Gå til innhold

Den store matfesten - Toscana


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Eleaelea skrev (1 time siden):

Hvorfor er hasse med uken her? Han tapte mat konkurransen sist uke.

Han virker fredet av produksjonen. Dessverre. Hopper fremover hver gang han prøver å være morsom (eller hva det er han gjør).

De må endre endel på dette konseptet om de skal ha flere sesonger, nå er det jo helt bingo hvem som havner i kamp og går ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virket utrolig kaldt i Italia i dagens episode!

Blåste nærmest stiv kuling, og Maria var helt rød på nesetippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler skrev (På 2.5.2022 den 21.26):

Hasse er en utrolig slitsom fyr 🙄

Tenkte å begynne å følge skikkelig med når han går ut, for synes han ødela de første episodene litt. Men virker ikke som jeg får kommet igang med det 😂
Tror produksjonen elsker ham, da. Han får jo like mye tid som de andre til sammen, og disse duellene er jo kun basert på én persons mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser episodene på Discovery + og tror de er kommet lengre enn lineær tv. Ikke egentlig spoiler heller men for sikkerhets skyld:

 

Spoiler

Syns det var kult at deltakerne åpenbart ikke visste om premien før Ronny sa det til semifinalistene?! 
 

Lurer på hva de har trodd hele veien? Ingen premie? (Kanskje derfor det har vært så god stemning😂 ref en her sin kommentar med sammenligning til Farmen kjendis).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler skrev (På 2.5.2022 den 21.26):

Hasse er en utrolig slitsom fyr 🙄

Enig. Han skal liksom være så morsom hele tiden, noe han ikke er. Det blir bare mas ut av det.

Endret av Oppland
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den store fyllefesten - Toscana😅 Virker som de er på ferie hvor det bades i vin, og hvor de innimellom dessverre også må forholde seg til at det er en matlagingskonkurranse. For et rævva konsept! Utrolig fint der de er da, får lyst på ferie på vingård i Italia selv!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamoramp skrev (1 time siden):

Den store fyllefesten - Toscana😅 Virker som de er på ferie hvor det bades i vin, og hvor de innimellom dessverre også må forholde seg til at det er en matlagingskonkurranse. For et rævva konsept! Utrolig fint der de er da, får lyst på ferie på vingård i Italia selv!

10 uker på vinferie i Italia

                 VS

10 uker på rehab når de kommer hjem til Norge ;)

Jeg liker programmet! Mest fordi det har vært en drøm for meg å bo på en gård i Italia, lage deilig mat og drikke god vin. De lever drømmeferien min, bare de får trynet sitt klistra på skjermen og får betalt for det da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
Oppland skrev (På 6.5.2022 den 20.42):

Enig. Han skal liksom være så morsom hele tiden, noe han ikke er. Det blir bare mas ut av det.

Ja, han prøver for hardt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte programmet en liten stund, men nå synes jeg at kriteriene for hvem som går ut er så diffuse at det ikke gir veldig mye mening. Noen av de flinkeste gikk ut tidlig, mens Hasse har karret seg til finalen.. Bra konsept, litt for mye kos og veldig rart poengsystem😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder fortsatt på at Hasse har alkoholproblemer.  Var ikke i form å bli med på bussturen.. yeah.. Når de kommer tilbake så har han garantert startet å drikke igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (10 timer siden):

Holder fortsatt på at Hasse har alkoholproblemer.  Var ikke i form å bli med på bussturen.. yeah.. Når de kommer tilbake så har han garantert startet å drikke igjen. 

Vel, alle drikker tilsynelatende mye der inne og for oss seere kan det da virke som at samtlige deltakere har "alkoholproblemer". Dette er nok bare en del av opplegget, vin og god mat. 

De var i 9.uke da Hasse ble syk. Kan godt hende han var fyllesyk etter å ha feiret at ingen skulle dra hjem den dagen. Men det var heller ingen tvil om at han kjørte seg fullstendig ut under duellen og om kroppen hans sa stopp og trengte hvile etter det, det hadde ikke sjokkert meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får fnatt Kristin ass. Hva gjør hun i ett matprogram egentlig?

Alle de andre deltagerene: *OM NOM NOM NOM*
Kristin: Eg kan ikkje spise det eg!
*facepalm*

Har hun i det hele tatt spist/smakt noe av det hun har laget?

Hvis hun vinner så slutter jeg å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det må være sånn…men syns det er irriterende å følge med på programmet på Discovery +, som åpenbart har vært tidligere ute enn lineær tv, men venter «ukesvis» med å få ut finaleepisoden. 

Noen som vet når den går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (1 time siden):

Skjønner at det må være sånn…men syns det er irriterende å følge med på programmet på Discovery +, som åpenbart har vært tidligere ute enn lineær tv, men venter «ukesvis» med å få ut finaleepisoden. 

Noen som vet når den går?

Den ligger ute nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Pepsimaximus said:

Den ligger ute nå

Oppdaget det nå. Takk😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (5 minutter siden):

Gratulerer med verdig vinner! 🥳

Hvem vant? Ga meg forrige uke ble for langdrøyde episoder 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...