AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Del Skrevet 15. mars 2022 Sikkert et av tidenes dummeste spørsmål men. Jeg vurderer å kjøpe meg ny bil, og da også bytte over til elbil, men jeg vil jo såklart prøve og snakke med selger, da det står mellom to forskjellige biler. Tidligere så har jeg bestilt prøvetime, men er det egentlig nødvendig? Jeg har sendt forespørsel på en bil, men jeg har ikke hørt noe. Kan jeg bare dukke opp og si « Hei, jeg vil gjerne prøve bil og muligens kjøpe»? Mild sosialangst og jeg bor et stykke unna forhandler, så vil ikke bare dukke opp uten at det er greit😅 Anonymkode: 405f1...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Del Skrevet 15. mars 2022 Ja, du kan det, men det er lurt å høre på forhånd ved å ringe f.eks for å sjekke at de har bil tilgjengelig for prøvekjøring akkurat du skal til bilforhandler siden du bor et stykke unna. Anonymkode: 792e6...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Del Skrevet 15. mars 2022 Jeg ringte forhandler og sa noe sånt som: Hei, dette er XXX. Jeg vurderer å kjøpe ny bil, og har sett litt på *merke*, *modell*. Har dere en inne som jeg kan prøve? Så avtalte vi dag og klokkeslett. Anonymkode: f9482...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå