Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

15 hours ago, Tradegy said:

Benjamin er  søt. Da han i første episode sto i fullt alvor og dj'et for seg selv, fikk jeg vibber fra en Espen Eckbo karakter :fnise: 🥰 Elsker den litt keitete dog hèlt sikkert kjærlige typen :nikke:

Rart hvor forskjellig vi ser ting 🙈😅 Jeg synes fyren oser av røde flagg. Tikkende bombe som blir gal om han ikke får det som han vil mtp Ina.

• Liker 36
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (9 timer siden):

Det er jo veldig hyggelig ❤️ Men bor ikke de på to helt forskjellige plasser i landet? Tore og Richiel bor vel utenfor Bergen? Husker dog ikke hvor Jan og Janet bor hen 😛

Nittedal, tror jeg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (10 timer siden):

Akkurat der tror jeg Silje kjente på aldersforskjellen når det kommer til modenhet :P 

Eller rett og slett aldersforskjellen når det kommer til energinivå 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (2 timer siden):

Rart hvor forskjellig vi ser ting 🙈😅 Jeg synes fyren oser av røde flagg. Tikkende bombe som blir gal om han ikke får det som han vil mtp Ina.

Samme her. I går fikk vi nok en gang se klipp som hinter om at hun vil reise hjem tidligere og at han går i svart. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (3 timer siden):

CrazyCatLady2500 skrev (54 minutter siden):

Samme her. I går fikk vi nok en gang se klipp som hinter om at hun vil reise hjem tidligere og at han går i svart. 

Samme her også! Syns han virker så intens i fremtoningen, og derfor føles det som det ligger en aggresjon under der en plass og bobler.. Men håper jeg tar feil.

Kristin og Austin - enig med de som mener hun virker veldig naiv, og syns også det intense religionsfokuset på de begge er ubehagelig. Men utover det så virker det jo som at de genuint er forelsket i hverandre!

Tore og Richiel - så søte! Skikkelig feel-good-tv, og de minner meg om serien «Et lite stykke Thailand».

Jan og Janet - han er litt enkel av seg kanskje, men virker jo som han oppriktig er glad i henne. Men hun fortjener en bedre bosituasjon, så håper de snarest flytter til en bolig med innlagt vann og innedo 😳

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Benjamin viste seg som en fin type nå og han og broren var jo utrolig søte når de kjørte og kjøpte blomster og gledet seg til hun skulle komme. Og han har jo ordnet leiligheten flott selv om det fortsatt mangler ting.

Vi må huske at han er ung. Han gjør sitt beste og med den bakgrunnen han har. Alle fortjener en ny sjanse. Kuen må ikke glemme at man har vært kalv. Han må også få gjøre sine erfaringer på godt og vondt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore og Richiel har jeg virkelig sansen for!🥰 Jeg var nok (dessverre) litt forutinntatt i begynnelsen, men nå syns jeg de er så søte og fine sammen, og jeg ønsker dem alt godt! De virker genuint glad i hverandre og opptatt av at den andre skal ha det bra, og det er koselig å følge dem❤️

• Liker 23
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Hol skrev (14 minutter siden):

Tore og Richiel har jeg virkelig sansen for!🥰 Jeg var nok (dessverre) litt forutinntatt i begynnelsen, men nå syns jeg de er så søte og fine sammen, og jeg ønsker dem alt godt! De virker genuint glad i hverandre og opptatt av at den andre skal ha det bra, og det er koselig å følge dem❤️

Jeg blir bare glad av de to 🥰

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud har en plan med alt. 

Tenk om det var så enkelt...

Kristin må jo være veldig enkel som menneske, prevensjon forstod jo ikke Austin noe av heller.

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til slettede innlegg. De som ønsker å diskutere enkeltpersoner utover det som foregår i TV-programmet kan gjøre det i Rampelyset.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
etterfølgende innlegg ble ryddet for avsporing den 11.10.23 kl. 21:23 - Rhodiola, adm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Mollebolle said:

Det kan hende du har rett :fnise: Dro jo referanser til Espen Eckbo av en grunn :knegg: Ingen tvil om at det  murrer noen issues  der, men er jo ikke alt man trenger å  påpeke heller. De er vel noe for seg selv allemann alle, strengt tatt :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concert skrev (På 11.10.2023 den 11.54):

Gud har en plan med alt. 

Tenk om det var så enkelt...

Kristin må jo være veldig enkel som menneske, prevensjon forstod jo ikke Austin noe av heller.

Jeg synes det hørtes veldig rart ut at Austin aldri hadde hørt om prevensjon

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/10/2023 at 10:44 PM, Beetlegirl91 said:

Jeg syntes så synd på Silje i USA når hun måtte være med ut på bursdag rett etter å reist i 24 timer! Hun så skikkelig sliten ut stakkars 🥺

Tenkte i dagens eps at kjæresten hennes virker ekstremt umoden, hadde ikke fått meg meg før nå at hun er 22😳

Silje ser ut til å ta en mamma rolle når hun spør om hun vil ha snack på båten pga hun er cranky for «alt er så kjedelig» 

jeg er like gammel som Silje og kunne ikke hatt så ung kjæreste, helt forskjellige steder mentalt 

Endret av **Marshmallow**
Skrivefeil
  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var for lite Jan og Janet i dagens episode 😆 

(Janet er forresten fortsatt så søt! Tenk å bli så glad for en kinobillett). 

Og kommer det snart noe AnneMa eller?! Jeg ser jo på pga henne 😂 

Klærne til Nosa… altså, tror ikke de kommer til å slå an i Norge. 

Benjamin og Ina… spørs om de burde flytte på seg, bo i en by? Hun kommer til å kjede vettet av seg på Moi. 

Jeg synes Silje fortjener en mer voksen kjæreste som behandler henne skikkelig pent. Hun virker så snill og god. 

Kristin og Austin - der mangler jeg ord. Fint at Gud fant nøkkelen deres, da. 

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Benjamin og Ina, tror dette forholdet fort kan bli usunt.. hun er hans «alt» han er alt hun har i Norge.. 

måten han ser på henne når hun snakker til kamera, det er 100% fokus på henne hele tiden. Kan bli intens om de bare lever i hans boble 

lurer på hvordan han hadde taklet å bo i en storby der hun har et liv med jobb/venner utenom han..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (På 17.10.2023 den 8.37):

Benjamin og Ina, tror dette forholdet fort kan bli usunt.. hun er hans «alt» han er alt hun har i Norge.. 

måten han ser på henne når hun snakker til kamera, det er 100% fokus på henne hele tiden. Kan bli intens om de bare lever i hans boble 

lurer på hvordan han hadde taklet å bo i en storby der hun har et liv med jobb/venner utenom han..

Enig med deg. Tror ikke han kommer til å takle at hun får et liv utenom han, og det blir veldig intenst for henne.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (På 16.10.2023 den 22.18):

Tenkte i dagens eps at kjæresten hennes virker ekstremt umoden, hadde ikke fått meg meg før nå at hun er 22😳

Silje ser ut til å ta en mamma rolle når hun spør om hun vil ha snack på båten pga hun er cranky for «alt er så kjedelig» 

Tenkte akkurat det samme. Silje har jo barn fra før, så hun er vant til å innta mammarollen. Dette kommer ikke til å funke over tid, hun amerikanske er alt for rastløs og selvstendig. 

CrazyCatLady2500 skrev (På 16.10.2023 den 22.34):

Klærne til Nosa… altså, tror ikke de kommer til å slå an i Norge. 

Kristin og Austin - der mangler jeg ord. Fint at Gud fant nøkkelen deres, da. 

Nosa kjøper jo bare et ferdig mønstret stoff og syr det samme på enklest mulig måte. Ikke akkurat høykvalitet designerklær dette her.

Da K og A mistet nøklene tenkte jeg for meg selv at ja.. da får dere be til Gud om dette og da og selvfølgelig, et par sekunder senere kom det. 

**Marshmallow** skrev (På 17.10.2023 den 8.37):

HELT enig! Om de hadde flyttet til en by hvor Ina hadde fått et nettverk hadde ikke Benjamin taklet dette. Hans oppfatning av dette forholdet er helt urealistisk. Å være så oppslukt i noen er direkte usunt.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...