AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg fikk korona på tirsdag (6 dager siden) og var veldig dårlig med feber, sår hals, tett nese osv i 3 dager før det begynte å løsne. Igår trente jeg tung styrke og gikk litt på stepmaskin og det gikk veldig bra, jeg kjenner ikke at noe er feil med pusten og jeg er ikke utmattet, fikk en god økt og det føltes bra etter å ha ligget rolig i flere dager. Har litt tørrhoste, men ikke noe spesielt plagsomt. Tetter seg fortsatt noen ganger litt i nesa, men det går også bra. Idag tenkte jeg å dra på spinning som jo er en ganske hard kondisjonsøkt. Er det dumt av meg å gjøre det alerede? Hvorfor ikke gjøre det eventuelt ? Anonymkode: f2b40...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Del Skrevet 14. mars 2022 Ja, det er dumt. Mange som opplever å bli verre igjen etter at de har blitt friske. Har du så mye å tape på å ta det med ro litt til? Anonymkode: d35e6...87e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er dumt. Mange som opplever å bli verre igjen etter at de har blitt friske. Har du så mye å tape på å ta det med ro litt til? Anonymkode: d35e6...87e Ja men da har de jo som regel hatt veldig dårlig pust og vært utmattet ? Jeg har jo ikke de symptomene! Ja jeg er dritt lei av at ting skal stoppe meg fra å trene hele tiden. Om så det er operasjon, korona eller nedstenging. Jeg er også deprimert og merker det godt når jeg ikke får trent. Blir fullstendig rot i hodet, og veldig mørke tanker. Anonymkode: f2b40...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja men da har de jo som regel hatt veldig dårlig pust og vært utmattet ? Jeg har jo ikke de symptomene! Ja jeg er dritt lei av at ting skal stoppe meg fra å trene hele tiden. Om så det er operasjon, korona eller nedstenging. Jeg er også deprimert og merker det godt når jeg ikke får trent. Blir fullstendig rot i hodet, og veldig mørke tanker. Anonymkode: f2b40...4b5 Hvorfor spør du her hvis du vet best? De jeg kjenner var ikke så dårlige, hadde feber og alt det der, men var tilbake på jobb uka etter. Og ble så dårligere igjen. Men hvis du ikke har tid til å ta det med ro litt til, så gjør du jo bare som du vil. Du bestemmer. Anonymkode: d35e6...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor spør du her hvis du vet best? De jeg kjenner var ikke så dårlige, hadde feber og alt det der, men var tilbake på jobb uka etter. Og ble så dårligere igjen. Men hvis du ikke har tid til å ta det med ro litt til, så gjør du jo bare som du vil. Du bestemmer. Anonymkode: d35e6...87e Hvorfor er du så spydig? Hvor i all verden har jeg sagt at jeg vet ? Jeg vet jo ikke noe, men når man bare sier "det er dumt" så holder ikke det, du må gi en forklaring på det også. Hva vil si litt til ? Anonymkode: f2b40...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor er du så spydig? Hvor i all verden har jeg sagt at jeg vet ? Jeg vet jo ikke noe, men når man bare sier "det er dumt" så holder ikke det, du må gi en forklaring på det også. Hva vil si litt til ? Anonymkode: f2b40...4b5 Beklager. Men i alle fall, har observert at også de som ikke hadde det så alvorlig kan få en nedtur i etterkant. Så om en går hardt på og trener rett etter gjennomgått infeksjon så er kanskje ikke det så lurt. Anonymkode: d35e6...87e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager. Men i alle fall, har observert at også de som ikke hadde det så alvorlig kan få en nedtur i etterkant. Så om en går hardt på og trener rett etter gjennomgått infeksjon så er kanskje ikke det så lurt. Anonymkode: d35e6...87e Nei... får vel kanskje heller gå turer og trene noe styrke en ukes tid da for sikkerhetsskyld Anonymkode: f2b40...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. mars 2022 #8 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg har nylig hatt korona og hadde første treningsøkt idag. Går rolig på tredemølla. Formen føles bra, men jeg blir fort sår i halsen og tørr i munn ( men det siste gjelder hele tiden ). Ville ikke startet med spinning, ta det rolig i salen og prøv deg heller frem. Lykke til og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 14. mars 2022 #9 Del Skrevet 14. mars 2022 https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-ved-ulike-sykdommer/trening-etter-covid-19/?page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Del Skrevet 14. mars 2022 Diamant20 skrev (8 minutter siden): https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-ved-ulike-sykdommer/trening-etter-covid-19/?page=1 Ja det er jo pga det jeg spør. Anonymkode: f2b40...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #11 Del Skrevet 14. mars 2022 NewStart87 skrev (2 timer siden): Jeg har nylig hatt korona og hadde første treningsøkt idag. Går rolig på tredemølla. Formen føles bra, men jeg blir fort sår i halsen og tørr i munn ( men det siste gjelder hele tiden ). Ville ikke startet med spinning, ta det rolig i salen og prøv deg heller frem. Lykke til og god bedring! Takk ☺ Anonymkode: f2b40...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 14. mars 2022 #12 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg hadde korona i overgangen november/desember (delta). Da første to dagen etter positiv test jogget jeg som vanlig. Så fikk jeg feber og følte meg dårlig et par dager. Så fort feberen var borte jogget jeg igjen. Ikke fort og ikke langt (mellom 5-7 km), det var slitsomt de første 2-4 dagene men så var jeg tilbake til normalen. Tren ut i fra hvordan du føler deg og hvordan DIN kropp respondere, alle andres kropp og form er uinteressant. Du kan selvfølgelig gå på en smell men da har du mest sannsynlig ikke lyttet til kroppens signaler. Korona rammer folk forskjellig. Noen dør! Noen får positiv test uten et eneste symptom. Føl deg frem så vil det helst gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dillo Skrevet 15. mars 2022 #13 Del Skrevet 15. mars 2022 Jeg hadde et mildt sykdomsforløp, og trente som vanlig igjen etter 5 dager fra symp start. ,Tok det litt med ro første gangen men etter det har det går helt fint. Så det er forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Del Skrevet 15. mars 2022 Bare lytt til kroppen. Jeg fikk omikron. 5 dager etterpå følte jeg meg fin og dro på en lengre tur i marka. Dagen etter fikk jeg feber, muskelsmerter og hoste igjen. Så da bestemte jeg meg for å ta det helt med ro en uke. Begynte å trene igjen og føler meg nå fin igjen. Anonymkode: b7e7f...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå