Gå til innhold

Julegaver til foreldre, søsken, svigerser


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den eneste jeg kan skrive om her er svigermor. Hun får et nydelig skjerf som jeg har strikket (og som jeg har mest lyst til å gi til meg selv) med en nydelig brosje til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror: Deler til serviset han samler på +sengetøy.

Mamma og pappa: Vet ikke.

Svigers: Deler til serviset de samler på.

Sambos bestemor: Scrapbookalbum med bilder av alle barnebarna hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Pappa: Black Adders samlede og veggoppheng for suvernirskjeer som han samler på. Har lett etter dette i årevis og fant det endelig i en liten landsby i England i sommer. Tror det blir en innertier

Mamma: Vet ikke helt, men enten gode hårprodukter (noe hun ikke unner seg selv, men setter stor pris på) eller lekkert sengetøy

Broderen: Vi har sluttet å kjøpe gaver til hverandre

Svigers: Det får samboeren ordne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: Er ikke sikker, kanskje ny foodprocessor eller noen vaser (hun samler) eller noe til PC'en eller noen gode hudpleieprodukter?

Broren min: Enten noe til modelljernbanen, noe Coca Cola-ting (han samler) eller bøker/DVD'er om 2. verdenskrig

Svigerforeldre: Umulig å si, de har ingen hobbyer, samler ikke på noe, ingen spesielle interesser. Tidligere har vi gikk bl.a. abonnement på kryssordblad, sengetøy, tur til Oslo (for å besøke oss, de bor på en annen kant av landet). Hvis noen har tips setter jeg veldig pris på det!

Besteforeldre: Kjøper ikke julegave til bestefaren min, men sender kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kjøper/lager dere til foreldrene deres, søsken, svigerforeldre og besteforeldre til jul?

Mamma og pappa får ihvertfall hvert sitt hjemmestrikkede sokkepar tipper jeg. De skal selvsagt få en hovedgave også, men den er det verre å finne på...

Søstrene mine får også sokker. Den eldste får nok noe interiøraktig, så jeg kan fortsette å sette mitt preg på rommet hennes selv om jeg har flyttet ;)

Den minste får kanskje klær. Hun er veldig opptatt av å se kul ut og sånn, og er flink med klær til tross for alderen, så jeg får vel bidra til garderoben hennes :ler:

Jeg har bare en farmor, hun får sokker (også får nok jeg et par i retur, men jeg skal ønske meg tovede tøfler som jeg fikk i fjor, for de har pappa adoptert).

Mors adoptivforeldre er døde, men tanten og onkelen lever og er vel det nærmeste jeg kommer besteforeldre på den siden. De får hvert sikk sokkepar de og (hehe, sokkedronning denne julen jeg :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har funnet på til allerede:

Svigermor: Sykkelhjelm

Svigerfar: Mannen har kjøpt en DVD med en film som de så sammen for mange år siden, og så skal vi kjøpe noe mer

Svoger: Kanskje et belte

Svogers sambo: Innrammet bilde av sambo fra vårt bryllup

Mine foreldre og min bror: Vet ikke

Min brors forlovede: Innrammet bilde av henne med min bror fra vårt bryllup

Mormor: 2 innrammede bilder fra vårt bryllup, et av brudeparet og et av meg, mamma og mormor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

I år får alle innrammet bilde (i div. str) av Vendelin - og en overraskelse noen uker før jul, forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony: får din svigerinne-to-be et bilde av henne og sin mann? Høres ut som en gave til de begge to kanskje?

Jo, det blir jo i praksis en gave til begge to, men de feirer ikke jul sammen, derfor synes jeg det er hyggelig at hun får sin "egen" gave fra oss, selv om de begge får noe som er ment til begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror+søster: Fat som jeg har heklet og stivet. Mulig jeg legger oppi litt Twist eller likørsjokolade.

Bror 2: Nylig singel, så det blir nok noe "nyttig" til huset.

Foreldre: Ser ut til at det blir en kurv med spekepølse, spekemat, flatbrød, smør mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mamma: stekepanne + noe velvære ting tenker jeg

pappa: pink floyd live dvd-- ++ noe mer

svigers: sausekjele

bror+dame: aner ikke

svigerbor + dame: noe servise de samler på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen ide enda, men denne tråden ga meg ihvertfall et puff til å sende en e-post og spørre. Det tror jeg at jeg gjør med det sammen!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre: Vinglass de samler på

Hans foreldre: Håndstøvsuger eller en taklampe de har sett på

Hans søster: Lydbok

Min bror: Sengklær og HH undertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brødre får i år sengetøy de, herlig satin :)

Mamma får et tykt og godt ull pledd.

Pappa vet jeg ikke enda, skal finne noe klær tror jeg, eller en fin kniv.

Bestemor, fellesgave tipper jeg, hun har jo alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine foreldre har fått deler til et servise de samler på, samt de skal få julekuler med bilder av avkommet.

Søster: nisse og grytekluter i sillicon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa: En Lars Monsen bok

Mamma: tenkte å kjøpe noe hudpleieprodukter, eller gavekort på fotpleie

Felles: bilde av oss fire søsknene

svigers: Gaverkort på middag på en fin resturant

Søster 1: Kul genser+belte

Søster 2: et fint smykke som jeg kom over her en dag+noe dill

søster 3: boka Frelseren+et par øredobber

Bestemor+bestefar: fellesbilde av alla barnebarna, en god flaske vin, og en kurd med diverse; håndkrem, leppestift, barbergele, tannpirkere osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå framkalt 270(!!!) bilder fra i sommer, så i år får alle fotogaver til jul :ler:

mor får et gigantisk fotoalbum med bilder fra bryllupet vårt, av familien hennes og fra ferieturen hennes

far får innrammet bilde av mor, og innrammet bryllupsbilde av oss (de får jo egentlig gavene sammen ;) )

i tillegg skal de få et brettspill :)

svigermor får et lite, "eksklusivt" fotoalbum med bryllupsbilder

bestemor og svigerbesteforeldre får små fotoalbum med familiebilder og bryllupsbilder

søster får et gigantisk album med bilder fra ferieturen vår, svoger får noen innrammede bilder av søster, pluss at de får noe til barnet som skal komme i mai :) kanskje en navnebok :)

bror får et innrammet bilde av seg selv pluss noe som har med musikk å gjøre eller et brettspill

tante får innrammet bryllupsbilde og turutstyr

svigerinne får innrammete bilder av seg og ungene

"ungene" (til svigerinne) får en oppbyggende (elektronikksett eller oppslagsbok) og en nedbrytende gave (dataspill)

svigerfar klarer å framkalle bilder selv, så han får et eller annet turutstyr

de gigantiske albumene til mor og søster kommer til å ha masse tomrom på slutten. særlig mamma og pappa er grusomt dårlige til å sette bilder i album, kanskje kan de bli litt flinkere hvis de har albumet tilgjengelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...