Gå til innhold

Har du noengang fortalt en historie til folk som bare bar oppspinn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At du laget en historie og testet den ut. Litt som KG?

Anonymkode: 95d8b...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg fortalte løgnhistorier til folk? Nei. Såpass respekterer jeg folk rundt meg. 

Anonymkode: 99470...5f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fylla, ja. Men kun til ukjente beilere. Morsomt der og da, glemt like etter.

Anonymkode: f7a33...6a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe gjorde det når jeg var liten sa jeg hadde ting jeg ikke hadde og sa jeg var drivgods til ting og sånt og viste dem videoer av andre som jeg sa var meg

Anonymkode: 2db86...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye tull i barndommen som at jeg hadde penere venninner på fritiden og generelt mye helt psyko haha

Anonymkode: a44c1...985

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, på fylla og til bygdas verste sladrekjerring. Hun kom bort til meg, eksen og familien hans for å snoke ifm separasjonen vår, og spurte om han hadde flyttet ut og om vi hadde kranglet mye siden vi nå stod sammen på et arrangement (med barna våre). Så det fløy en liten faen i meg, så jeg svarte at neeeeida, vi hadde giftet oss på nytt og jeg var gravid med tvillinger, så hos oss var alt bare bra! 

Anonymkode: 310a2...382

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, på fylla og til bygdas verste sladrekjerring. Hun kom bort til meg, eksen og familien hans for å snoke ifm separasjonen vår, og spurte om han hadde flyttet ut og om vi hadde kranglet mye siden vi nå stod sammen på et arrangement (med barna våre). Så det fløy en liten faen i meg, så jeg svarte at neeeeida, vi hadde giftet oss på nytt og jeg var gravid med tvillinger, så hos oss var alt bare bra! 

Anonymkode: 310a2...382

Herregud, har løyet på fylla før, OG jeg har løyet en gang på arrangement med barna. Haha! Ikke samtidig, ser det står litt feil der. 

Anonymkode: 310a2...382

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Street Meet. Snakket med en fyr som hadde en Mazda RX7 som skrøt den bilen oppi skyene og han sa at du hadde ikke kjørt bil hvis du ikke hadde kjørt en RX7. Og han maste og ble skikkelig innpåsliten. Så jeg løy og sa jeg hadde kjørt to forskjellige. Husker ikke detaljene, men jeg klarte å overbevise han om at begge to jeg hadde kjørt var råere enn hans. Jeg har aldri kjørt en Mazda i hele mitt liv.

Anonymkode: 9b9a1...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger på fylla. Men ikke til folk i mitt distrikt. 

Anonymkode: 2c4cb...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Har ikke behov for det. 
Har nok så skjer i livet mitt å fortelle om 

Anonymkode: 9f284...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Men hender jeg hører selv at jeg overdriver eller sier noe som ikke er helt sant fordi jeg ble så ivrig når jeg fortalte det. Men alltid helt uskyldige ting, og aldri noe jeg har tenkt på forhånd at jeg skal lyve om. 

Anonymkode: 2fbb7...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må blir utrolig flaut når det blir oppdaget, og så er jeg dårlig på å lyve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et familiemedlem som er KRONISK på å overdrive ALT. Fra alt som skjer i hverdagen, ting som skal skje, hva folk sier og reagerer på ting som skjedde, hvordan h*n reagerte og gjorde og sa, "hysterisk" morsomme hendelser... Jeg blir helt matt av å prate med denne personen, fordi ALLE vet at det ikke er tilfellet. Når de h*n bor med sier at "det var kanskje ikke sånn det skjedde men...", da burde det ringt en bjelle og en liten tanke som sier "ro ned" 🤷‍♀️

Anonymkode: 0c6ec...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 21.39):

At du laget en historie og testet den ut. Litt som KG?

Anonymkode: 95d8b...5ba

Er ikke alt på KG sanne fortellinger, mener du?

Anonymkode: df05a...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...