Gå til innhold

Barnetv


Gjest Juleglederen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Ja, månetoppen er den med bpde de røde og de blå nissene.

Det er vel ganske selvsagt at det er den de skal sende i år, de sendte den blå i fjor, og den røde året før, gjorde de ikke?

Men til neste år har de laget en helt ny julekalender, det kan bli spennende.

For meg er det i tillegg Jul i Skomakergata da, men det er ikke på tv.

Gleder meg til desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva fafo, lix! Nissene er røde, ass. Hele det blånissegreiene er pølsevev jeg i alle fall ikke ville utsatt barna mine for!

Er ikke de blå nissene noen samenisser eller noe? Mens de røde nissene er "gårdsnisser"?

Jeg strikker iallfall sånn blå lue til fireåringen til kjæresten min -om det er så politisk korrekt vet jeg ikke, men jeg ble så jævla sentimental overfor de barna etter at vi ble sammen.... :ler: (selvom jeg ikke engang har møtt dem enda!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke de blå nissene noen samenisser eller noe? Mens de røde nissene er "gårdsnisser"?

Jeg strikker iallfall sånn blå lue til fireåringen til kjæresten min -om det er så politisk korrekt vet jeg ikke, men jeg ble så jævla sentimental overfor de barna etter at vi ble sammen....  :ler:  (selvom jeg ikke engang har møtt dem enda!!)

Det er koselig gjort:) Likevel blir jeg irri på blå nisseluer overalt, må jeg innrømme... Haha, samenisser? Maken til segregering! Haha, det hadde vært litt festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...