Gå til innhold

Han vil ikke bli sammen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi har datet i 6mnd. Har mange felles interesser. Slutter aldri å snakke sammen. Fantastisk god seksuell kjemi.  Ringer nesten daglig. Begge har to barn fra før, god økonomi, hus. 

Jeg synes at man etter 6 mnd kan "kreve" å bli sammen hvis følelsene er tilstede. Han vil ikke, men sier han har det utrolig fint sammen med meg, og vil ikke avslutte det, bare ikke utvikle det heller. 

Hva tenker dere om det? Blir jeg holdt på gress eller trenger menn bare litt mer tid? 

Anonymkode: 4386e...c22

Spørs om det er en god ide å starte et forhold med å være kontrollerende. Uansett hvilken part det gjelder.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo eksplisitt sagt at han vil holde på deg uten å forplikte seg til deg. Altså vil han ikke være sammen med deg, men han vil ha i pose og sekk. Ikke vær sånn redde-mann-få-han-til-å-forstå-du-er-den-rette-kvinne. Sannheten er at alle, dypest i sitt hjerte og egentlig VET når de er med rett person. Du er med rett person. Han er ikke. Skuff han bort og bruk tiden på noe gjensidig.

Anonymkode: a43fe...2cc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre her, denne mannen sier jo rett ut hva han vil, så det er ikke så mye å lure på. Han ønsker et uforpliktende seksuelt forhold. Hadde han vært forelsket i deg, hadde han ønsket å ha deg som kjæreste. Det handler ikke om at han trenger litt tid på seg og at han ikke er helt klar for et forhold riktig ennå, men om at han venter på at den rette skal dukke opp. Og enn så lenge er det fint å ha sex med deg.

Hvis du synes man skal kunne forvente å bli sammen etter 6 måneder, er det bedre om du gjør det slutt og finner en mann som er helt vill etter deg. Du merker det når en mann er forelsket, da ønsker han å være sammen med deg hele tiden. Pass på deg selv før du sitter knust tilbake ❤️.

Anonymkode: 2fdbe...985

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har datet i 6mnd. Har mange felles interesser. Slutter aldri å snakke sammen. Fantastisk god seksuell kjemi.  Ringer nesten daglig. Begge har to barn fra før, god økonomi, hus. 

Jeg synes at man etter 6 mnd kan "kreve" å bli sammen hvis følelsene er tilstede. Han vil ikke, men sier han har det utrolig fint sammen med meg, og vil ikke avslutte det, bare ikke utvikle det heller. 

Hva tenker dere om det? Blir jeg holdt på gress eller trenger menn bare litt mer tid? 

Kva er det du "krever" her eigentleg. At dere blir offisielt saman på SoMe, opptrer som par i familiekonstellasjonar, feirar jul saman, reiser på fellesferie med ungane og blir sambuarar/ektefeller?

For meg framstår det som at han vil vere særbuar og ikkje ha familieplikter opp mot din familie og vennar, men heller tilbringe tida med deg. Veit ikkje om det stemmer. Som mann føretrekk eg mykje heller det siste alternativet i stadenfor det fyrste.

Utruleg mange damer som skal ha "progresjon" i forholdet og så sit du der gift i eit ulukkeleg ekteskap og all progresjonen har blitt gjennomgått og det ikkje er meir progresjon å gå på så neste naturlege steg er skilsmisse og så startar syklusen på nytt. I stadenfor å nyte det ein har saman.

Anonymkode: 598be...947

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

. I stadenfor å nyte det ein har saman.

Det kan være noe i det. Han har helt sikkert en del dårlige erfaringer med seg, og kan endelig nyte å være i kjærestebobla. Der vil han være lengst mulig, og ikke som ts; skynde seg fortest mulig inn i alt som dreper forholdet. (i hans hode)

Anonymkode: f57cd...ecc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kva er det du "krever" her eigentleg. At dere blir offisielt saman på SoMe, opptrer som par i familiekonstellasjonar, feirar jul saman, reiser på fellesferie med ungane og blir sambuarar/ektefeller?

For meg framstår det som at han vil vere særbuar og ikkje ha familieplikter opp mot din familie og vennar, men heller tilbringe tida med deg. Veit ikkje om det stemmer. Som mann føretrekk eg mykje heller det siste alternativet i stadenfor det fyrste.

Utruleg mange damer som skal ha "progresjon" i forholdet og så sit du der gift i eit ulukkeleg ekteskap og all progresjonen har blitt gjennomgått og det ikkje er meir progresjon å gå på så neste naturlege steg er skilsmisse og så startar syklusen på nytt. I stadenfor å nyte det ein har saman.

Tenker at det finnes en mellomting jeg. Det hadde for eksempel vært fint å blitt kjent med hans venner, gå på fester sammen, eventuelt blitt kjent med hans søsken og foreldre. Gjort ting sammen i helgene som ikke er innenfor husets fire vegger, kunne planlegge helge/ferieaktiviteher sammen som telttur eller konserter... 

Jeg vil ikke gifte meg, få flere barn eller ha hastverk med å flytte sammen. Men hadde vært fint å hatt et kjæresteforhold hvor jeg ikke bare er hun navnløse "venninna"

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tenker at det finnes en mellomting jeg. Det hadde for eksempel vært fint å blitt kjent med hans venner, gå på fester sammen, eventuelt blitt kjent med hans søsken og foreldre. Gjort ting sammen i helgene som ikke er innenfor husets fire vegger, kunne planlegge helge/ferieaktiviteher sammen som telttur eller konserter... 

Jeg vil ikke gifte meg, få flere barn eller ha hastverk med å flytte sammen. Men hadde vært fint å hatt et kjæresteforhold hvor jeg ikke bare er hun navnløse "venninna"

Ts

Oj, ja han er såpass lite inkluderande. Kun tilbringe tid innanfor huset fire veggar høyrest litt minimalt ut.

Einig med deg at litt meir er på tide etter 6 mnd :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Menn er stort sett fornøyd med en sexpartner, lær dere dette kvinner. En gang for alle, godta dette eller bli single.

Anonymkode: b2b35...8f9

ngl hele motivasjonen for å ha kjæreste er sex og nærhet.  Alt det andre pisset som følger med (les: drama/mas) er bare en del av pakken man må svelge, eller i mitt tilfelle dumpe etter ca 2 år når jeg går lei 😂

Anonymkode: 61ab4...56c

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Hvis han etter seks måneder(!!!) fremdeles ikke snakker åpent om deg til venner og familie, så kan du være helt sikker på at han ikke ser på deg som et langvarig og seriøst kjærestepotensiale. Dessverre. 

Anonymkode: 2fba6...ac3

Skrevet

Men hva er det du krever? Monogami? Eller at det skal utvikle seg til at dere flytter sammen?  Kanskje han tror det, men at du er fornøyd med å bare få tittelen

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tråd nr. 5 673 446 om "hva tror  dere han tenker"?

Hvordan skal vi vite det? Er det noen her som kjenner han og har snakket med han om det? (neppe!)

Du er voksen nok til å vite hva du vil, hvis han ikke vil det samme så tar du en beslutning. 

Tenker det er helt på trynet at godt voksne med barn går på internett for å forhøre seg om hva partneren tenker og tror. 

Anonymkode: 2cca7...3f7

Du må nesten bare forsone deg med at det vil dukke opp 5 673 446 flere tråder om samme tema. Sånn er det å være menneske. Man søker trøst, støtte, råd og kanskje nye perspektiv fra sine medmennesker. For et INSANE konsept!

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det virkelig noe å lure på, TS?? Han er IKKE forelsket i deg, (og nei, det er ikke spekulasjon å si det.) Hva enkelte kvinner finner seg i altså… og så klager de etterpå over at de har blitt dårlig behandlet. 

Anonymkode: a47b8...aa9

Er det automatisk sånn at om man er forelsket så må man flytte sammen og får barn og leve som en familie? Man kan vel være forelsket uten at det er neste steg? Det er mange måter å ha et forhold på, og her må vel TS bare finne ut hva hun ønsker for sin fremtid. Og er ikke det samme vei som han ønsker så er det vel ikke ment å være dem uansett om de er forelsket eller ikke.

Anonymkode: 86f55...d95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du tenker ikke, du spekulerer og gjetter. 

Anonymkode: 2cca7...3f7

Å herregud. Å spekulere og gjette er å tenke. Å svare i en tråd som spør om hva en ukjent person tenker betyr at man må spekulere og gjette.

Helt ærlig TS, han er ikke interessert. 

Anonymkode: 7c4e5...b79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sier han ikke er interessert i å utvikle forholdet. Der har du svaret. Han vil kun ha nærhet når det passer han, uten forpliktelser. Jeg hadde avsluttet hvis du ønsker et seriøst forhold

Anonymkode: f8beb...3b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han er gift. Du er sidebitch

Anonymkode: a3aa1...a37

Virker rimelig urealistisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er fornøyd. Hvorfor endre noe da. Dere må jo ikke bo sammen. Siden dere begge har barn høres jo dette bra ut. 

Anonymkode: 57e5a...110

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis han etter seks måneder(!!!) fremdeles ikke snakker åpent om deg til venner og familie, så kan du være helt sikker på at han ikke ser på deg som et langvarig og seriøst kjærestepotensiale. Dessverre. 

Anonymkode: 2fba6...ac3

6 mnd er jo ingenting! 

Anonymkode: 57e5a...110

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Ts

Her du svaret på spørsmålet ditt. Han liker sånn det er nå. Han får sex, ingen forpliktelser. Det er dessverre ikke noe mer å tenke om det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er fornøyd med den nærheten du gir han nå, uten forpliktelser. Viss han ikke vil utvikle dette føler han ikke det samme, eller så er han allerede i forhold. Har du sjekket det? 

Anonymkode: 1518a...488

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er fornøyd med den nærheten du gir han nå, uten forpliktelser. Viss han ikke vil utvikle dette føler han ikke det samme, eller så er han allerede i forhold. Har du sjekket det? 

Anonymkode: 1518a...488

Han liker det vel slik det er nå, for vi har det helt fantastisk. Han er ikke i et annet forhold (tror jeg da). Det tror jeg ikke han hadde hatt tid til, da han snakker med meg på telefon hele tiden når vi ikke er sammen, typ 2-3 timer hver gang. Jeg liker det også ekstremt godt slik vi har det nå. Men jeg tror jeg velger å avslutte datingen med han så lenge han ikke vil ta det ett steg videre og blir kjærester. Det er nok som dere skriver: han føler nok ikke det samme eller vil ikke forplikte seg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...