Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Nutz said:

Jan og Janet gir meg en uggen følelse. Maktforholdet i forholdet er ALT for skeivt.

De har null kjemi. Virker som de nettop møttes, men det har de jo ikke.

Endret av Arne Tiholt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin har veldig mye følelser og kanskje ikke alltid god kontroll over de, å kalle ham søt og snill er ikke feil, for han er nok det også, virker litt ustabil og som om han ikke helt vet hva han skal gjøre når ting går imot. Han har mye å bearbeide og jobbe med, Ina er ikke løsningen, hvis han kan holde det adskilt tror jeg de kan få det fint.

Silje og 22åringen, det ble veldig mammarolle når hun tilbød en snack med den stemmen, tror de hadde hatt det bedre som venninner og hun en partner på egen alder. Overraskende at de har hatt kontakt i flere år med tanke på Dahlilas alder.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA var det Silje falt for???
For den oppførselen og kroppsspråket med himling med øynene til Dahlila når Silje snakker, rekker tunga ut osv… Er ikke akkurat sjarmerende…

Kjæresten til Benjamin snakker nesten perfekt amerikansk aksent… Har hun vært gift der tidligere eller noe? 

• Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 minutt siden):

For den oppførselen og kroppsspråket med himling med øynene til Dahlila når Silje snakker, rekker tunga ut osv… Er ikke akkurat sjarmerende…

Kjæresten til Benjamin snakker nesten perfekt amerikansk aksent… Har hun vært gift der tidligere eller noe? 

Reagerte på det også. Når hun kom på besøk og hadde med julegaver, den greia hun hadde perlet en  c logo. Det virket som Dahlila først tullet om det, så bare himlet hun med øynene og la den bort når Silje ikke så på. Det er mange slike stikk fra henne til Silje. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (Akkurat nå):

Reagerte på det også. Når hun kom på besøk og hadde med julegaver, den greia hun hadde perlet en  c logo. Det virket som Dahlila først tullet om det, så bare himlet hun med øynene og la den bort når Silje ikke så på. Det er mange slike stikk fra henne til Silje. 

Det er så trist å se på, hadde noen behandlet en venninne sånn, hadde jeg sagt fra.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (9 minutter siden):

Dahlila virker avvisende flere ganger og det er bekymringsverdig. Hun sier også Silje ler av alt, er fascinert av alt, så Delilah blir flau av det. Da Silje ringte og sang for henne synes hun dette var merkelig og rart også.

Det verste var vel da Silje kom og Delilah innrømmet av sommerfuglene i magen ikke var tilstede lenger. Dette hadde jeg ikke giddet å reise over halve verden for å komme hjem til... 

• Liker 42
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Castor Troy skrev (19 minutter siden):

Dahlila virker avvisende flere ganger og det er bekymringsverdig. Hun sier også Silje ler av alt, er fascinert av alt, så Delilah blir flau av det. Da Silje ringte og sang for henne synes hun dette var merkelig og rart også.

Det verste var vel da Silje kom og Delilah innrømmet av sommerfuglene i magen ikke var tilstede lenger. Dette hadde jeg ikke giddet å reise over halve verden for å komme hjem til... 

Det virker som hun er litt varm og kald om en annen, nær ett øyeblikk og så distanserer seg etterpå. Jeg reagerte også på det hun sa når Silje hadde kommet dit, at hun ikke var så gira når hun først var der. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Mulig Dahlila begynner å bli lei Silje?

Rart at hun vil prioritere å feire bursdag til ei venninne enn å vær hjemme med Silje den dagen hun kom dit.

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (5 minutter siden):

Rart at hun vil prioritere å feire bursdag til ei venninne enn å vær hjemme med Silje den dagen hun kom dit.

Jeg trodde de skulle droppe den bursdagen.. At hun presset på for å dra dit når Silje var utslitt, var det som fikk begeret til å renne over for min del. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Silje forstår hvor landet ligger og holder seg hjemme fra nå av. Det hele er over. :sukk: 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (22 minutter siden):

Ja virker sånn. Kjemien virker helt feil.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (1 time siden):

Det virker som hun er litt varm og kald om en annen, nær ett øyeblikk og så distanserer seg etterpå.

Ja akkurat dette har jeg reagert på også! Silje virker som et så fint og positivt menneske. Får litt vondt av henne når Dalhila sender ut så mange mixed signals, av og på, forelska ene øyeblikket og avvisende neste. Silje fortjener bedre!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner, persondebatt, hatefulle ytringer og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at det ikke bare var meg som fikk dårlig følelse av Dahlila. Makan til brat!

Silje virker så god og hun fortjener en som beundrer henne like mye som hun beundrer sin partner. Jeg håper ikke hun flytter til Chicago. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (3 timer siden):

Godt at det ikke bare var meg som fikk dårlig følelse av Dahlila. Makan til brat!

Silje virker så god og hun fortjener en som beundrer henne like mye som hun beundrer sin partner. Jeg håper ikke hun flytter til Chicago. 

Enig. Litt for stor aldersforskjell og kulturforskjeller der tror jeg. 

Men, hvor blir det av Dundar og AnneMa, veldig så de drøyer med dem da! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (7 timer siden):

Enig. Litt for stor aldersforskjell og kulturforskjeller der tror jeg. 

De kommer vel i neste episode.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Meadow skrev (10 timer siden):

:opplyser:  AnneMa bannet i det lille klippet vi fikk se, så det er vel fremdeles ikke noe rosenrødt i sikte. :klo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

:opplyser:  AnneMa bannet i det lille klippet vi fikk se, så det er vel fremdeles ikke noe rosenrødt i sikte. :klo: 

Savner ikke AnneMa egentlig. De andre parene er jo veldig underholdende synes jeg. AnneMa begynner å bli litt hakk i plata synes jeg, bare det samme greiene om og om igjen... 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (1 minutt siden):

Savner ikke AnneMa egentlig. De andre parene er jo veldig underholdende synes jeg. AnneMa begynner å bli litt hakk i plata synes jeg, bare det samme greiene om og om igjen... 

Ja, du har vel rett i det, men hun og han står fast på stedet hvil og kommer seg ikke av flekken,
så da har de vel ikke særlig mye nytt å bidra med. :vetikke: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Ja, du har vel rett i det, men hun og han står fast på stedet hvil og kommer seg ikke av flekken,
så da har de vel ikke særlig mye nytt å bidra med. :vetikke: 

Hun minner litt om amerikanske Angela fra 90 day fiance. Det er kanskje ikke så mye kjærlighet der, men det er en fin pay check for begge å dra dette ut i det uendelige. Det er mer spennende med Benjamin, Jan og Silje synes jeg 😄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...