Gå til innhold

Åsted Norge


Bacteria

Anbefalte innlegg

Chomsky89 skrev (3 timer siden):

Synes det er  merkelig at den 162cm høye mannen som ble funnet død i 1981, ikke førte til mer en en notis i aftenposten uker senere, uten at høyden nevnes.

Det var jo tross alt ganske lavt i 1981 også.  Et klart kjennetegn som familien kunne ha reagert på.

 

Rart at ingen av søsken har forsøkt å finne ut noe om han..noe som skurrer i familie båndene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eleaelea skrev (2 timer siden):

noe som skurrer i familie båndene.

Det er jo en ting, men å sitte der med en død person som skiller seg godt ut i mengden uten å fortelle det til lokalpressen i det minste er jo ufattelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (6 timer siden):

Rart at ingen av søsken har forsøkt å finne ut noe om han..noe som skurrer i familie båndene.

Men hvor lett var det å finne ut av ting i 1981? Hvordan skulle en gått fram for å melde bekymring for en bostedsløs slektning i Oslo, når man bodde i Ballangen? Ved oppmøte hos politiet i Oslo? 
 

Dessuten - vet vi at familien ikke søkte etter han?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (23 timer siden):

Nei. Samboer og barn..

Ja, tok feil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør være lov å forsvare seg med kniv og skytevåpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke synd i politimannen som fikk frastjålet verdisakene sine. Applaus til de proffe tyvene for å ha gjort samfunnet en tjeneste 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arne Tiholt skrev (29 minutter siden):

Synes ikke synd i politimannen som fikk frastjålet verdisakene sine. Applaus til de proffe tyvene for å ha gjort samfunnet en tjeneste 

😭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (35 minutter siden):

Det bør være lov å forsvare seg med kniv og skytevåpen

Var verre han som angrep, faktisk. Merkelig at han ikke ble satt i hovedfokus.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg blir helt matt av menneskelig dårskap… Gammel gubbe tror at en smellvakker modell som kunne vært barnebarnet hans, er forelsket i ham. Og blir lurt for 6 millioner.  Jeg skjønner ikke at han eksponerer seg på TV? Enda mer utrolig er det at datteren ikke stoppet ham. Hjelpe meg. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (16 timer siden):

Jeg blir helt matt av menneskelig dårskap… Gammel gubbe tror at en smellvakker modell som kunne vært barnebarnet hans, er forelsket i ham. Og blir lurt for 6 millioner.  Jeg skjønner ikke at han eksponerer seg på TV? Enda mer utrolig er det at datteren ikke stoppet ham. Hjelpe meg. 

Enig, helt utrolig hele greia. Leser ikke folk om svindel? Skjer det bare andre tror de? Hva med å ta en kikk i speilet og deretter lete etter en partner på sin egen alder? 

Og hun som sa at slik svindel kunne ramme alle, nei, de aller fleste har beina plantet på jorda!

Det er mange som får svindelmail, henvendelser på Whatsapp, facebook og flere andre plattformer, men vi bare sletter dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (På 30.4.2024 den 22.22):

Jeg blir helt matt av menneskelig dårskap… Gammel gubbe tror at en smellvakker modell som kunne vært barnebarnet hans, er forelsket i ham. Og blir lurt for 6 millioner.  Jeg skjønner ikke at han eksponerer seg på TV? Enda mer utrolig er det at datteren ikke stoppet ham. Hjelpe meg. 

Jeg tenkte akkurat det samme som deg. Her var det nok ikke det store hodet hans som tenkte... 🙄 Og at ikke absolutt ALLE alarmklokker begynte å ringe da hun truet med å opphøre kontakten dersom han ikke satte inn 25 000 kr i kryptovaluta.. Altså - LØP mann, LØP! Og hvem er det som begynner å snakke om å investere penger sammen etter å ha snakket sammen en snau uke, da? Herlighet 🙄 Nei, jeg fatter det virkelig ikke - hvordan det er mulig å bli så lurt trill rundt og for 6 millioner rene kroner.. Det er helt utrolig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (3 timer siden):

Denne saken var jo også på Åsted Norge for ett par år siden: 

Professor kjærlighetssvindlet for 13 millioner kroner (tv2.no)

Da var det faktisk snakk om en professor, som man burde tro hadde mer enn nok omløp i hodet, til å ikke la seg narre på denne måten.. 

Han var i det minste ikke 40 år yngre enn henne, eller gav seg ut for ...

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...