AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Del Skrevet 15. mars 2022 Før har jeg trent for å holde meg trent og forbrenne fett. Men nå er jeg gravid, så da er det vel ikke like nøye når det kommer til å forbrenne fett? Merker jeg blir raskere sliten og kvir meg for en styreøkt topp til tå. Har tidligere likt å trene hele kroppen et par ganger i uken. Men nå lurer jeg på om jeg kan dele opp treningen? F.eks fokusere på mage/rygg en dag, armer en dag, rumpe og lår en dag? Da blir det kortere økter, og det er kanskje ikke like tungt å få til? Eller vil det gi mindre effekt dersom man ikke trener alle gruppene samtidig? Anonymkode: 1a2e7...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Høres lurt ut å dele opp, så øktene blir overkommelige og ikke så tiltak å få til. Som du skriver, nå handler ikke treningen mest om å forbrenne kalorier men om å opprettholde styrke og bevegelighet Anonymkode: 2cea6...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå