Gå til innhold

Åsted Norge


Bacteria

Anbefalte innlegg

Cookiesandcream skrev (15 timer siden):

De snakket jo om det i forrige episode. De nevnte flere mulige forklaringer på det, blant annet at det kunne være en misforståelse/språkbarriere, at det kunne vært snakk om en tidligere ferietur, eller at det ble levert inn en etterlysning, men at den ble levert lokalt og ikke sendt videre e.l. De skal vel sikkert undersøke dette nærmere, men det ble altså diskutert i forrige program.

Ja jeg fikk med meg det. Men ble veldig nysgjerrig på det i programmet før, og følte det ble hengende som løs tråd da. Innslagene er jo så korte at det blir litt oppstykket. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes programmet er spennende, og det er interessant å se hvor mange saker de greier å løse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå ble jeg overrasket!! Teddybjørnmannen blir nevt i høstens første episode. Får høre litt om fortsettelsen..Trodde det kom til å hale å dra ut, sitte på pinebenken å vente i 12 uker til siste episode. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klarte å lage en historie ut av ingenting når det gjaldt teddybjørnmannen sist mandag. Var ganske åpenbart at den tyske syklisten som fotballspilleren og foreldrene hadde møtt og tatt bilder av, ikke var riktig person. Syns hele innslaget om dem virket tilgjort og laget bare fordi sønnen deres var "kjendis".
Men vi fikk vite at det var flere som dro med seg sykkel over Hardangervidda. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipa skrev (1 time siden):

De klarte å lage en historie ut av ingenting når det gjaldt teddybjørnmannen sist mandag. Var ganske åpenbart at den tyske syklisten som fotballspilleren og foreldrene hadde møtt og tatt bilder av, ikke var riktig person. Syns hele innslaget om dem virket tilgjort og laget bare fordi sønnen deres var "kjendis".
Men vi fikk vite at det var flere som dro med seg sykkel over Hardangervidda. 

Ja, de kunne droppet å sendt falske historier. Kommer sikkert til å  få se flere falske håp før de til slutt finner et svar??

Syns det er rart at ingen har meldt teddybjørnmannen savnet den gangen han ble borte.

Siden han har klort seg fast til en bamse i voksen alder, så kan man spekulere i om han har vært utsatt for omsorgssvikt som barn.(foreldre som drev med rus,vold, gitt helt faen) 

Var han et barnehjemsbarn? Var foreldrene døde da han dro til Norge? Hadde han søsken? Han selv drev med rus å blitt gitt opp av familie?

Hadde han selv barn?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Fredrik Wiborg var  veldig interessant hun ene synske dama snakket om 3 politikere  hun på Plaza Hotel er også veldig mystisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvilken sak tar de opp i dagens episode? Synes det er mye Ronald Ramm nå, skulle gjerne fått mer om Teddybjørnmannen igjen. Men de har vel ingenting nytt sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker90 skrev (2 timer siden):

Hvilken sak tar de opp i dagens episode? Synes det er mye Ronald Ramm nå, skulle gjerne fått mer om Teddybjørnmannen igjen. Men de har vel ingenting nytt sikkert.

Synes Ramm er spennende jeg. Særlig fordi de har DNA som kan være relevant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 6.9.2022 den 3.11):

Jan Fredrik Wiborg var  veldig interessant hun ene synske dama snakket om 3 politikere  hun på Plaza Hotel er også veldig mystisk 

Har synske folk noen gang utretta noe av verdi? Om en synsk sier at et drapsoffer ligger i Slemdalsveien 40 og det stemmer, skal jeg tro på dem. Jeg er ikke veldig vrang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 time siden):

Har synske folk noen gang utretta noe av verdi? Om en synsk sier at et drapsoffer ligger i Slemdalsveien 40 og det stemmer, skal jeg tro på dem. Jeg er ikke veldig vrang.

Hadde man giddet og høre på dem så ja du hørte jo hva Godal selv sa ja hvis det var for å avdekke sannheten var det bra hvis det var for å tildekke den så nei 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Maskinfører skrev (16 timer siden):

Utrolig interessant Episode Tirsdag kveld 08.11.2022 

Tenker du på Ramm-saken eller noen av de andre innslagene?

(btw, er det ikke mandager programmet går?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipa skrev (Akkurat nå):

Tenker du på Ramm-saken eller noen av de andre innslagene?

(btw, er det ikke mandager programmet går?)

Ramm saken ja samt den om det ranet hos Gullsmeden i Oslo mhm så det når jeg besøkte min far på Sykehjemmet Tirsdags kveld Ca 21:00 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Tror Jørn i studio har et godt poeng når han snakket om  Terje Johansen.  Han har mest sannsynlig vært uheldig og forulykket i Sverige.  Psykisk, ustabil og sliten. Om han har havnet på sjøen eller ligger i skogen?? Vet ikke. Men svensk politi er ikke så grundige som de har påstått, når de glemmer GPS i bilen til Terje. Stusser over at bil skiltet på bilen var fjernet. Men psykiske folk gjør mye rart. Å at Terje løy til sin niese at han "snart var fremme i nord norge". Hadde han planlagt å forsvinne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerende at svensk politi «foretok en grundig kriminalteknisk undersøkelse» av bilen til Terje Johansen, men OVERSÅ gps’en midt på dashbordet! Skulle tro det var Kling og Klang som etterforsket saken!

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 24.3.2023 den 22.32):

Tror Jørn i studio har et godt poeng når han snakket om  Terje Johansen.  Han har mest sannsynlig vært uheldig og forulykket i Sverige.  Psykisk, ustabil og sliten. Om han har havnet på sjøen eller ligger i skogen?? Vet ikke. Men svensk politi er ikke så grundige som de har påstått, når de glemmer GPS i bilen til Terje. Stusser over at bil skiltet på bilen var fjernet. Men psykiske folk gjør mye rart. Å at Terje løy til sin niese at han "snart var fremme i nord norge". Hadde han planlagt å forsvinne?

Merkelig at han nettopp hadde kjøpt seg sommerhus hvis han hadde planlagt å forsvinne/ta livet sitt....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som forsvinningen var planlagt tenker jeg, han hadde jo gitt niesene sine en god sum med penger også like før han reiste.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (6 timer siden):

Merkelig at han nettopp hadde kjøpt seg sommerhus hvis han hadde planlagt å forsvinne/ta livet sitt....

Psykiske er jo litt opp å ned i humør. På en god dag kjøpte han vel huset i Nord Norge. På turen ditt ble det "svart" å tullet seg inn i Sverige på feil plass?

Han ga jo bort 195.000,- til sine nieser. Forskudd på arv. Så noe planla han ja. Mulig han hadde tenkt å forsvinne i huset han kjøpte. Men kom ikke dit. Mange som tar livet sitt som får en oppkvikkende å virker glad ovenfor andre, når de har bestemt seg for å gjennomføre selvmord.

Kjenner en som troppet opp på bygdafest. Han gikk rundt ekstra glad og pratet med folk. Om natta eller under festen hadde han hengt seg bak felleskjøpet like ved festlokale. Han hadde gått rundt å tatt farvel med folk. Det var noe ingen skjønte før dagen etter. Ingen mistenkte noe.

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Den saken om pikebarnet skulle jeg ha hjulpet dem å redigert til to episoder. I stedet for å hale ut å repiterer å spinne i sikkert 12 episoder. Har ingen tro på at mor melder seg etter snart 30 år.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (1 minutt siden):

Den saken om pikebarnet skulle jeg ha hjulpet dem å redigert til to episoder. I stedet for å hale ut å repiterer å spinne i sikkert 12 episoder. Har ingen tro på at mor melder seg etter snart 30 år.

Enig. Trist sak med mange store spørsmål, men nå spinner den rundt på veldig lite, og med samme "ekspert"kommentarer etter klippene. Tror ikke de oppnår noe som helst uansett, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...