Gå til innhold

Diorshow


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er akkurat den store børsten jeg liker ved denne. Gir både volum og lengde. Minus er at den smuldrer litt etter en lang dags bruk.

Vurderer å prøve den nye vannfaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den koster 225,- Jeg likte ikke den vanlige, pga børsten. Dessuten smitter den hvis den ser at det regner på TV. Men jeg er allikevel dum nok til at jeg kunne tenkt meg å prøve den vannfaste. Sånn i tilfelle jeg går glipp av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Velværegjesten

Jeg liker den store børsten, og den brune farven gir en forholdsvis tett og natrulig look syns jeg (nå har jeg en del farve på øyevippene fra før), mens den sorte lager det hele litt mer "dramatisk" som reklamen reklamerer med.

Jeg syns den sitter godt, og er herlig enkel å fjerne. I motsetning til de andre her har jeg ingen problemer med hverken smuldring eller at den renner (foruten når det regner vannrett, som det jo gjør enkelte steder i Norge).

Min definitive favorittmascara iallfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den er kjempefin, men at den store børsten "trekker ned". Den ble litt for stor for min smak. Men vippene ble flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat den store børsten jeg liker ved denne. Gir både volum og lengde. Minus er at den smuldrer litt etter en lang dags bruk.

Vurderer å prøve den nye vannfaste.

Jeg liker den også pga børsten! Synes den er perfekt. :)

Selges den ikke på Strawberrynet...?

Tror ikke det. Har ikke sett den der hvertfall - desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Dioeshow på SN. (Men min erfaring er at det ikke lønner seg å kjøpe mascara fra SN. Virker som de er eldre/ tørrere/tørkere ut fortere?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Dioeshow på SN. (Men min erfaring er at det ikke lønner seg å kjøpe mascara fra SN. Virker som de er eldre/ tørrere/tørkere ut fortere?)

Jeg kjøpte nettopp LashQueen fra SN, og den er absolutt ikke gammel eller tørr. Har også kjøpt mascara der flere ganger før og aldri hatt problemer. Har imidlertid opplevd det på flere jeg har kjøpt i butikker her hjemme, og det er kjempeirriterende. Men tror egentlig at det er enkelte merker som blir "dårlige" fortere enn andre. Synd at du har hatt dårlig erfaring fra SN, men det er ikke alltid sånn ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...