AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Fikk reg. nummeret, sted og tid, men ikke vet hvor skal meldes. Anonymkode: 6e00d...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Tror du kan melde det inn til politiet så tar de det videre dersom det er noen andre som tar seg av det. Men ikke nødnummer altså, de har et annet tlf nr for slike tilfeller. Anonymkode: 74c8e...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 Vel. Du får bry deg om dine egne saker i denne situasjonen, du driver deg ut hvis du anmelder noen for forsøpling på veien uten video bevis! Anonymkode: 445da...655 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 Hei, Karen. Det er ikke manko på steder å klage. Du kan f.eks. klage her (som du allerede har gjort), du kan klage til venner og familie, og saktens kan du også klage høyt ut i luften og rope det ut i skogen. Er du kristen? I så fall kan du også klage til Gud. Verden er sannelig en oase av uendelige klagemuligheter så langt øyet rekker. Det er kun fantasien som setter en stopper! Anonymkode: c1891...15e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei, Karen. Det er ikke manko på steder å klage. Du kan f.eks. klage her (som du allerede har gjort), du kan klage til venner og familie, og saktens kan du også klage høyt ut i luften og rope det ut i skogen. Er du kristen? I så fall kan du også klage til Gud. Verden er sannelig en oase av uendelige klagemuligheter så langt øyet rekker. Det er kun fantasien som setter en stopper! Anonymkode: c1891...15e Så du mener å forsøple er helt greit? Anonymkode: 84294...220 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Del Skrevet 16. mars 2022 nysgjerrigMorten skrev (42 minutter siden): send sms til 2282 med reg nr så får du eierinfo. Deretter skriver du et høffelig, men bestemt brev som du sender til de. Dette vil få de til å tenke seg om tror jeg. Hvis du sender det til politiet blir saken henlagt selvom du hadde filmet det. De har ikke tid til å ta det til retten. Ja det er en god ide 😄 Litt gøy. Hater folk som kaster søppel. Blir nok henlagt ja. Men ts kan gi hen en støkk. Anonymkode: 77e7d...c77 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Del Skrevet 16. mars 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Fikk reg. nummeret, sted og tid, men ikke vet hvor skal meldes. Anonymkode: 6e00d...14d 3 hours ago, AnonymBruker said: Så du mener å forsøple er helt greit? Anonymkode: 84294...220 Er jo bare ditt ord på at denne bilisten forsøplet, så du bruker jo bare opp politiets ressurser med å anmelde dette Anonymkode: efa4f...a45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Del Skrevet 16. mars 2022 Det framstår som skrullete å ikke komme seg videre etter å ha sett noen kaste søppel. Anonymkode: 6ebf3...139 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #9 Del Skrevet 17. mars 2022 Melde til politiet, men vi har i praksis ikke fungerende politi i landet; omtrent alt blir jo henlagt. Det mest effektive er nok å skaffe dashcam til naming og shaming. Anonymkode: 4b753...8dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #10 Del Skrevet 17. mars 2022 Vel. Jeg satt i bilen i en fergekø da jeg så han i bilen foran meg kastet en sigarett ut av vinduet. Dette hadde jeg forøvrig på dashcam. Siden jeg ikke hadde noe annet å gjøre akkurat da ringte jeg det lokale politiet for å rapportere det jeg så. De bare lo av meg… Anonymkode: 58d8d...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #11 Del Skrevet 17. mars 2022 med mindre man røyker seg en liten joint, så gidder vel ikke politiet å bry seg... Anonymkode: c9572...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #12 Del Skrevet 17. mars 2022 Ikke bry deg med å sende inn klage noe sted. Blir ikke gjort noe med uansett. Søk heller opp vedkommende ved hjelp av skiltnummeret du tok, og send en sms. Skriv hva du så, tid og sted, samt at det er filmet med dashcam og at du har meldt ifra. En liten hvit en vil kanskje skremme vedkommende fra å gjøre det igjen. Anonymkode: a8e0f...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 17. mars 2022 #13 Del Skrevet 17. mars 2022 Det går jo åpenbart ikke an å melde dette til politiet. Du har registreringsnummeret sier du? Da kan man vel finne eieren? Så finner du nummeret på 1881 og sender en melding. "Hei! Jeg så tilfeldigvis at du kastet søppel ut av vinduet på bilen din den... klokken .... Det fremstår kanskje merkelig at jeg bryr meg om dette, men jeg er veldig opptatt av naturvern og forsøpling. Jeg håper det var en engangshendelse og at du også egentlig bryr deg om jorda vår. Vennlig hilsen..." Sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 17. mars 2022 #14 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei, Karen. Det er ikke manko på steder å klage. Du kan f.eks. klage her (som du allerede har gjort), du kan klage til venner og familie, og saktens kan du også klage høyt ut i luften og rope det ut i skogen. Er du kristen? I så fall kan du også klage til Gud. Verden er sannelig en oase av uendelige klagemuligheter så langt øyet rekker. Det er kun fantasien som setter en stopper! Anonymkode: c1891...15e TS lurte vel strengt tatt på hvor hun kunne melde fra om dette så hun kunne sende inn en klage. Hun klagde ikke gjennom tråden eller gjennom noe av det hun skrev i hovedinnlegget. Latterliggjøringen kunne du spart deg for Til TS: Om det ble dumpet søplesekker ut av bilen ville jeg meldt fra til politiet uansett. Om det er snakk om sjokoladepapir ville jeg droppet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #15 Del Skrevet 17. mars 2022 Politiet har (dessverre) langt viktigere ting å ta seg av. Anonymkode: 79066...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #16 Del Skrevet 17. mars 2022 😂 Anonymkode: 8102d...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #17 Del Skrevet 17. mars 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Vel. Jeg satt i bilen i en fergekø da jeg så han i bilen foran meg kastet en sigarett ut av vinduet. Dette hadde jeg forøvrig på dashcam. Siden jeg ikke hadde noe annet å gjøre akkurat da ringte jeg det lokale politiet for å rapportere det jeg så. De bare lo av meg… Anonymkode: 58d8d...160 Det skjønner jeg at de gjorde Anonymkode: efa4f...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå