Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Castor Troy skrev (9 minutter siden):

Savner ikke AnneMa egentlig. De andre parene er jo veldig underholdende synes jeg. AnneMa begynner å bli litt hakk i plata synes jeg, bare det samme greiene om og om igjen... 

Jeg er enig i dette. Det er jo bare det samme om og om igjen, klein kommunikasjon mellom dem, klaging på udi (altså, jeg forstår det fra hennes synspunkt, det er ikke det). Og mulig jeg har litt tregt for det, men jeg klarer ikke å se noe kjærlighet mellom dem. Jeg føler mer at hun brauter seg frem, og han bare sitter der og ikke skjønner hva hun snakker om🙈

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor søker folk etter kjærester langt ute i verden? Jeg fatter det ikke. Kan ikke en gang prate sammen. 
Hvor lenge kan voksne mennesker sitte og stort sett bare sende hjerter til hverandre, smile/blunke
og få noe ut av det? Jojo, "litt av hvert" kan bedrives på skype fullstendig live, men allikevel. :klo: 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Hvorfor søker folk etter kjærester langt ute i verden? Jeg fatter det ikke. Kan ikke en gang prate sammen. 
Hvor lenge kan voksne mennesker sitte og stort sett bare sende hjerter til hverandre, smile/blunke
og få noe ut av det? Jojo, "litt av hvert" kan bedrives på skype fullstendig live, men allikevel. :klo: 

Veldig enig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel i mange år og var såvidt innom match. COM og bare det var ille nok. Jeg klarte ikke interessere meg for samtaler kun over nett og det på norsk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Hol skrev (6 timer siden):

Jeg er enig i dette. Det er jo bare det samme om og om igjen, klein kommunikasjon mellom dem, klaging på udi (altså, jeg forstår det fra hennes synspunkt, det er ikke det). Og mulig jeg har litt tregt for det, men jeg klarer ikke å se noe kjærlighet mellom dem. Jeg føler mer at hun brauter seg frem, og han bare sitter der og ikke skjønner hva hun snakker om🙈

Tror nok det er kjærlighet og begjær fra AnneMa. For Dundar handler det vel mer om å bedre sin økonomiske situasjon. Enten det vil si å komme til Norge med AnneMa, eller få gaver og bidrag der han bor nå.

AnneMa nærmer seg 10 000 følgere på insta og ser ut til å kose seg med sin kjendisstatus, det er jo en karriere det og. Hun tjener vel noen slanter hver sesong hun er med på Grenseløst, og hver gang radio, nettaviser og blader tar kontakt med henne og lager intervjuer. Dette er jo penger hun kan ta selv eller dele med Dundar og holde dette gående i en evighet. De trenger jo ikke engang å treffes, eller være i et forhold. Det er jo en fjær i hatten for henne å kunne si hun er sammen med en langt yngre mann. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kjærlighet mellom afrikansk klesdesigner, og hun litt eldre dame med uføre, er ekte kjærlighet. 

Den mest falske kjærlighet er mellom disse. Hun bør gjøre to ting for å bekrefte ekte kjærlighet:

1. Slutte å sende penger til han 1 måned.

2. Si til han at hun skal flytte til hans hjemmeland

https://www.nettavisen.no/livsstil/annema-kjemper-for-a-fa-ektemannen-hjem-helt-forferdelig/s/5-95-1386739

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, Castor Troy said:

Tror nok det er kjærlighet og begjær fra AnneMa. For Dundar handler det vel mer om å bedre sin økonomiske situasjon. Enten det vil si å komme til Norge med AnneMa, eller få gaver og bidrag der han bor nå.

AnneMa nærmer seg 10 000 følgere på insta og ser ut til å kose seg med sin kjendisstatus, det er jo en karriere det og. Hun tjener vel noen slanter hver sesong hun er med på Grenseløst, og hver gang radio, nettaviser og blader tar kontakt med henne og lager intervjuer. Dette er jo penger hun kan ta selv eller dele med Dundar og holde dette gående i en evighet. De trenger jo ikke engang å treffes, eller være i et forhold. Det er jo en fjær i hatten for henne å kunne si hun er sammen med en langt yngre mann. 

Det tror jeg også. 

Det som er så synd for dundar er at han kan gå glipp av egen familie så lenge han er gift med annema. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (16 minutter siden):

Det som er så synd for dundar er at han kan gå glipp av egen familie så lenge han er gift med annema. 

Menn har ikke tidspress og kan bli fedre hele livet, så han har tid nok skulle jeg tro. :) 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

Menn har ikke tidspress og kan bli fedre hele livet, så han har tid nok skulle jeg tro. :) 

Jo da, sant nok. 😊 Men synes bare han ser litt "familiemann" ut 😂 og annema kan jo bli 80 år. Da er dundar 50. Selv om jeg tviler på at de er sammen så lenge. Udi "ødelegger" nok for dem før det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (24 minutter siden):

Hvorfor får ikke Dundar komme til Norge på turistvisum?

Vanlig grunn er at de ikke har nok tilknytning til sitt land som gjær at de mest sannsynlig returnere ved endt visum. Slik som egen familie, at de eier noe eller har fast jobb

Endret av Anneisabell
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Ser man det ja. Det visste jeg ikke. :sjokkblå:

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på bilder på insta til Annema fra før hun traf Dundar, bare utenlandske som har kommentert på bildene. Hun traff Dundar på nettet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Loke37 said:

Så på bilder på insta til Annema fra før hun traf Dundar, bare utenlandske som har kommentert på bildene. Hun traff Dundar på nettet.

De fleste parene møttes på nett. Det brasilianske paret var unntaket. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (På 19.10.2023 den 13.23):

Hun minner litt om amerikanske Angela fra 90 day fiance. Det er kanskje ikke så mye kjærlighet der, men det er en fin pay check for begge å dra dette ut i det uendelige. Det er mer spennende med Benjamin, Jan og Silje synes jeg 😄

Haha Angela er et kapittel for seg selv, men kan se en likhet i forhold til stahet og unge menn som ønsker et bedre liv, men som ikke får komme inn i landet, men synes ikke synes AnneMa er helt av samme kaliber som Angela. 

Endret av K_mb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
K_mb skrev (2 minutter siden):

Haha Angela er et kapittel for seg selv, men kan se en likhet i forhold til stahet og unge menn som ønsker et bedre liv, men som ikke får komme inn i landet, men synes ikke synes AnneMa er helt av samme kaliber som Angela. 

AnneMa er Angela light, den norske versjonen. Tror ikke AnneMa når Angela til knærne engang når det kommer til å være vill  😅 Hun hadde nok neppe overlevd en krangel med selveste Angela nei 🤣 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (8 minutter siden):

AnneMa er Angela light, den norske versjonen. Tror ikke AnneMa når Angela til knærne engang når det kommer til å være vill  😅 Hun hadde nok neppe overlevd en krangel med selveste Angela nei 🤣 

Nei, tror nok AnneMa måtte gitt tapt der 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (9 timer siden):

Nei, tror nok AnneMa måtte gitt tapt der 😅

Det er bra for AnneMa det, for Angela er verre enn en tsunami når hun først setter i gang.
Jeg klarer ikke den damen. 👎:sukk: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundar har jo aldri vært i Norge så han vet faktisk ikke hva som foregår her. Annema kommer med tv team, se og hør blader og legger det frem som at hun er rikskjendis. Han lar seg lure trill rundt og de stakkars foreldrene...

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...