AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #41 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 17.16): …Mens jeg syns kjemien mellom Kate og Anthony er elektrisk😄 Syns de har mye bedre kjemi enn Daphne og Simon. Anonymkode: 3f314...5a2 Fascinerende at vi opplever det så forskjellig 😄 Jeg har planer om å se sesong 1 + 2 på nytt i et film-maraton. Kanskje jeg føler det annerledes da. Er uansett verdt å se, veldig underholdende serie uansett om det er noen karakterer jeg ikke klarer helt å tro på. Jeg liker feks ikke Marina… kunne fint kuttet hele henne fra serien for min del 😅 Anonymkode: 12b25...385 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #42 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde du syntes det var for mange kinesiske mennesker i en serie som tar for seg Kina på 1800-tallet? Anonymkode: 5a597...3e8 Personen tuller. Jeg spoler forbi alt og ser bare på den fargerike familien, dvs, familien med "bad taste", moren som velger ut alle de glorete kjolene til seg selv og barna sine. Synes de andre familiene er kjedelige og liksom-kule. Anonymkode: e68e5...a95 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #43 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hadde du syntes det var for mange kinesiske mennesker i en serie som tar for seg Kina på 1800-tallet? Anonymkode: 5a597...3e8 Det er noe helt annet. Anonymkode: a0f33...2e5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #44 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er noe helt annet. Anonymkode: a0f33...2e5 Hvordan? Anonymkode: 5a597...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #45 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fascinerende at vi opplever det så forskjellig 😄 Jeg har planer om å se sesong 1 + 2 på nytt i et film-maraton. Kanskje jeg føler det annerledes da. Er uansett verdt å se, veldig underholdende serie uansett om det er noen karakterer jeg ikke klarer helt å tro på. Jeg liker feks ikke Marina… kunne fint kuttet hele henne fra serien for min del 😅 Anonymkode: 12b25...385 Anthony og Kate var en perfekt match i mine øyne😊 Helt enig angående Marina, helt uinteressant karakter, hun og historien hennes engasjerte meg ikke litt engang. Anonymkode: 3f314...5a2 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #46 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Personen tuller. Jeg spoler forbi alt og ser bare på den fargerike familien, dvs, familien med "bad taste", moren som velger ut alle de glorete kjolene til seg selv og barna sine. Synes de andre familiene er kjedelige og liksom-kule. Anonymkode: e68e5...a95 Featherington-familien? Liker dynamikken mellom Featherington og Bridgerton-familien. Blir forøvrig skuffet om tredje sesongens hovedkarakterer er Penelope og Colin. Anonymkode: 3f314...5a2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #47 Skrevet 5. april 2022 Denne serien gjør nåtidens datingliv veldig kjedelig. Anonymkode: 32c28...4b6 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #48 Skrevet 5. april 2022 Tv-serien er søppel. Lik det eller ei men England rundt 1820 hadde ingen mørkhudede medlemmer i upper class eller adelen. Det er så krampeaktig å ha så mange svarte eller asiatiske skuespillere i Bridgerton. Merkelig nok ville det blitt krise dersom en hvit skulle spille Martin Luther King. Holder meg til bøkene, de er morsomme, særlig i originalspråk. Anonymkode: 9416c...b71 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #49 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tv-serien er søppel. Lik det eller ei men England rundt 1820 hadde ingen mørkhudede medlemmer i upper class eller adelen. Det er så krampeaktig å ha så mange svarte eller asiatiske skuespillere i Bridgerton. Merkelig nok ville det blitt krise dersom en hvit skulle spille Martin Luther King. Holder meg til bøkene, de er morsomme, særlig i originalspråk. Anonymkode: 9416c...b71 In the United Kingdom, the black community has largely consisted of immigrants and their descendants whose residency in the country dates from either the time of the old Empire or that of the new Commonwealth. Persons classified as being of African descent have nevertheless been a recognizable component of British society since at least the Elizabethan period https://en.wikipedia.org/wiki/Black_elite#United_Kingdom Anonymkode: a0f33...2e5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #50 Skrevet 5. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Tv-serien er søppel. Lik det eller ei men England rundt 1820 hadde ingen mørkhudede medlemmer i upper class eller adelen. Det er så krampeaktig å ha så mange svarte eller asiatiske skuespillere i Bridgerton. Merkelig nok ville det blitt krise dersom en hvit skulle spille Martin Luther King. Holder meg til bøkene, de er morsomme, særlig i originalspråk. Anonymkode: 9416c...b71 ...og jeg syntes bare det er helt topp at det er mangfold i serien og syntes valg av skuespillere er helt utmerket! Det blir for dumt om flinke skuespillere skulle bli utestengt fra en rolle de passer perfekt til bare fordi hudfargen eller ansiktstrekkene ikke er helt det noen ser for seg 😂 Dette er kun fantasi og fiksjon, ikke en dokumentar. Anonymkode: 022f7...989 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #51 Skrevet 6. april 2022 Kjedelig sesong. Jeg så kun ferdig pga kostymene. Anonymkode: 7035c...1cb 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #52 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tv-serien er søppel. Lik det eller ei men England rundt 1820 hadde ingen mørkhudede medlemmer i upper class eller adelen. Det er så krampeaktig å ha så mange svarte eller asiatiske skuespillere i Bridgerton. Merkelig nok ville det blitt krise dersom en hvit skulle spille Martin Luther King. Holder meg til bøkene, de er morsomme, særlig i originalspråk. Anonymkode: 9416c...b71 Du ser altså bare filmer og serier som er blottet for fantasi, og kun helt realistiske? Anonymkode: 5d08b...6ae 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #53 Skrevet 6. april 2022 On 4/5/2022 at 8:49 PM, AnonymBruker said: Anthony og Kate var en perfekt match i mine øyne😊 Helt enig angående Marina, helt uinteressant karakter, hun og historien hennes engasjerte meg ikke litt engang. Anonymkode: 3f314...5a2 Marina er med fordi det får betydning for senere sesonger. Egentlig tilhører hun sesong 5, men de har tydeligvis fremskyndet ting litt. Gleder meg til sesong 3 og 4, med mindre de gjør alt for store endringer. Derfra går det litt nedoverbakke, synes jeg (i bøkene). Anonymkode: 63540...be5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #54 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 21.57): Syntes ikke sesong 2 var spesielt bra. Følte det var utrolig cringe at han prøvde å gifte seg med den yngre søsteren mens han og den eldste søsteren var villt forelsket og delte mye seksuell kjemi. Kanskje det bare er meg, men tanken gjorde meg uvel. Anonymkode: b1168...66f Jeg er faktisk veldig enig her. Men jeg elsker kostymene og fargene, litt forfriskende. Syns for øvrig lillesøsteren var den peneste av de to søstrene. Anonymkode: 1ddb1...f57
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #56 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Marina er med fordi det får betydning for senere sesonger. Egentlig tilhører hun sesong 5, men de har tydeligvis fremskyndet ting litt. Gleder meg til sesong 3 og 4, med mindre de gjør alt for store endringer. Derfra går det litt nedoverbakke, synes jeg (i bøkene). Anonymkode: 63540...be5 Ok. For min del hadde de ikke trengt å vise henne før i sesong 5, eller enda bedre, droppet henne fra serien😄 Anonymkode: 3f314...5a2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #57 Skrevet 7. april 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er faktisk veldig enig her. Men jeg elsker kostymene og fargene, litt forfriskende. Syns for øvrig lillesøsteren var den peneste av de to søstrene. Anonymkode: 1ddb1...f57 Det er meningen at lillesøsteren skal være den vakre, i boken er Kate en grå mus som ingen mann kaster et blikk på. Men i TV-verden har man fortsatt ikke blitt så inkluderende at man kan la heltinnen være mindre pen. 😄 Anonymkode: 63540...be5 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #58 Skrevet 7. april 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Ok. For min del hadde de ikke trengt å vise henne før i sesong 5, eller enda bedre, droppet henne fra serien😄 Anonymkode: 3f314...5a2 Spoiler Kan trøste deg med at hun begår selvmord 😅 og mannen hennes blir Eloises tilkommende. Bare les hvis du ikke vil bevare spenningen til sesong 5. 😄 Anonymkode: 63540...be5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #59 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er meningen at lillesøsteren skal være den vakre, i boken er Kate en grå mus som ingen mann kaster et blikk på. Men i TV-verden har man fortsatt ikke blitt så inkluderende at man kan la heltinnen være mindre pen. 😄 Anonymkode: 63540...be5 Åja det har jeg ikke fått med meg. Jeg har ikke lest bøkene. Hvordan er Anthony beskrevet i boka? Anonymkode: 1ddb1...f57
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #60 Skrevet 7. april 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Åja det har jeg ikke fått med meg. Jeg har ikke lest bøkene. Hvordan er Anthony beskrevet i boka? Anonymkode: 1ddb1...f57 Anthony er ganske lik i bøkene, synes jeg. Han var fast bestemt på å gifte seg, men ikke av kjærlighet. Kun for å skaffe arvinger. Men så kom Kate og spolerte planene hans Anonymkode: 63540...be5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå