Gå til innhold

Går det ann å få tak i


missluna

Anbefalte innlegg

Jeg har så innmari lyst å kjøpe sparkedress-pysj til ei venninde av meg. Hun sier hele tiden at min lille baby må ha det så kos i sparkedress-pysjen sin og hun skulle ønske hun hadde en sånn også. Derfor vil jeg gjerne, bare på tull, kjøpe en til henne til jul. :ler:

Men finnes det egentlig til voksne? hehe... I såfall hvor får man kjøpt det??

Endret av missluna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett det i salg - MEN jeg har flere ganger sett voksne utkledd som babyer på Halloween o.l. - og da har de hatt sparkedress på seg. Og jeg kan ikke huske at de så spesielt hjemmelaget ut. Så det fins nok, ett eller annet sted... Kanskje du kan prøve noen steder som selger kostymer? :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes jo det. Jeg har hatt en selv de siste årene. I hvertfall sånn hel drakt, men den har ikke hatt føtter, det er kanskje litt dumt.

De jeg har sett har vært solgt i vanlige billigkjeder alla Lindex og H&M, men jeg har ikke sett slike der på lenge. Du blir nok bare nødt til å skufle gjennom alle undertøys/nattøysavdelingene i alle klesbutikker du vet om. Forresten, jeg tror jeg har sett slike i matbutikker også(!), i de avdelingene hvor de har litt ting og undertøy etc... Men det er også en stund siden..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er ingen som vet en eksakt butikk/nettbutikk som selger sånne? det MÅ ikke være føtter på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes, men for å spare deg mange turer i butikker kan du jo sende en mail til de store butikk kjedene.. De aller fleste har jo hjemme side også.. Blir kanskje litt tungvint å lete gjennom alle undertøys avdelinger i alle butikker....

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

På gammelhjemmet der jeg jobber har vi noen sånne sparkedresser for voksne.

De går bare under navnet "bamsedrakt" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så det er ingen som vet en eksakt butikk/nettbutikk som selger sånne? det MÅ ikke være føtter på den...

Fins sikkert i en eller annen fetisj-sjappe

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...