Gå til innhold

Jeg klarer ikke spise når jeg føler sorg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har gått nesten en uke og jeg har bare drikke. Jeg går med en klump i magen som gjør det umulig og spise. Jeg har bare klart og få i meg bitte litt frukt. Jeg er i full jobb men jeg klarer meg greit enn så lenge. 

Men hva skal jeg gjøre hvis dette vedvarer? Hvor lenge er det farlig og holde på sånn? 

Anonymkode: 5162e...410

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kontakt legen og fortell han hvordan du har det. Kanskje du har behov for å sykemeldes en liten stund, slik at du finner fotfeste igjen❤

Anonymkode: bff1c...261

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Skjønner deg godt. Appetitten forsvinner helt når man er så langt nede og sørger veldig. Pass på å ikke vær i full jobb med mindre du føler du virkelig takler det. 

Anonymkode: 44178...fbd

• Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du kan prøve å få i deg smoothie, suppe, iskrem. Rett og slett flytende/mykt med mye kalorier/næring. Evt kan du få resept på flytende ernæringsprodukter. Du kan også prøve "våt" mat, som enkelte typer gryteretter, og sjokolade/konfekt. Prøve deg fram. 

Anonymkode: 6f802...2e6

• Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du føler deg litt bedre om du får i deg litt mat rent fysisk, i alle fall :) Spis en yoghurt eller noe. Enig med den som nevner fastlegen, sykemelding og en liten prat er en god ide nå  :klem:

Anonymkode: 047cb...785

• Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 uker senere...
AnonymBruker

Få ernæringsdrikke på resept i denne tiden. Da får du under det du trenger. Ta multivitaminer og drikk nok. 
prøv litt mat, noe som frister. 
du må bare tvinge i deg litt. For din mentale helse blir svakere uten mat i kroppen. 

Anonymkode: 91f48...f26

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da min mor døde levde jeg i to uker på Allévo shaker. De er tilsatt vitaminer og mineraler.

Anonymkode: 06110...a7b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Noen trøstespiser og noen spiser ikke. Jeg gikk ned 12 kilo på 3 mnd da jeg gikk igjennom et samlivsbrudd. Det er ikke farlig i en begrenset periode. Er det noe alvorlig som har hendt? 

Anonymkode: 0c38c...67d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.4.2022 den 0.06):

Noen trøstespiser og noen spiser ikke. Jeg gikk ned 12 kilo på 3 mnd da jeg gikk igjennom et samlivsbrudd. Det er ikke farlig i en begrenset periode. Er det noe alvorlig som har hendt? 

Anonymkode: 0c38c...67d

Var du sykemeldt? 
Er midt i det samme, klarer nesten ikke spise. Er i full jobb, store problemer med konsentrasjonen. 

Anonymkode: c3b8d...c0d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...