Gå til innhold

Har et vakkert barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har en liten prinsesse på 2 år Som er mitt livs største kjærlighet♡

Både jeg og far for ofte kommentarar ifra venner/familie og fremmede på hvor uvanlig vakker datteren våre er og hvor fin hun kommer til å bli når hun blir eldre. 

Kjenner jeg gruer meg til hun blir eldre 😢 men gleder meg samtidig. 

Anonymkode: aa736...6a3

Herregud...🙄

Anonymkode: ed090...94c

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har en liten prinsesse på 2 år Som er mitt livs største kjærlighet♡

Både jeg og far for ofte kommentarar ifra venner/familie og fremmede på hvor uvanlig vakker datteren våre er og hvor fin hun kommer til å bli når hun blir eldre. 

Kjenner jeg gruer meg til hun blir eldre 😢 men gleder meg samtidig. 

Anonymkode: aa736...6a3

Da må jeg skuffe deg, fordi mange er veldig vakre som barn og vokser opp og blir "stygge", eller mindre attraktive. Så nyt det vakre barnet før det blir "stygt".

...men sånn ellers så kommenterer jo alle voksne at noens barn er vakker og fint. Er jo bare for å være snill, så tror du svever litt for mye på den rosa skyen din. 

Anonymkode: c57a3...4c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle mammaer har usedvanlig vakre barn. Meg inkludert! 

Anonymkode: 37a80...85b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Misunnelsen lyser rødt i tråden her.. av folk som håper hun får en god personlighet… de fleste som svarer her inne har ikke en god personlighet.. 

Anonymkode: 94720...7dc

Feil...har ikke noe med misunnelse å gjøre, men at TS lever oppi skyene i en egen boble...så man må bare prøve få henne ned på jorden igjen.

Anonymkode: c57a3...4c0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min fikk alltid kommentarer på at han var pen. Han er nå voksen og er virkelig pen og kjekk. Alle vet at et godt utseendet gir fordeler, dessverre. Vi mennesker er ganske overfladiske.

Anonymkode: 45cbc...877

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tre vakre døtre som var helt gjennomsnittlig som barn. Har aldri hatt fokus på utseende under oppveksten, hatt fokus på gode egenskaper som sosial kompetanse, være grei/hyggelig/høflig, gjøre sitt beste, delta i fellesskapet og være en god venn. Ser at de har fordeler pga utseende, men det er personligheten deres som er vakrest. Det er den de kommer lengst med. Bekymrer meg lite pga utseende, mer på at de skal ha det bra med seg selv og skape seg selv et godt liv.

Anonymkode: b1133...1ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper dette barnet er ganske gjennomsnittlig.

Anonymkode: 4857c...02d

• Liker 6
Gjest lurven
Skrevet

Ikke alle vakre barn som blir stygge som voksne og motsatt. Jeg var stygg som liten og er det fortsatt

AnonymBruker
Skrevet

:) 

Den eldste min hadde tjukt mørkt hår som var umulig å gre da hun var yngre, og ergo var det alltid en floke,  fregner og stampet litt sånn fram med en personlighet av stål. Hun var ikke veldig jentete eller spesielt "søt". Jeg var jo selv en litt flott ung dame, og utseendet var viktig for meg (veldig barnslig) så jeg prøvde å strigle den ungen. Utseendet var det siste hun brydde seg om, og hun nektet å ta på seg "fine klær".  

Men hun er jo blitt så vakker. Vi så jo endring rundt 14-15, da hun vokste til, og satt i sjokk over hvordan hun ble så vakker og yndig. En nydelig jente og guttene står i kø. Personligheten har hun derimot bevart.. Det er ikke noen  tander jåledukke. Nå er hun ung voksen, snart ferdig utdannet med master og har hele livet foran seg. Jeg er så stolt av den der tusnamien av en unge, dvs ung dame.

Det er litt morsomt hvordan de endrer seg. 

Anonymkode: 69fff...da8

AnonymBruker
Skrevet

Det gir henne fordeler i livet. Ene datteren min har alltid vært vakker, det har gitt henne fordeler søstrene ikke har fått i møte med andre. Og dyp misunnelse. 

Anonymkode: d7760...049

AnonymBruker
Skrevet

Noen barn er jo faktisk veldig pene da. Niesa mi var det da hun var liten, folk snudde seg og sa «åååh» på butikken og sånt 😂 Det har forresten aldri skjedd med mine egne barn, så tror ikke det er sååå vanlig akkurat 😅 Heldigvis har hun veldig jordnære foreldre som aldri lagde noe styr rundt utseendet hennes. I dag er hun en helt ordinær ung voksen som har andre kort å spille på enn utseendet. 

Anonymkode: 86897...cdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gir henne fordeler i livet. Ene datteren min har alltid vært vakker, det har gitt henne fordeler søstrene ikke har fått i møte med andre. Og dyp misunnelse. 

Anonymkode: d7760...049

Hvilke fordeler da? Har også ett barn som er over snittet vakkert. Det er en gutt på 10 år da. Men han har aldri fått noen fordeler av det - annet enn å bli overøst med komplimenter (om det kan ses på som en «fordel»). Han har jo akkurat det samme livet som søskna sine…?

Anonymkode: 24109...9b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen barn er jo faktisk veldig pene da. Niesa mi var det da hun var liten, folk snudde seg og sa «åååh» på butikken og sånt 😂 Det har forresten aldri skjedd med mine egne barn, så tror ikke det er sååå vanlig akkurat 😅 Heldigvis har hun veldig jordnære foreldre som aldri lagde noe styr rundt utseendet hennes. I dag er hun en helt ordinær ung voksen som har andre kort å spille på enn utseendet. 

Anonymkode: 86897...cdf

Kan bekrefte at vakre barn blir overøst med komplimenter. Det gjelder vakre voksne også. Synes det er en uting jeg da, selvom jeg sikkert er like ille selv. 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Det er da sånn alle sier til alle mødre for at de skal føle seg bra. Ville ikke lagt så mye i det. 

Anonymkode: 973c7...2d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eldstejenta mi var vakker baby/smårolling. Vi ble ofte stoppet op gata av fremmede, og jeg så selv at hun var vakker. Underlig nok. For verken jeg eller barnefar er spesielt pene, jeg vil til og med si vi er under middels utseendemessig.

Da barnet vårt ble 8/9 år og oppover, forsvant dette sjarmerende utseendet gradvis. Nå er hun 12 og slett ikke penere enn gjennomsnittet.

jeg skulle ønske hun var en late bloomer, i stedet for å ha blomstret  for tidlig, i baby/barneårene. Skulle ønske hun sparte det til 16-årsalderen og opp. :) 

lillebror er motsatt, ikke en vakker baby, men blir finere og finere med årene. 

Anonymkode: 1276d...0bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke mitt barn var spesielt vakker som barn, men som tenåring der jeg at hun har blitt veldig pen. Venninnene som var mye penere enn henne er ikke like pene nå lenger. Unger utvikler og endrer seg, men det viktigste er at de er greie og fornuftige.

Anonymkode: 50431...7ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Misunnelsen lyser rødt i tråden her.. av folk som håper hun får en god personlighet… de fleste som svarer her inne har ikke en god personlighet.. 

Anonymkode: 94720...7dc

Folk er ikke misunnelige, folk påpeker fakta. Jeg har fortsatt til gode å ikke høre at babyer og småbarn rundt meg er kjempevakre. Dette er noe som er helt vanlig at man sier om babyer og småbarn.

Anonymkode: 428d3...983

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilke fordeler da? Har også ett barn som er over snittet vakkert. Det er en gutt på 10 år da. Men han har aldri fått noen fordeler av det - annet enn å bli overøst med komplimenter (om det kan ses på som en «fordel»). Han har jo akkurat det samme livet som søskna sine…?

Mange drar fordeler i yrkeslivet, på byen og under studier. 

Ubevisste fordommer fra andre gjør (dessverre) at et bra utseende gir mange et enklere liv. Mange kommer faktisk mer "lettvint" til ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes bare ett vakkert barn,og alle foreldre har det.

Anonymkode: 61f8b...7a7

Skrevet

Datteren din er sikkert veldig søt.

Men det er ikke alltid de peneste barna som blir de peneste voksne. Ofte er det sånn at søte og vakre barn taper seg litt og gjerne er det de barna som ser litt "kantete" eller  spesielle ut som vokser seg penest.

Märtha Louise er en som jeg synes har vokst seg penere og penere, hun var ikke klassisk vakker som liten. Selv om foreldrene helt sikkert syntes at hun var verdens vakreste.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...