Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #1 Del Skrevet 17. mars 2022 Dette er en tråd for oss som liker å pynte jævler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #2 Del Skrevet 17. mars 2022 😈👔👖👑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #3 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): 😈👔👖👑 Blei jævlig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #4 Del Skrevet 17. mars 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #5 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Sånn t-skjorte har jeg lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #6 Del Skrevet 17. mars 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Sånn t-skjorte har jeg lyst på Akkurat det trur eg på! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #7 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Akkurat det trur eg på! 😎 Kanskje de har den på probat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #8 Del Skrevet 17. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Kanskje de har den på probat Niks, da ville jeg visst det. Full probatoversikt. Lag selv! Pynt jævelen! Da kan det stå noe du finner på på ryggen også. Stolt KG-mann eller noe sånt😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #9 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Niks, da ville jeg visst det. Full probatoversikt. Lag selv! Pynt jævelen! Da kan det stå noe du finner på på ryggen også. Stolt KG-mann eller noe sånt😂 Kunne gjort det men vil ikke bli gjenkjent i det virkelige liv. Sikkert noen pynta jævler der jeg bor som henger på kg. Kjøper du ofte t-skjorter på probat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mars 2022 #10 Del Skrevet 17. mars 2022 Jeg tror jeg er for gammel, eller dum 🙈 Hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #11 Del Skrevet 17. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg er for gammel, eller dum 🙈 Hva vil det si? Å pynte jævelen? Dette dukket opp i en samtale her der Lurven truet/teaset med at han skulle legge ut bilde av kroppen sin. Hvorpå jeg minnet om at man da må rydde bak seg først! Fordi smekre kropper mef 29 tomflasker og en dorull i bakgrunn ikke er så snasent. Han mente han måtte pynte seg noe jævlig for å se bra ut, men autocorrect gjorde at det ble «pynte noen jævler». Som vi syns var en såpass bra vending at vi testet den ut gjennom dagen i går. Vi tror det er litt som å sminke grisen, smile men lide på innsiden, og lignende. så ble det en tråd. Fordi det er god fjasestemning her om dagen😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mars 2022 #12 Del Skrevet 17. mars 2022 Sånn. Nå har jeg pyntet en jævel 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #13 Del Skrevet 17. mars 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Kunne gjort det men vil ikke bli gjenkjent i det virkelige liv. Sikkert noen pynta jævler der jeg bor som henger på kg. Kjøper du ofte t-skjorter på probat? Ofte til SukkerMannen. Ikke meg. Jeg er for liten, fysisk. Meget lav og smal. Blir kjoler til meg, eller jeg blir svampebob🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mars 2022 #14 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Å pynte jævelen? Dette dukket opp i en samtale her der Lurven truet/teaset med at han skulle legge ut bilde av kroppen sin. Hvorpå jeg minnet om at man da må rydde bak seg først! Fordi smekre kropper mef 29 tomflasker og en dorull i bakgrunn ikke er så snasent. Han mente han måtte pynte seg noe jævlig for å se bra ut, men autocorrect gjorde at det ble «pynte noen jævler». Som vi syns var en såpass bra vending at vi testet den ut gjennom dagen i går. Vi tror det er litt som å sminke grisen, smile men lide på innsiden, og lignende. så ble det en tråd. Fordi det er god fjasestemning her om dagen😃 Fjas er digg. Hva skulle man gjort uten 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #15 Del Skrevet 17. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Sånn. Nå har jeg pyntet en jævel 🥳 Se der ja Kvakkekyllingen, verken gammel eller dum! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mars 2022 #16 Del Skrevet 17. mars 2022 @lurvenLa du ut bilde av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mars 2022 #17 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Se der ja Kvakkekyllingen, verken gammel eller dum! 🙂 Bare halvgammel og usmart 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2022 #18 Del Skrevet 17. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): @lurvenLa du ut bilde av deg? Han pynter fortsatt jævelen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mars 2022 #19 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Han pynter fortsatt jævelen😂 Åå. Ja sikkert 😂 Det høres lurt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2022 #20 Del Skrevet 17. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ofte til SukkerMannen. Ikke meg. Jeg er for liten, fysisk. Meget lav og smal. Blir kjoler til meg, eller jeg blir svampebob🤪 😲er du for liten til å bruke t-shirts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå