AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Vi har datet i 6mnd. Har mange felles interesser. Slutter aldri å snakke sammen. Fantastisk god seksuell kjemi. Ringer nesten daglig. Begge har to barn fra før, god økonomi, hus. Jeg synes at man etter 6 mnd kan "kreve" å bli sammen hvis følelsene er tilstede. Han vil ikke, men sier han har det utrolig fint sammen med meg, og vil ikke avslutte det, bare ikke utvikle det heller. Hva tenker dere om det? Blir jeg holdt på gress eller trenger menn bare litt mer tid? Anonymkode: 4386e...c22
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Ja tenker du er der til noe bedre dukker opp. Dessverre. Du blir holdt på gress. Menn trenger ikke lenger tid enn kvinner. Anonymkode: c4c1c...aae 14 8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Tråd nr. 5 673 446 om "hva tror dere han tenker"? Hvordan skal vi vite det? Er det noen her som kjenner han og har snakket med han om det? (neppe!) Du er voksen nok til å vite hva du vil, hvis han ikke vil det samme så tar du en beslutning. Tenker det er helt på trynet at godt voksne med barn går på internett for å forhøre seg om hva partneren tenker og tror. Anonymkode: 2cca7...3f7 9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Og hva skal forandre seg etter at dere har «offisielt» blitt ihop? Skal han få lov til å ta seg i rette og begynne å omdekorere stuen, eller få lov til å diktere hva du kan og ikke kan gjøre? Anonymkode: fe068...d52 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har datet i 6mnd. Har mange felles interesser. Slutter aldri å snakke sammen. Fantastisk god seksuell kjemi. Ringer nesten daglig. Begge har to barn fra før, god økonomi, hus. Jeg synes at man etter 6 mnd kan "kreve" å bli sammen hvis følelsene er tilstede. Han vil ikke, men sier han har det utrolig fint sammen med meg, og vil ikke avslutte det, bare ikke utvikle det heller. Hva tenker dere om det? Blir jeg holdt på gress eller trenger menn bare litt mer tid? Anonymkode: 4386e...c22 Hvis han vet at han ikke vil utvikle det, så har du vel svar på spørsmålet ditt? Anonymkode: cd329...972 7 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Han er gift. Du er sidebitch Anonymkode: a3aa1...a37 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja tenker du er der til noe bedre dukker opp. Dessverre. Du blir holdt på gress. Menn trenger ikke lenger tid enn kvinner. Anonymkode: c4c1c...aae Du tenker ikke, du spekulerer og gjetter. Anonymkode: 2cca7...3f7 1
Gjest Geitis Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 Jeg synes det er er innafor å be om en avklaring på hvordan forholdet står når det har gått ett halvt år. Han har jo egentlig sagt at han vil holde deg på gress? Når han ikke vil være i ett forhold og heller ikke gjøre det slutt. Så må det bli opp til deg da, vil du fortsette som nå? Jeg hadde nok ikke villet det, om han var såpass lunken etter ett halvt år.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 Han er sååå nøgd med å pule, samtidig være fri. Klart han ikke vil utvikle dette😎 Anonymkode: 0012a...506 7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Du er et greit tidsfordriv, fram til han finner noe annet. Han får pult og er fornøyd med tingenes tilstand. Kutt hans tilgang til deg. Anonymkode: 1c2bb...2ef 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Menn er stort sett fornøyd med en sexpartner, lær dere dette kvinner. En gang for alle, godta dette eller bli single. Anonymkode: b2b35...8f9 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du tenker ikke, du spekulerer og gjetter. Anonymkode: 2cca7...3f7 Nå er forøvrig spekulering og gjetting både tenking OG det eneste en person på internett kan gjøre når man ikke kjenner han som nevnes og dertil kan vite. Men hva annet kan man gjøre? Anonymkode: c4c1c...aae 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er forøvrig spekulering og gjetting både tenking OG det eneste en person på internett kan gjøre når man ikke kjenner han som nevnes og dertil kan vite. Men hva annet kan man gjøre? Anonymkode: c4c1c...aae Anonymkode: c4c1c...aae
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Var oppi noe lignende. Han ønsket ikke å forplikte seg, og etter ca 1 år dabbet det av fra hans side. Jeg tror han var fornøyd med tilværelsen, eget hus, barn, grei økonomi, samtidig som det var greit med nærhet innimellom Anonymkode: 6f2c5...a2d 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Er det virkelig noe å lure på, TS?? Han er IKKE forelsket i deg, (og nei, det er ikke spekulasjon å si det.) Hva enkelte kvinner finner seg i altså… og så klager de etterpå over at de har blitt dårlig behandlet. Anonymkode: a47b8...aa9 7 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 Han er nok både emosjonelt umoden og den typen som holder avstand. Gjør deg selv en massiv tjeneste nå og si takk for deg. Alle andre tilfeller som dette jeg har hørt om og erfart selv, det vil aldri bli et forhold ut av dette slik du vil. Ikke kast vekk livet på å prøve å håpe og ønske med ham noe som aldri vil skje. Han har sagt sitt og vært ærlig, det er opp til deg å avgjøre hva du vil gjøre med det. Anonymkode: 06b83...e5f 2
Hippogriff Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 Han sier det vel rett ut, så her er det vel lite å spekulere på dessverre. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #18 Skrevet 15. mars 2022 Her ville jeg lyttet til hva han sier, for han sier det jo rett ut; han vil ikke binde seg til deg. Hvis han var forelsket i deg, ville han sørget for at du ikke blir fanget opp av noen andre ved å bli sammen med deg. Hvordan ville han reagert hvis du blir invitert på date av en annen mann og du takker ja? Anonymkode: 2fba6...ac3 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #19 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det virkelig noe å lure på, TS?? Han er IKKE forelsket i deg, (og nei, det er ikke spekulasjon å si det.) Hva enkelte kvinner finner seg i altså… og så klager de etterpå over at de har blitt dårlig behandlet. Anonymkode: a47b8...aa9 Dette. Han har jo til og med sagt det rett ut, så jeg skjønner ikke helt hva du lurer på? Han ønsker ikke å utvikle dette videre, han ønsker å ha det slik det er nå: sex, men ingen forpliktelser. Hadde han vært oppriktig interessert i deg, hadde han aldri sagt noe sånt, og han hadde heller aldri tatt en risiko på at du forsvinner, etter 6 måneder. Avslutt sexen med han. Du kommer bare til å bli såret, og akkurat nå gir du han nøyaktig det han vil ha (sex) uten at det krever en dritt tilbake fra han. Og tro meg, han kommer ikke til å la vær å ligge med andre. Han har jo tross alt ingen forpliktelser til deg. Og den dagen han finner ut av at han vil slå seg til ro, så blir det ikke med deg. Beklager å måtte si det, men han kommer ikke til å få noe mer respekt for deg ved at du bare lar deg tråkke på. Anonymkode: b70d3...a91 8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #20 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tråd nr. 5 673 446 om "hva tror dere han tenker"? Hvordan skal vi vite det? Er det noen her som kjenner han og har snakket med han om det? (neppe!) Du er voksen nok til å vite hva du vil, hvis han ikke vil det samme så tar du en beslutning. Tenker det er helt på trynet at godt voksne med barn går på internett for å forhøre seg om hva partneren tenker og tror. Anonymkode: 2cca7...3f7 Jeg liker disse trådene godt! Vi kommer med egne erfaringer fra lignende situasjoner, støtter hverandre eller gir hverandre den siste dytten til å gå. Nei, vi vet ikke eksakt hva denne mannen tenker, men vi kan komme med forslag som hjelper ts på vei. Og det viktigste av alt er at ts får luftet sin frustrasjon og får oppbacking. Anonymkode: b9bb2...203 6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå