Gjest Dævendøtte Skrevet 16. mars 2022 #41 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han liker det vel slik det er nå, for vi har det helt fantastisk. Han er ikke i et annet forhold (tror jeg da). Det tror jeg ikke han hadde hatt tid til, da han snakker med meg på telefon hele tiden når vi ikke er sammen, typ 2-3 timer hver gang. Jeg liker det også ekstremt godt slik vi har det nå. Men jeg tror jeg velger å avslutte datingen med han så lenge han ikke vil ta det ett steg videre og blir kjærester. Det er nok som dere skriver: han føler nok ikke det samme eller vil ikke forplikte seg. Anonymkode: 4386e...c22 Dere er sammen så fort dere har mulighet, bortsett fra det snakker dere sammen på telefon. Dere har super sex og masse å snakke om. Hvorfor ikke se an litt til uten å lage noe drama om videre forhold. For mange er seks måneder kort tid. Såfremt han ikke sier han vil date andre i tillegg til deg, synes jeg du skal gi det litt mer tid. Ingen gidder å snakke så mye i telefonen om det ikke er litt mer enn kun sex. Nyt heller nåtiden og ikke tenk så mye på det neste året. Men jeg ville vært sikker på at han var eksklusiv og ikke datet andre om jeg hadde ventet litt da.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #42 Skrevet 16. mars 2022 Med mindre det er noen form for krise i livet til den man har "en greie" på gang med (dødsfall, alvorlig sykdom osv.) så tenker jeg at det er helt innafor å ønske en avklaring for hva som skjer videre etter et halvt år. Helt naturlig det, for man ønsker jo ikke å bare være "underholdning" frem til vedkommende kanskje finner noen man faktisk ønsker noe mer seriøst med. Han er sannsynligvis dessverre ikke interessert nok til å ønske et etablert forhold med deg. Det kan man gjøre fint lite med, men du kan velge hvordan du selv forholder deg til det. Selv om det er tungt ville jeg selv gått videre. Anonymkode: 0ce9f...759 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå