Gå til innhold

Åsted Norge


Bacteria

Anbefalte innlegg

Teddybjørnmannen; levninger funnet i 92. 
Hva tror vi har skjedd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke saken så godt, men det kan jo virke som at det muligens var restene av en kvinne og ikke mann som ble funnet. Litt spesielt med den teddybjørnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner ikke saken så godt, men det kan jo virke som at det muligens var restene av en kvinne og ikke mann som ble funnet. Litt spesielt med den teddybjørnen..

Aldri hørt om funnet før nå jeg heller. Tenker også kvinne eller tenåringsgutt… tenker også at det kan være noe kriminelt som ligger bak. At noen har dumpet personen langt til fjells.

Tenker på den upassende bekledningen, skinnjakke og dongeri… og teddybjørn 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg skjønner ikke hva politi og etterforskere drev på med den tiden.stod de å stanget hodet i veggen til saken ble henlagt?? 

Når to etterforskere i 2022 klarer å finne ut mere av saken etter 30 år. Har hjerne til å dra til turisthytta og klarer å finne navnet hans i hyttebok. Tipper de finner slektninger av han til slutt. Spennende å se på. Skulle vært en hel time med saken om gangen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker90 skrev (26 minutter siden):

Var det ingenting om teddybjørnmannen i dag?? 

Nei, kommer neste mandag. Hørte heller ikke om han Terje som kjøpte hytte oppi nord. Som tok snarvei igjennom Sverige og forsvant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myyye seigpining for å komme igjennom alle historiene på treigest mulig måte. Men skjønner at det trekker publikum 🤭 også er det vel lurt mtp nye tips osv

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig spennende med disse sakene de prøver å løse, men liker ikke formatet. Går rundt og venter i en uke og så får man se ti minutter før man må vente enda en uke. Hadde vært så mye mer spennende å se en hel episode med én sak. Ble irritert også, for trodde de sa sist episode at vi skulle få vite mer i episoden som var denne uken, men neida… Og da var det til og med to uker siden sist episode, så blir veldig lenge å vente. Jeg har ikke sett så mange tidligere saker, så jeg så flere eldre episoder på TV2play og det var mye bedre å se alt rett etter hverandre. Skjønner jo at de kanskje må gjøre det sånn, og disse sakene er vel et trekkplaster til programmet også, men for seeren blir det langdrygt og seigpining som personen over skriver…

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (21 minutter siden):

Noe nytt ?

Nei.. hopper over neste mandag og venter til 8.mai den siste åsted Norge episoden kommer. Kansje da blir det svar på teddybjørnmannen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å følge med på så mange episoder, hvis det bare er EN enkelt "etterforskning" som er mer eller mindre interessant å følge med på. 

det kommer sannsynligvis en lengre historie på nettsidene til TV 2 eller noe, en eller annen gang. Dermed kan man selvfølgelig lese om hele saken i ett strekk, i steden for å måtte se på mange episoder med lite (eller ingen) ny informasjon uansett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg spekulerer i.. De to mennene som husket teddybjørnmannen for 30 år siden. De husket han hadde sagt at foreldrene skulle kjøre med campingvogn til et møtested. Mens teddybjørnmannen skulle sykle til møtestedet å møte foreldrene sine. 

Når teddybjørnmannen ikke møtte opp til avtalt sted. Hvorfor ble han ikke etterlyst?? Det er noe som ikke kommer frem eller som ikke stemmer..

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (7 timer siden):

En ting jeg spekulerer i.. De to mennene som husket teddybjørnmannen for 30 år siden. De husket han hadde sagt at foreldrene skulle kjøre med campingvogn til et møtested. Mens teddybjørnmannen skulle sykle til møtestedet å møte foreldrene sine. 

Når teddybjørnmannen ikke møtte opp til avtalt sted. Hvorfor ble han ikke etterlyst?? Det er noe som ikke kommer frem eller som ikke stemmer..

Ja, jeg tenkte på det samme. Dårlig at de ikke har kommentert på hvordan de har fulgt opp denne opplysningen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han ikke skulle møte foreldrene. Ikke sikkert alt han fortalte vitnene var helt sant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alix skrev (6 minutter siden):

Kanskje han ikke skulle møte foreldrene. Ikke sikkert alt han fortalte vitnene var helt sant.

Programlederne burde uansett kommenter på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (På 6.5.2022 den 19.02):

Programlederne burde uansett kommenter på det. 

De snakket jo om det i forrige episode. De nevnte flere mulige forklaringer på det, blant annet at det kunne være en misforståelse/språkbarriere, at det kunne vært snakk om en tidligere ferietur, eller at det ble levert inn en etterlysning, men at den ble levert lokalt og ikke sendt videre e.l. De skal vel sikkert undersøke dette nærmere, men det ble altså diskutert i forrige program.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg og deg skrev (6 timer siden):

Fant de noe mer ut om hvem dette er?

 

Keikolina skrev (2 timer siden):

Lurer jeg også på, har altibox...

Nei, de kom ikke frem til noe, det var ikke mulig å hente ut DNA fra levningene. De har heller ikke noe navn å gå etter. Virket som om de hadde tenkt å gå videre med saken i neste sesong, som kommer til høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...