Gå til innhold

Solpudder


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe med solpudder, men har alltid kjøpt sånn billiggreie. har dere noen erfaringer og tips og komme med, hvilket merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min favoritt er Guerlain, og den vender jeg alltid tilbake til! Jeg bruker nr2, og den vil nok passe de fleste. Det finnes i alt 6 forskjellige farger, mener jeg å huske. Koster 300kroner.

Ellers er det pressede solpudderet til Body Shop knallbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yves Saint Laurent sin er veldig bra..

Den tror jeg finnes i 7 nyanser.

Koster ca 250,- i utlandet eller på tax free:-)

De hadde bare fire på Esthetique sist jeg kjøpte solpudder, på onsdag. Jeg kjøpte derfor Guerlain igjen. Mange farger er Limited Editions og forsvinner etter sesongen. Jeg hadde en slik, og den er typisk forsvunnet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Estee Lauders for øyeblikket...og er helt passe fornøyd...koster mellom 200-300..

Denne bruker jeg også. Er fornøyd med den, men kommer nok til å prøve Guerlain sin neste gang for nysjerrighetens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Mac sitt solpudder er det beste, men det selges dessverre ikke i Norge. Kjøper alltid det når jeg er i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukar dere solpudder berre til fest?

Jeg bruker det stort sett hver dag. Prøver å ha en sminkefri dag innimellom.

Endret av Salt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Dior sitt solpudder veldig godt. Nå skal det nevnes at jeg kun har brukt det, og ikke har noe å sammenligne med. Likte det så godt da jeg begynte å pudre meg. :)

Bruker litt solpudder nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukar dere solpudder berre til fest?

Solpudder og maskara er det eneste jeg må ha hver dag!

Vanligvis på dagtid bruker jeg Loreal eller Guerlain. Nå har jeg bare litt igjen av Guerlins(det er DRØYT),så jeg tror jeg kjøper et nytt av loreals. Det er billigere og litt mindre farge på så det blir fint nå utover høsten/vinteren.

På kvelden bruker jeg et shimmer-løs-solpudder fra Revlon. Det blir kjempe lekkert!

Jeg har hatt gode erfaringer med alle jeg har testet;

Lorèal-billig-gir en fin og naturlig farge som passer fint til dagmakeup

Guerlian- litt dyrer,men gir et utrolig fint og jevnt resultat

Revlon-skimrende; perfekt til kvelden

IsaDora-passer best til sommeren for fargen ble veldig mørk. Om man tar lite av gangen blir det jevnt. Billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...