Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Me for life skrev (57 minutter siden):

Fordi AnneMa aldri ville ha funnet en så ung og pen mann i Norge, som i tillegg vil la seg utnytte og jobbe for henne.

Det samme med Tore. Hvilken pen norsk dame, uansett alder, vil godt det kroppsforfallet og den kjederøykingen inne?

Stemmer, dette handler jo ikke om "kjærlighet". Men godene du kan få via relasjonen, altså ren utnyttelse.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Me for life skrev (2 timer siden):

Fordi AnneMa aldri ville ha funnet en så ung og pen mann i Norge, som i tillegg vil la seg utnytte og jobbe for henne.

Det samme med Tore. Hvilken pen norsk dame, uansett alder, vil godt det kroppsforfallet og den kjederøykingen inne?

Under hvorfor Tore eledres så raskt. Min far er 72 år og ser mye sprekere ut i kroppen.  Vel vel

tenker litt på selvbildet til Richel og Dundar da. Som heller frivillig velger å bli sammen med OG ha sex med noen mye mye eldre og mindre pene enn dem selv, selvom de uten tvil kunne funnet en yngre partner 

men virker som ar Richel har følelser for Tore da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (50 minutter siden):

Under hvorfor Tore eledres så raskt. Min far er 72 år og ser mye sprekere ut i kroppen.  Vel vel

tenker litt på selvbildet til Richel og Dundar da. Som heller frivillig velger å bli sammen med OG ha sex med noen mye mye eldre og mindre pene enn dem selv, selvom de uten tvil kunne funnet en yngre partner 

Tore eldes raskt fordi han ikke tar vare på seg selv. Røyking gjør at du eldes raskere. Og tipper at kostholdet hans ikke er av det beste. Og tror ikke han trener stort.

Richel har følelser fordi hun vil ha et trygt og godt liv, med mye bedre framtid. Det får fram følelser det. Men er nok ikke ekte kjærlighet, mer takknemlighet. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore får sykepleier og Richel får økonomisk trygghet. Men helt greit det altså, så lenge de har det bra sammen. Er dog bekymret for alkoholinntaket hans og hvordan det går utover henne. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (11 timer siden):

Men jeg undrer. Hvorfor finner ikke Anne Ma og Tore seg norske kjærester? Det må da være mye enklere logistisk enn å dra på andew siden av verden?

Tore virker å ha et godt hjerte og omsorg. Attraktivt det for mange . Neppe norske 36 åriger grunnet alders forskjell. Men kunne sikkert funnet ei kjempehyggelig ei i alderen 50-år +

Det kan jo være forskjellige grunner til at de velger utenlandske partnere. Men tror nok at de taper en del angående penger da jeg regner med at verken tyrkeren eller hun i fra Asia bedrar med penger? Det er deres valg. Jeg kan ikke helt forstå at de gidder å bruke pengene på dem? Men sånn er det??? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (11 timer siden):

Men jeg undrer. Hvorfor finner ikke Anne Ma og Tore seg norske kjærester? Det må da være mye enklere logistisk enn å dra på andew siden av verden?

Tore virker å ha et godt hjerte og omsorg. Attraktivt det for mange . Neppe norske 36 åriger grunnet alders forskjell. Men kunne sikkert funnet ei kjempehyggelig ei i alderen 50-år +

Vi er forskjellige. Jeg kunne aldri tenke meg å bruke så mye penger på kjæreste så jeg forstår vel ikke helt deres tankegang. Han Tore er sikkert snill men å betale 20 000 kr for en vann tank??? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud for en usmakelig kommentar av Tore når han sa at "dør barn der, så er det bare å få en ny" som at foreldrene ikke bryr seg om barna sine. Eller blir påvirket av å miste et barn. Herregud de er mennesker som oss!! Ikke roboter. Hva grunnlag har han for å si dette?!

Rachel kom jo også med en kommentar at alt hun gjorde, gjorde hun IKKE for hennes del (og heller ikke for at Tore er sååå fantastisk), men for at sønnen skulle få et bedre liv!! 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (På 8.5.2022 den 12.10):

Han tyrkeren hadde fått seg en ny leilighet som hun AnneMa ikke viste om? Det er litt merkelig 

Har Dundar, mannen til AnneMa fått seg en ny leilighet? Har ramlet av lasset her.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (På 4.5.2022 den 21.13):

Tore sier at han måtte investere i vannprosjektet der nede for å i det hele tatt komme inn i Filippinene . Altså seriøst? Kan det stemme? Googlet det om kom ingen treff som sa det.

men at han har gitt så mange mennesker rent og trygt vann bare med 20 000 norske kroner er helt utrolig 😊  

Det høres rart ut, nordmenn trenger vanligvis ikke å søke om visum til Filippinene. Men det er mulig at han måtte få en spesialinvitasjon for å kunne reise dit under covid siden landet har vært stengt ned store deler av de siste 2 årene? 

Jeg hadde lett gitt 20 000 kr for å gjøre livet bedre for så mange mennesker ❤️ 20k er lommerusk for meg, men betyr alt for dem.

• Liker 19
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (3 timer siden):

Mannen røyker jo konstant og drikker en del øl. Ikke sikkert han drikker mye hjemme i Norge. Uttaler meg bare basert på det jeg har sett på Tv. Kostholdet hans spiller også en rolle.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (24 minutter siden):

Vi er forskjellige. Jeg kunne aldri tenke meg å bruke så mye penger på kjæreste så jeg forstår vel ikke helt deres tankegang. Han Tore er sikkert snill men å betale 20 000 kr for en vann tank??? 

Har du noen gang opplevd å være et sted hvor det er stor nød og fattigdom? Steder hvor de ikke har en stat som sørger for dem og deres behov? Hvor man dør på sykehustrappen fordi man ikke har råd til behandling? Utrolig nok er de fattige ofte flinkere til å dele på det lille de har enn vi som har det vi trenger. Når covid førte til nedstenging stoppet mye av næringene de fattige jobber i, som reiseliv, barer, spisesteder, butikker osv. De har ikke NAV til å hjelpe dem slik vi har. 20k i et så fattig land er som millioner her, og det å få hjelp blir satt uendelig stor pris på. Tenk hvor mye det betyr for dem å få rent vann? Rent vann forebygger sykdom. Om de blir syke, har de ofte ikke råd til behandling.

• Liker 27
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (3 timer siden):

Har Dundar, mannen til AnneMa fått seg en ny leilighet? Har ramlet av lasset her.

Ja i følge tv så hadde han vist fått seg en større leilighet 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (3 timer siden):

Har du noen gang opplevd å være et sted hvor det er stor nød og fattigdom? Steder hvor de ikke har en stat som sørger for dem og deres behov? Hvor man dør på sykehustrappen fordi man ikke har råd til behandling? Utrolig nok er de fattige ofte flinkere til å dele på det lille de har enn vi som har det vi trenger. Når covid førte til nedstenging stoppet mye av næringene de fattige jobber i, som reiseliv, barer, spisesteder, butikker osv. De har ikke NAV til å hjelpe dem slik vi har. 20k i et så fattig land er som millioner her, og det å få hjelp blir satt uendelig stor pris på. Tenk hvor mye det betyr for dem å få rent vann? Rent vann forebygger sykdom. Om de blir syke, har de ofte ikke råd til behandling.

Nei de har ikke et hjelpeapparat men ofte så hjelper familien hverandre. Det er ofte snakkom storfamilien der nede og hvis en av dem bor i utlandet så hjelper den personen ofte med penger etc. Det er valgfritt om man ønsker å hjelpe men jeg synes nå at Tore virker naive men ja han har et godt hjerte.? Er en bra jente der i fra på nettet for å lete etter en ektemann? Jeg tror ikke at det er vanlig at de også  drikker alkohol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TLR skrev (40 minutter siden):

Ja i følge tv så hadde han vist fått seg en større leilighet 

Ok, takk for svar. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (7 timer siden):

Mannen røyker jo konstant og drikker en del øl. Ikke sikkert han drikker mye hjemme i Norge. Uttaler meg bare basert på det jeg har sett på Tv. Kostholdet hans spiller også en rolle.

Jeg tror han drikker i Norge å. I første episode stod ølboksen på bordet i røykskyen i stua.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (7 timer siden):

Det høres rart ut, nordmenn trenger vanligvis ikke å søke om visum til Filippinene. Men det er mulig at han måtte få en spesialinvitasjon for å kunne reise dit under covid siden landet har vært stengt ned store deler av de siste 2 årene? 

Jeg hadde lett gitt 20 000 kr for å gjøre livet bedre for så mange mennesker ❤️ 20k er lommerusk for meg, men betyr alt for dem.

Helt enig og samme her. Det er ikke all verden for oss men betyr enormt for dem.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eleaelea skrev (1 time siden):

Jeg tror han drikker i Norge å. I første episode stod ølboksen på bordet i røykskyen i stua.

Ok, den episoden fikk jeg ikke med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (1 time siden):

Han er taxisjåfør så han kan vel ikke drikke sånn hele tiden. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (5 timer siden):

Nei de har ikke et hjelpeapparat men ofte så hjelper familien hverandre. Det er ofte snakkom storfamilien der nede og hvis en av dem bor i utlandet så hjelper den personen ofte med penger etc. Det er valgfritt om man ønsker å hjelpe men jeg synes nå at Tore virker naive men ja han har et godt hjerte.? Er en bra jente der i fra på nettet for å lete etter en ektemann? Jeg tror ikke at det er vanlig at de også  drikker alkohol. 

Det hjelper dessverre ikke med storfamilie om alle er like fattige. Tror du ikke at innbyggerne i den landsbyen hadde spleiset på den vanntanken for å få innlagt vann i husene sine for lenge siden om de hadde penger til det? På Filippinene må man betale for å gå på skole. Fattige har ikke råd til å studere. Om du ikke har råd til å studere får du ingen universitetsgrad. Uten universitetsgrad kan du bare glemme å komme deg til utlandet for å tjene penger til storfamilien hjemme. Ofte er det ett barn som får muligheten på bekostning av de andre barna, de satser alt på ett barn for å gi dem en utdannelse og få dem utenlands så de kan bygge en bedre framtid. Og jo, det er helt vanlig å drikke alkohol der, både til hverdags og til fest. De drikker seg ikke ravende drita daglig slik som vi gjør her, de drikker et par øl i godt selskap. Øl koster ikke stort mer enn flaskevann.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...