Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Variert skydekke skrev (Akkurat nå):

Da forstår jeg, det er jo en veldig lav inntekt. Det er dyrt å leie alene og hun har sikkert en del utgifter til reise og sender muligens penger til Liuz også? Da er nok faktisk 6000 kr mye for henne/dem. Det stod jo at flybilletten allerede var betalt. Venninnen din med barn får garantert stønader i tillegg.

Hvor mye koster der å leie en leilighet nå da? Studerte for noen år siden i kristiansand. Bodde litt utenom sentrum. Betalte 4000,- i husleie. Og levde greit alene på kun stipend (hadde ikke ekstrajobb) dette var 8000,- i mnd 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Variert skydekke skrev (37 minutter siden):

Da forstår jeg, det er jo en veldig lav inntekt. Det er dyrt å leie alene og hun har sikkert en del utgifter til reise og sender muligens penger til Luiz også? Da er nok faktisk 6000 kr mye for henne/dem. Det stod jo at flybilletten allerede var betalt. Venninnen din med barn får garantert stønader i tillegg.

Bor ikke hun i kollektiv?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (2 timer siden):

Hvor mye koster der å leie en leilighet nå da? Studerte for noen år siden i kristiansand. Bodde litt utenom sentrum. Betalte 4000,- i husleie. Og levde greit alene på kun stipend (hadde ikke ekstrajobb) dette var 8000,- i mnd 🤷🏼‍♀️

I Oslo må du nok ut med minst 10.000kr i mnd for rom i kollektiv. Hun bor også midt i sentrum. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (På 5/5/2022 den 8.00):

Sesongen stoppet med cliffhanger. Noen som vet om Richel var gravid eller ikke?

tore ser eldre ut enn han er. 63 men ser ut som han er 73 år. Kan det være røykingen?
men hjertet hans er godt . Han har donert masse til vann prosjekt . Den dagen i byen med alle de fattige ga han penger til barna ig skaffet førstehjelputstyr til de bitte gutten. Og reflekterte over hvor fattig og fælt de hadde det , han gråt jo. Snille Tore 

Tore sa det selv at kulturen nedi der var knallhard. Kom gutten til å dø, så døde han. De skaffet seg bare et nytt barn. Men han tenker ikke at det gjelder sikkert han også. Dør han så finner dem en ny mann.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge datteren til Tore, var det ikke første gangen Tore hadde henter damer fra østen til Norge. Opp til flere og senest julen 2018 med en som viste seg å være mann 😂

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (1 minutt siden):

I følge datteren til Tore, var det ikke første gangen Tore hadde henter damer fra østen til Norge. Opp til flere og senest julen 2018 med en som viste seg å være mann 😂

"Leidibåi" 😆

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eleaelea skrev (1 time siden):

Tore sa det selv at kulturen nedi der var knallhard. Kom gutten til å dø, så døde han. De skaffet seg bare et nytt barn. Men han tenker ikke at det gjelder sikkert han også. Dør han så finner dem en ny mann.

Han dør i det minste lykkelig og elsket. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 time siden):

I Oslo må du nok ut med minst 10.000kr i mnd for rom i kollektiv. Hun bor også midt i sentrum. 

Kjenner flere studenter som leier rom i kollektiv i sentrum av Oslo for 7.000, men da er de fire-fem stykker i kollektivet. Kanskje hun burde ta seg en tilleggsjobb eller en annen jobb for å ha inntekt på over 287.000 tusen i året for å få gjenforening? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lav terskel for å be om spleis syntes jeg, 6000 kr burde man klare å skrape sammen selv, spesielt to voksne mennesker som har giftet seg og liksom skal stå på egne bein.
Luiz fremstår jo også som særdeles tiltaksløs i programmet, han vil jo ikke jobbe, men flyte avgårde i livet. Ikke rart han forventer hjelp til noe å enkelt.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (7 timer siden):

Var han like forelsket de gangene å da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (15 timer siden):

Han dør i det minste lykkelig og elsket. 

Elsket?? Er vel pengene hun elsker.

Men klarer å lure han til å tro noe annet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (På 6.5.2022 den 16.29):

Jepp. Menn er menn. Han er 28 år gammel og han ser ok ut. Ikke umulig at han har en ung jente et eller annet sted. 

Ei jeg kjenner giftet seg med tyrkisk kurder, hun var 40, han 25. viste seg at han samtidig med henne hadde en annen europeisk kjæreste på sin egen alder. De bodde i leiligheten hun på 40 betalte. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (Akkurat nå):

Ei jeg kjenner giftet seg med tyrkisk kurder, hun var 40, han 25. viste seg at han samtidig med henne hadde en annen europeisk kjæreste på sin egen alder. De bodde i leiligheten hun på 40 betalte. 

Mange sånne historier rundt om. Ja det er vanlig at den som er eldre betaler. Det kalles utnyttelse og ikke forelskelse. Forelskelse finnes ikke når hun er 40 eller eldre og han 25 eller eldre. Jeg tror ikke det. Kun bruk og kast 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loke37 skrev (6 minutter siden):

Han tyrkeren hadde fått seg en ny leilighet som hun AnneMa ikke viste om? Det er litt merkelig 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uglems skrev (På 19.4.2022 den 12.12):

Coconut... Jeg hadde blitt lei 

Jeg syntes det er søtt 🥰

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bossa Nova skrev (På 6.5.2022 den 14.20):

Det har utelukkende med kvinnediskriminering å gjøre. Norske menn har fått lov til å håve innpå med utenlandske kvinner i hopetall, mens norske kvinner skal helst sitte og skamme seg over sin dalende "markedsverdi" og eventuelt ta til takke med den første og beste norske slasken som viser interesse.

Du må like det du ser hvis ikke så går ikke forholdet så bra ttor jeg. Hvordan være i et forhold når du ikke finner partneren din tiltrekkende nok? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bossa Nova skrev (På 6.5.2022 den 14.20):

Det har utelukkende med kvinnediskriminering å gjøre. Norske menn har fått lov til å håve innpå med utenlandske kvinner i hopetall, mens norske kvinner skal helst sitte og skamme seg over sin dalende "markedsverdi" og eventuelt ta til takke med den første og beste norske slasken som viser interesse.

Helt enig. Jeg er 20 årene, men har siden tenårene blitt avvist av norske menn, både unge og eldre. Det nyttet ikke hvor interessert og attraktiv jeg fremsto. Det jeg har gjort er at jeg nå kun er interessert i menn utenfor norden. Liker ikke norge eller norsk kultur uansett. Er så glad det finnes bedre menn og finere kulturer der ute.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg undrer. Hvorfor finner ikke Anne Ma og Tore seg norske kjærester? Det må da være mye enklere logistisk enn å dra på andew siden av verden?

Tore virker å ha et godt hjerte og omsorg. Attraktivt det for mange . Neppe norske 36 åriger grunnet alders forskjell. Men kunne sikkert funnet ei kjempehyggelig ei i alderen 50-år +

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (7 timer siden):

Helt enig. Jeg er 20 årene, men har siden tenårene blitt avvist av norske menn, både unge og eldre. Det nyttet ikke hvor interessert og attraktiv jeg fremsto. Det jeg har gjort er at jeg nå kun er interessert i menn utenfor norden. Liker ikke norge eller norsk kultur uansett. Er så glad det finnes bedre menn og finere kulturer der ute.

Så du vil flytte ut? Det er jo fint for deg om du finner bedre menn og finere kultur der ute. Vi er jo alle forskjellige. Selv kunne jeg aldri tenke meg å flytte permanent ut fra Norge. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (6 timer siden):

Men jeg undrer. Hvorfor finner ikke Anne Ma og Tore seg norske kjærester? Det må da være mye enklere logistisk enn å dra på andew siden av verden?

Tore virker å ha et godt hjerte og omsorg. Attraktivt det for mange . Neppe norske 36 åriger grunnet alders forskjell. Men kunne sikkert funnet ei kjempehyggelig ei i alderen 50-år +

Fordi AnneMa aldri ville ha funnet en så ung og pen mann i Norge, som i tillegg vil la seg utnytte og jobbe for henne.

Det samme med Tore. Hvilken pen norsk dame, uansett alder, vil godt det kroppsforfallet og den kjederøykingen inne?

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...