode: 041bb...001 Overdrevent mest som i at kostymene, set og festene er overdådige jeg liker serier basert på klassikere av Jane Austen osv, men utover det liker jeg ikke "jenteserier, liker ikke Outlander og liker ikke sex scener, men synes denne var gøy. Men tror ikke mannen min ville likt det 🙈 Det er jo ikke noe spenningsserie akkurat. Anonymkode: 022f7...989 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #74 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 11.18): Jo, det er en i... nest sist episode, tror jeg. Anonymkode: e4452...18a Å ja, stemmer. Anonymkode: 12b25...385
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #75 Skrevet 12. april 2022 Uff, klarer ikke å la meg sjarmere av Anthony. For en rundbrenner😬 Anonymkode: 830be...50e 1
Ninish1991 Skrevet 15. april 2022 #76 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 21.57): Syntes ikke sesong 2 var spesielt bra. Følte det var utrolig cringe at han prøvde å gifte seg med den yngre søsteren mens han og den eldste søsteren var villt forelsket og delte mye seksuell kjemi. Kanskje det bare er meg, men tanken gjorde meg uvel. Anonymkode: b1168...66f Helt enig med deg!!! Synes det var så kvalmt å se storesøster lure lillesøster til å velge han også ender storesøster opp med han tilslutt. Jaja dem fortjente vel hverandre tilslutt. Ekle begge to. Dessverre så skjer dette i virkeligheten også.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #77 Skrevet 16. april 2022 Jeg har ikke lest bøkene, og holdt meg unna serien under alt hysteriet når sesong 1 først kom ut. Så jeg hadde overhodet ingen forventninger når jeg så første sesong i forrige uke. Likte den godt som ren underholdning (forventet ikke at den skulle være historisk korrekt). Daphne og Simon hadde en særdeles god kjemi, og det eneste som plaget meg er egentlig at de brukte så lang tid på å surre fram og tilbake. Holder på med sesong 2 nå, og er ca halvveis. Så langt er jeg faktisk skuffet. Som storfan av Greys anatomy vet jeg jo hva man kan forvente av Shonda sine serier, og denne kjærlighetshistorien er jo veldig klassisk Shonda. Men av en eller annen grunn får jeg skikkelig avsmak av hvordan Edwina blir lurt trillrundt. Jeg har enda ikke sett et eneste trekk med Kate som jeg faktisk liker, hun fremstår rett og slett som ufordragelig, manipulerende, falsk og egoistisk. Av Anthony, Kate og Edwina er det egentlig bare sistnevnte jeg liker til tross for at hun fremstår noe "kjedelig". Episode 4 er sett ferdig, og så langt kan jeg ikke se for meg at jeg kommer til å like K og A. Anonymkode: 3f747...9c6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #78 Skrevet 16. april 2022 Liker serien, er ikke noe typisk romantisk person. Sexscener plager meg ikke, har nesten ikke lagt merke til dem. Anonymkode: 64050...538 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #79 Skrevet 16. april 2022 Ninish1991 skrev (17 timer siden): Helt enig med deg!!! Synes det var så kvalmt å se storesøster lure lillesøster til å velge han også ender storesøster opp med han tilslutt. Jaja dem fortjente vel hverandre tilslutt. Ekle begge to. Dessverre så skjer dette i virkeligheten også. Hun prøvde jo å få lillesøster til å ikke velge han? Anonymkode: 1a9c7...130
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #80 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun prøvde jo å få lillesøster til å ikke velge han? Anonymkode: 1a9c7...130 Ja, det var mitt inntrykk også. Fordi hennes søster lette etter kjærligheten og det var ikke noe han kunne tilby (som han sa i det hun overhørte). Anonymkode: 830be...50e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå