AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #21 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): alt for lite sex. ser heller sesong 1 om igjen. Anonymkode: 6fd2f...0cf Enig. Hater vanligvis sexscener, men Bridgerton er et unntak. Sexscenene i den første sesongen var søte og lidenskapelige. Anonymkode: 3f314...5a2 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #22 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så den ferdig nå, og er så irritert på at de ikke fortalte noe om hva dom skjedde med hun elskerinnen som Anthony hadde i 1. sesong. Anonymkode: 43c6a...9e9 Dumpa hun ham ikke og ble sammen med en annen fyr i forrige sesong? I første episode, i den montagen der han dater masse damer tror jeg det var, er det scene der han sitter trist på rommet sitt eller noe. Der plukker han opp en slags flyer og hiver den i peisen. Det var bilde/tegning av ei dame på den og jeg mener det sto "sienna" under den, så jeg tenkte det var reklame for en av operaene hennes. Han likte henne bedre enn de kjedelige damene han data, men hadde vel innsett at han måtte move on og følge normene i samfunnet, så han brant den opp for å vise oss det. Anonymkode: 327e1...40d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #23 Skrevet 29. mars 2022 Gøy med sesong 2, koser meg med den og. Elsker kostymene og fantastisk casting! 🤩 Anonymkode: 022f7...989 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #24 Skrevet 29. mars 2022 En ting er litt irriterende. I boka er Kate fremstilt som den (pent sagt) mindre pene søsteren, en som ingen fatter interesse for. Men hun som spiller henne er jo ikke akkurat stygg. Det virker nesten som om de ikke synes det er troverdig at kjekkasene skal falle for en mindre pen. Selv hvis noen skal være stygg på film, blir det som regel castet noen vakre som blir sminket stygge. 😛 Anonymkode: 63540...be5 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #25 Skrevet 29. mars 2022 Jeg PINER meg igjennom sesong 1 fordi jeg oppriktig prøver å se hvorfor serien er populær. Men... Jeg sliter. Plottet er så overdrevent og ekstremt lite fantasifullt, skuespillet er så innmari annenrangs og jeg klarer ikke tro på hverken kjemien eller følelsene de liksom prøver å få fram. Dilemmaene er helt absurd dårlige. Sexscenene ekstremt kleine. Jeg er på episode 8 nå og lurer på; kan jeg snart gi opp med god samvittighet og faktisk mene noe her eller skjer det noe som snart gjør at jeg ikke føler at jeg heller skulle sett maling tørke? Anonymkode: 5d2d7...f3d 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #26 Skrevet 29. mars 2022 Syntes ikke sesong 2 var spesielt bra. Følte det var utrolig cringe at han prøvde å gifte seg med den yngre søsteren mens han og den eldste søsteren var villt forelsket og delte mye seksuell kjemi. Kanskje det bare er meg, men tanken gjorde meg uvel. Anonymkode: b1168...66f 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #27 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg PINER meg igjennom sesong 1 fordi jeg oppriktig prøver å se hvorfor serien er populær. Men... Jeg sliter. Plottet er så overdrevent og ekstremt lite fantasifullt, skuespillet er så innmari annenrangs og jeg klarer ikke tro på hverken kjemien eller følelsene de liksom prøver å få fram. Dilemmaene er helt absurd dårlige. Sexscenene ekstremt kleine. Jeg er på episode 8 nå og lurer på; kan jeg snart gi opp med god samvittighet og faktisk mene noe her eller skjer det noe som snart gjør at jeg ikke føler at jeg heller skulle sett maling tørke? Anonymkode: 5d2d7...f3d Bare gi opp, du. Det endrer seg ikke noe særlig fra episode 8. Heldigvis, for det er fordi det er så overdrevent det blir gøy. 😁Men det passer selvfølgelig ikke for alle. Anonymkode: 327e1...40d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #28 Skrevet 29. mars 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg PINER meg igjennom sesong 1 fordi jeg oppriktig prøver å se hvorfor serien er populær. Men... Jeg sliter. Plottet er så overdrevent og ekstremt lite fantasifullt, skuespillet er så innmari annenrangs og jeg klarer ikke tro på hverken kjemien eller følelsene de liksom prøver å få fram. Dilemmaene er helt absurd dårlige. Sexscenene ekstremt kleine. Jeg er på episode 8 nå og lurer på; kan jeg snart gi opp med god samvittighet og faktisk mene noe her eller skjer det noe som snart gjør at jeg ikke føler at jeg heller skulle sett maling tørke? Anonymkode: 5d2d7...f3d Du må bare ta det for det det er og ikke ha så store forventninger. Det er gøy og overdrevent 🤷 Anonymkode: 022f7...989 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #29 Skrevet 29. mars 2022 Jeg elsket sesong 1! Men sesong to … tja. Helt OK underholdning, men jeg klarer ikke helt tro på kjemien mellom A og K.. Sikkert fordi jeg følte det ble stilkræsj, engelsk kostymedrama møter Bollywood.. Håper de er tro mot boka når de lager sesong om Benedict. Det var en fin bok🥰 Anonymkode: 12b25...385 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #30 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg PINER meg igjennom sesong 1 fordi jeg oppriktig prøver å se hvorfor serien er populær. Men... Jeg sliter. Plottet er så overdrevent og ekstremt lite fantasifullt, skuespillet er så innmari annenrangs og jeg klarer ikke tro på hverken kjemien eller følelsene de liksom prøver å få fram. Dilemmaene er helt absurd dårlige. Sexscenene ekstremt kleine. Jeg er på episode 8 nå og lurer på; kan jeg snart gi opp med god samvittighet og faktisk mene noe her eller skjer det noe som snart gjør at jeg ikke føler at jeg heller skulle sett maling tørke? Anonymkode: 5d2d7...f3d Episode 8 er jo siste episode… seff ser du den ferdig da. Anonymkode: 12b25...385
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #31 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg elsket sesong 1! Men sesong to … tja. Helt OK underholdning, men jeg klarer ikke helt tro på kjemien mellom A og K.. Sikkert fordi jeg følte det ble stilkræsj, engelsk kostymedrama møter Bollywood.. Håper de er tro mot boka når de lager sesong om Benedict. Det var en fin bok🥰 Anonymkode: 12b25...385 …Mens jeg syns kjemien mellom Kate og Anthony er elektrisk😄 Syns de har mye bedre kjemi enn Daphne og Simon. Anonymkode: 3f314...5a2 6 1
Jessica Jones Skrevet 2. april 2022 #32 Skrevet 2. april 2022 Sukk, ble akkurat ferdig med sesong 2 og kjenner en stor sorg over at jeg må vente lenge til neste sesong. Syns ikke Anthony var det minste kjekk i sesong 1, men endret fort mening ila sesong 2 😅
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #34 Skrevet 4. april 2022 Litt for mange hvite mennesker i serien synes jeg, ikke veldig inkluderende for minoriteter. Anonymkode: a0f33...2e5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #35 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Litt for mange hvite mennesker i serien synes jeg, ikke veldig inkluderende for minoriteter. Anonymkode: a0f33...2e5 Hæ?? 😂 er du blind? Anonymkode: 32c28...4b6 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #36 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hæ?? 😂 er du blind? Anonymkode: 32c28...4b6 Ja det er noen der, men ikke nok. Anonymkode: a0f33...2e5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #37 Skrevet 5. april 2022 Jeg er en av de få som likte sesong 2 bedre enn sesong 1, synes Daphne var en helt enormt irriterende karakter. Synes heller ikke Simon var så voldsomt kjekk som alle skal ha det til. Likte også kjemien mye bedre mellom Kate og Anthony. Anonymkode: 5d08b...6ae 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #38 Skrevet 5. april 2022 Jessica Jones skrev (På 2.4.2022 den 22.57): Sukk, ble akkurat ferdig med sesong 2 og kjenner en stor sorg over at jeg må vente lenge til neste sesong. Syns ikke Anthony var det minste kjekk i sesong 1, men endret fort mening ila sesong 2 😅 Ja, én sesong inneholder bare åtte episoder. Ser alt på en helg😄 Anthony var mye kjekkere denne sesongen, han hadde en hårfrisyre som kledde ham bedre samt at han hadde fjernet det fæle skjegget. Anonymkode: 3f314...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #39 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er en av de få som likte sesong 2 bedre enn sesong 1, synes Daphne var en helt enormt irriterende karakter. Synes heller ikke Simon var så voldsomt kjekk som alle skal ha det til. Likte også kjemien mye bedre mellom Kate og Anthony. Anonymkode: 5d08b...6ae Jeg likte også denne sesongen bedre, likte "enemies to lovers"-plottet😄 Anonymkode: 3f314...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #40 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Litt for mange hvite mennesker i serien synes jeg, ikke veldig inkluderende for minoriteter. Anonymkode: a0f33...2e5 Hadde du syntes det var for mange kinesiske mennesker i en serie som tar for seg Kina på 1800-tallet? Anonymkode: 5a597...3e8 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå